اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

عبور از خط قرمزهای رهبری در مذاکرات ژنو!

يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۵۰ ب.ظ

کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

رهبری قبل از مذاکرات به تیم مذاکره کننده فرمودند :

آب سنگین اراک خط قرمز است!

تحقیقات و اکتشافات خط قرمز است!

اصل داوطلبانه بودن خط قرمز است!

سانتریفیوژ های نوع 2 و 3 خط قرمزاست!

 

از رهبری مایه نگذارید! از نقاط ضعف دشمن استفاده کنید!

رهبری بعد از توافقات فرمودند :

«من فقیهم ،سه مرتبه این متن را خوانده ام ،از توی این متن تثبیت حق غنی سازیه اورانیوم برای ملت ایران به دست نمی آید ، علت این امر دو مطلب است ،یکی شرایط میدانی است ،دیگری عدم پافشاری تیم ماکره کننده برای حفظ حقوق هسته ای است. ابهامات زیادی دارد با نگرانی باید این مسیر را طی کرد .تیم مذاکره باید تقویت شود ، دارای ضعف هایی است .»

بعد از این جلسه پرونده از وزارت امور خارجه گرفته شده و به شورای عالی امنیت ملی باز گشت!

منبع: افسران جنگ نرم

نظرات  (۲)

۱۲ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۴۸ زندگی زیبا
این پست رامتوجه نشدم یعنی چی؟؟
سند و مدرک؟ هرکی هرچی بگه حرف آقاست؟
پاسخ:

سلام: بنده این مطلب رو همینطور که ملاحظه می فرمایید از سایت «افسران» نقل کردم. به هر حال کسی که نماینده مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی کشور است بی حساب حرفی نمیزنه که بعد بخواهد جواب پس بده. اون هم حرفی که منتصب به مقام اول کشور است. یه آدم عادی که حرف نزده که بگیم کذب گفته. در ثانی ابهامات زیادی درباره توافقنامه ژنو وجود داره که دولت درباره اونها هیچ توضیحی نه به مردم و نه به مجلس نداده. کسی نمیدونه که در توافقات non paper که آقایون میفرمایند محرمانه است چه توافقاتی رد و بدل شده که اینقدر آقایون غربی ذوق زده شده اند. حرف اصلی ما این است که در این توافقنامه به ایران توهین شده. اینکه بیان از پلمپ کردن تاسیات ایران عکس و فیلم بگیرند و در همه جا منتشر کنند تحقیر ایران نیست؟ اینکه رئیس جمهور یانکی ها و جان کری هر توهینی که خواست به مردم ایران و رئیس جمهور بکنند و مسئولان ما هیچ عکس‌العملی نشان ندهند، این تحقیر ایران نیست. اینکه اولین قسط آمریکایی ها در 12 بهمن (دهه پیروزی) انقلاب به ایران داده میشه تحقیر ایران نیست؟ اینکه در زمانی که پولهای بلوکه شده ما رو میدهند و هم زمان دولت تدبیر با تدبیر جانانه خود همون موقع سبد کالا به مردم میده که اونها روش تبلیغ کنند که نگاه کنید ایرانیها چقدر گشنه اند و با پولهای ما بهشون کالا دادند! این تحقیر ملت نیست؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">