اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

به خواهرت قول میدی؟؟!!

چهارشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۳۲ ق.ظ

افسران - یه قول مردونه میدی؟

 

برادر عزیز.

شمایی که پشت هم داد میزنی میگی خواهرم حجابتــ

شمایی که دم به ثانیه میگی دختر پاک اینه دختر پاک اونه

شمایی که میگی دختر باید چطوری لباس بپوشه

شمایی که میگی چی برا یه دختر چادری خوبه

آره با خود شمام..

برادرم مرد و مردونه یه قولی بهم میدی؟!!

قول میدی که من حجابم درست بود نگاه بد بهم نندازی؟!

قول میدی تو هم نگاهتو کنترل کنی؟!

قول میدی گوش دوستایی که بد به من نگا میکنن بپیچونی؟!

قول میدی اگه من حجابم فاطمی (س)شد شما هم علی(ع) بشی؟!

قول میگی اول خودت یه تکونی به خودت بدی بعد به خواهرت؟!

آره؟؟!!

نگفتی؟؟!!

قول میدی؟؟!!

نظرات  (۳)

۰۹ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۱۳ سرباز ولایت
سلام همسنگر درسته خیلی از خانم ها بویی از حیا نبردن اما آقایون هم مشکل دارن راننده های تاکسی نوشتن از ارائه خدمات به بد حجابان معذوریم امام عملا جایی که بد حجاب هست با حجاب هارو سوار نمیکنن و همیطورن سایر مغازه ها شرکتهای دولتی و خصوصی
پس بعضی آقایون هم خرده شیشه دارن البته من به شخصه از این نوع رفتارها بدم نمیاد و خوشحال هم هستم که حجابم طوریه که نامحرم نسبت به من بی رغبته و به لباس فاطمی که تنمه افتخار میکنم
پاسخ:

سلام بر شما همسنگر محجبه:

واقعا اسم اینها رو نباید مرد و آقا گذاشت. چون بویی از غیرت و مردونگی نبرده اند. خدا همه دختران و خانمهای محجبه ما رو حفظ کنه. ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

سلام به عموجونم . مطالب حرف ندارند عالیه ..
پاسخ:
سلام بر حسین عزیزم. ممنون که به عمو سر می زنی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">