اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

 

وقتی عشق به «امام خامنه ای»

 

دختری را در «اوج پرواز» «محجبه» کرد

 

هجدهم اردیبهشت ماه سال 1395 خانمی در زیر پستی در که مربوط به تصاویر حضرت امام خامنه ای بود اینگونه کامنت گذاشتند:

من یه دختر 18ساله ام..

بسیجی نیستم..

حجابم کامل نیست..

نمازم رو برنامه نیست..

اما جونم و میدم به پای یه قدم اهورایی رهبرم..

خون تو رگم با دیدنش به جوش میاد..

بنده در جواب ایشان نوشتم:

«سلام علیکم: ان شاء الله که هم حجابتان کامل بشوه و هم نمازهایتان روی برنامه تا رهبر عزیزمان را شاد کنید.»

***************************************************************************

تا اینکه در تاریخ 3 آذر 1395 مجددا در همان پست کامنتی از ایشان دیدم:


نتیجه تصویری برای عکس دختر محجبه

سلام:

من همون فاطمه ای هستم که  18 اردیبهشت ۹۵ پیام دادم.

می خواستم بگم به لطف دعای شما و عنایت خدا حجابمم رعایت می کنم.

نمازامم خیلی وقته بجاست...

یادمه گفتین این کارا و بکنین دل آقا شاد میشه..

اینم یه قدم خیلی کوچیک واسه رهبرم..

ممنون از شما بابت این همه تصویرای‌قشنگ که  دلمونو به دل ولی امرمون گره میزنه..

فقط می خواستم یه شعری رو که از خودم  هست رو تقدیم کنم به حضرت آقای خامنه ای..


«نام من فاطمه است ، هم نام زهرای بتول
شرمسارم دختر احمد کجا و دختری چون من کجا..
شرمسارم زین که هی حوا شدم
درپی سیب به هر جا ،جا شدم
هی زدم سیلی به مهدی با گناه
این قرق کرده نفسهایم جهنم تا کجا..
جای مرهم روی زخم دخترت..
کار من دامن زدن بر اشکهای زینبت..
این دوتا بیت بعدی خیلی با دل خودم بازی کرده..
هی زدم لاف که من شیعه ی شاه نجفم..
من علی وار شدن را بلدم..
گرچه با نام علی وار شدم اما..
راه او راه عجیبیست که من نابلدم..»


*******************************************************

بسیار خوشحال و خرسند شدم وقتی نظر شما را مطالعه نمودم. خداوند را شاکر و سپاسگزارم که شما خواهر گرامی به جمع خانمهای محجبه ی ایران زمین پیوستید.
خداوند ان شاء الله حافظ شما باشد.
قطع بدانید از زمانی که حجاب خودتان را رعایت می کنید تمام گذشته شما محو شده و در پیشگاه الهی همچون انسانی تازه متولد شده ای هستید که نامه اعمالش سفید و پاک است.
ان شاء الله که بتوانید به شکرانه ی این موهبت الهی سایر دخترانی که کمی نسبت به حجاب خود کوتاهی می کنند را به دامان حجاب برگردانید.
 

همراهان «اوج پرواز» این تحول را به شما تبریک می گویند.

نتیجه تصویری برای عکس انیمیشن با موضوع حجاب

نظرات  (۴)

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمود:
 ای علی، با هیچ کس جنگ نکن تا این که او را  به اسلام دعوت کنی و
به خدا سوگند اگر یک نفر به دست تو هدایت شود ، برای تو بهتر از آن چیزی است که خورشید بر آن می تابد ، در حالی که ولایت تو را پذیرفته باشد .
پاسخ:
سپاسگزارم آقا سجاد عزیز.
یقینا هدایت تنها در دستان خداست. بدون شک در دل این خواهر گرامی نوری وجود داشته که خداوند او را هدایت نموده اند.
سلام ورحمه الله
خدا حفظشون کنه
تصمیم خوبی گرفتند
پاسخ:
و علیکم السلام:
برای همه دختران محجبه دعا بفرمایید که در این مسیر ثابت قدم باشند. ان شاء الله.
مبارکه:)
پاسخ:
سلام علیکم:
سپاس از حضورتان در «اوج پرواز
۱۱ دی ۹۵ ، ۱۸:۲۵ مهم نیست
سلام آقای بدیعی..
سلام فاطمه خانوم..
سلام به همه ی شماهایی ک اینجا میاین..خیلی التماس دعا واسه مامانم..حالش خیل بده.....
پاسخ:
و علیکم السلام:
ان شاء الله که خداوند به مادر شما و همه بیماران لباس عافیت و سلامتی بپوشاند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">