اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

تولدم با شهدا

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۳۷ ق.ظ

نظرات  (۱)

پندار ما این است...

که ما مانده ایم و شهدا رفته اند...

اما حقیقت آن است...

که زمان،ما را با خود برده است و شهدا مانده اند....

 ...(شهید سید مرتضی آوینی)...


سلام دوست من،وب زیبایی داری

شما رولینک می کنم شما هم اگه دوست داشتی همین کارو بکن

راستش یه زحمت براتون دارم..

اگه میشه درباره "شهید عباس کلانتری" هم مطلب بذارید،تو گوگل که سرچ کردم،مطلب خاصی ندیدم،برای همین خواهش میکنم شما قبول زحمت کنید و برای این شهید عزیز مطلب بذارید.

سلام ما بر شهدا...

و سلام شهدا بر شما..


پاسخ:

و علیکم السلام: ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

شما با فتخار لینک شدید. ان شاء الله سعادت باشه و خدا توفیق بده حتما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">