اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

با التماس!

شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۲۶ ب.ظ

هم قد گلوله توپ بود

گفتم: چه جوری اومدی اینجا؟

گفت: با التماس!

گفتم: چه جوری گلوله رو بلند می‌کنی میاری؟

گفت: با التماس!

به شوخی گفتم: می‌دونی آدم چه جوری شهید میشه؟

لبخندی زد و گفت: با التماس!

تکه‌های بدنش رو که جمع می‌کردم، فهمیدم چقدر التماس کرده....

http://abbasmohajer.blogfa.com/

نظرات  (۵)

آفرین...

با شعری بی نظیر از علامه حسن زاده آملی در نکوهش نفس بروزم.
این شعر به صنعت تعریب سروده شده است. در صنعت تعریب شاعر از الفاظ فارسی به شیوه ای نوین و در قالبی عربی استفاده می کند.
پیشنهاد می کنم این پست را مطالعه کنید.
یا علی



پاسخ:

ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

سلام. ممنون از اینکه خاطرات از شهدا در وبلاگتون می گذارید بسارجالب مختصرومفیدهستند خداکنه ما هم حداقل یه کم شبیه آن ها بشیم.یاحق التماس دعای فرج
۱۱ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۱۵ شازده خانوم
سلام اپم
پاسخ:
سلام: بله. اومدم و براتون هم نظر گذاشتم.
۱۱ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۲۴ کلاس معرفت
عالی بود
پاسخ:
ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
خدایا تو میدانی آنچه را که من نمیدانم
در دانستن تو آرامشیست و در ندانستن من تلاطمها
تو خود با آرامشت تلاطمم را آرام ساز...
پاسخ:

بسیار زیبا بود. امین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">