اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

هاشمی: وضع مردم خوب است!

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۵:۰۱ ق.ظ

افسران - وقتی که هاشمی از وضع معیشت مردم بی خبر بود!

صفار هرندی:

حضرت آقا اوایل سال ۷۰ به آقای هاشمی گفته بودند:

«زندگی مردم دارد خیلی سخت می شود و گرانی ها طاقت مردم را بریده است. من با ادامه سیاسیت هایی که منجر به فقیرتر شدن مردم می شود، موافق نیستم.»

آن موقع سیاست هایی را در قالب حذف یارانه ها دنبال می کردند.

آقا فرمودند: «من مخالفم.»

آقای هاشمی گفته بودند :

«یک عده ای می آیند جو سازی می کنند و به شما می گویند! شما قبول نکنید! این طور ها نیست! وضع مردم خوب است!»

آقا گفته بودند :

«این چیزی که می گویم از این جاست که خانواده خودم برای خرید می روند و یافته های خودمان است. این طور نیست که کسی برای ما خبر آورده باشد. فرزند من و خانواده من خودشان می روند و خودشان خرید می کنند. نان می خرند. ماست می خرند و می فهمند که قیمت امروز نسبت به دیروز عوض شده است.»

برخی از آقایان مسئول هستند که سال تا سال قیمت و نرخ ها دست شان نیستند برای این که هیچ وقت، تو هیچ مغازه ای پیدایشان نشده است و در زندگی عموم مردم نیستند و معلوم است که از این وضع خبردار نیستند.

افسران - رهبر معظم92/3/14: چرا به انسانهای مومن و مبارز میگویند افراطی ...

نظرات  (۱)

۰۶ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۰۹ مظهر زیبایی
والا سال تا سال از دره یه مغازه هم رد نمیشن واسه من دم از درد ومشکلات مردمم میزنن استغفرالله ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">