اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

آنچه می دهند و آنچه می گیرند!

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۲۲ ق.ظ

افسران - آنچه می دهند و آنچه می گیرند

تعداد شبکه های ماهواره ای فعال در جهان ۱۷ هزار و ۶۶۶ شبکه است که از این تعداد حدود سه هزار شبکه در داخل ایران با همین دیش ها و آنتن های معمولی قابل دریافت هستند. از این تعداد شبکه حدود ۷۴ شبکه مخصوص تبلیغات مد لباس و لوازم آرایش است.

 

با توجه به جوان بودن جمعیت کشور، علاوه بر تاثیر شبکه های ماهواره ای بر نحوه نگرش جوانان به مسایل سیاسی، ما شاهد تغییر در الگوهای فرهنگی جوانان کشور نسبت به بسیاری مسایل از جمله مدل لباس و آرایش نیز هستیم. نکته قابل توجه در زمینه تغییر دیدگاه جوانان نسبت به نوع پوشش و آرایش آنها این است که الگوهای جمعی در جامعه بشدت درحال تضعیف و فردگرایی و توجه به خود، در حال رشد است.

کافی است کمی پیرامون اهداف این شبکه ها که غالبا زیر نظر یک صهیونیستی یا بهایی و یا یک ضد انقلاب فراری وابسته به غرب اداره می شود فکر کرد. آیا دلشان برای ایرانی ها می سوزد؟ آیا از آمریکا و انگلیس بودجه، نیرو و مکان می گیرند که مردم ایران بدون برنامه نباشند و آیا… کمی به فکر آینده فرزندانمان باشیم.

نظرات  (۱)

۲۹ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۵۸ شازده خانوم
سلام میخوای در مورد حقیقت ولنتاین بدونی؟؟؟؟؟؟ برو به این ادرس
http://taajil.ir/post/775
پاسخ:
واقعا ممنونم. این لینک رو در زیر همین پست میذارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">