اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

آقای روحانی عکس رهبر کو؟؟!!

سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۵۰ ق.ظ

افسران - اقای روحانی مواظب باش

دکـتر حسـن روحـانی در قامـت یازدهمیـن رئیـس جمهـور انقلاب اسلامی ایـران ، اولین پیام نوروزی خود را برای سال ۱۳۹۳ با مردم ایران اسلامی از طریق رسانه ملی بیان نمود ؛ اما صرف نظر از بررسی سخنان گفته شدی رئیس جمهور در این گفتگـوی تلـویزیونی ، می تـوان به دکــور و صحـنه ای که آقای روحانی به ایراد سخن پرداخت اشاره نمود ؛ در این دکور و برخلاف همه پیام های نوروزی روسای سابق جمهور در طول حیات انقلاب اسلامی ، هیچ تمثیلی از حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری وجود ندارد!

همچنین با توجه به مقارنـت ایام نـوروز با ایام فاطمیه (س) ، هیچ تصویر و یادبودی نمادین از این بانوی بزرگ اسلام در این قاب تصویری به چـشم نمی آید!

سخنان بالا را می توان با صحنه آخرین پـیام نوروزی دکـتر احمدی نژاد با ملت ایران در سال ۹۲ مقایسه نمود. از وجود تمثال رهبـران گرانقـدر انقلاب اسلامی تا قاب کوچک منقش به ذکر یا فاطمه الزهرا (س).

http://313sh74.blogfa.com/

 

 

 

 

افسران - دست خودشان نیست ، بعضی ها از نور وحشت دارند!

 

 

 

بعد از حذف عکس امام و آقا در پیام نوروزی آقای روحانی، اینک شاهد حذف تصاویر مبارک آنها در دیدارهای آقای روحانی هستیم! به نظر شما علت چیست؟!

 

 

 

نظرات  (۱۱)

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بـــــــــــود.
پاسخ:
ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون از حضورتون در «اوج پرواز».
سلام پسرگل. اگه آقای روحانی میز و تشکیلات گذاشته بود و هفت سین چیده بود و کنار هفت سین عکس آقا رو گذاشته بود همین خود شما این میز و هفت سینش رو پیرهن عثمون میکردید و میگفتید آهاااااااااااااااای ایها الناس آقای روحانی چون میز گذاشته اهل تجملاته و چون هفت سین چیده کنارش پس کافره و دهه فاطمیه واسش معنی نداره و مهم نیست. بابا به خدا منم آقا و امام خمینی رو دوست دارم.منم به شدت اهل نظامم. اما اگه قرار باشه ما از رهبرمون تبعیت کنیم نباید به این چیز های جزئی بها بدیم و بزرگش کنیم و بین مسلمون ها اختلاف بگذاریم. از سایتتون پیداست که آدم مذهبی و ولایتی هستید. پس قطعا احادیث ائمه رو در مورد ایجاد تفرقه بین مسلمون ها شنیدید. اختلاف بین مردم ایران و احزاب سیاسی به اندازه کافی هست ، ما دیگه بزرگش نکنیم. اینطور که شما دارید بین مردم ایران تفرقه میندازید مثل این میمونه که دیگران بین شیعه وسنی اختلاف میندازن .خودتون خوب میدونید که جنگ و اختلاف داخلی ،بیشتر کشور رو نابود میکنه  تاجنگ خارجی و دشمن هم همین را میخواهد.شاید اگه از آقا هم بپرسید خودشون واسشون مهم نیست که عکسشون باشه یا نه. مهم ترین چیز واسه ایشون اصلاح کشور و احزاب سیاسیه. اصلا درست نیست در جایی که دشمن میتونه همه عقاید ما رو بفهمه (اینترنت رو عرض میکنم) و روی جنگ داخلی سرمایه گذاری کنه ، ما حرفای خاله زنک بزنیم و جای اصلاح خود و کشورمون درگیر حرفای پوچ بشیم. در نتیجه از شما خواهشمندم سیاست رو در جهت بهبود وضع کشور استفاده بفرمایید نه در جهت تخریب. چون ویرانی آسونه اما آبادکردن مشکل.پس  گامی به سوی آبادانی برداریم برادر دینی من. خوشحال شدم. امیدوارم پاسخم را بدهید.
پاسخ:

و علیکم السلام:

اختلافی که با دولت آقای روحانی داریم اخنلافی بنیادی و فکری است و نه اختلاف بر سر اینکه عکس آقا رو گذاشته اند یا نه. شاید حرف شما در این مورد درست و صحیح باشد و نباید روی این موضوع زوم کنیم.

ولی وقتی می بینیم در عرصه علمی و فرهنگی کشور عناصر انقلابی و ارزشی حذف می شوند.

وقتی بر خلاف میل رهبری دولت اصرار به مذاکره با آمریکا دارد و ترحیم ها را بزرک می کند و همه مشکلات جامعه را به تحریم ها مرتبط می سازد.

وقتی که وزیر ارشاد دولت علنا اعلام می کند که من سیاست خاتمی را در امور فرهنگی دنبال می کنم.

وقتی دولت با کسانی که در فتنه 88 مستقیم یا غیر مستقیم نقش داشته اند (همچون هاشمی و خاتمی) مشاوره می گیرد و با اسم انها به قدرت میرسد!

وقتی دستاوردهای هسته ای کشور را به ثمن بخث به حراج گذاشته اند!!!

وقتی اجازه نمی دهند کسی راجع به توافقنامه ژنو سخنی بگوید!!!

وقتی بی تدبیری دولت در سبد کالا را می بینیم!!!

وقتی دوباره اشرافیت و تفکر امثال هاشمی به بدنه دولت بازگشته!!!!

وقتی بر خلاف امنیت کشور ادعای دروغ خالی بودن خزانه در رسانه ملی گفته می شود!!

وقتی مجریانی که باید با رئیس جمهور مصاحبه کنند و حتی فیلمبردارهای آن را خود دولت باید مشخص کند که مبادا دولت را به چالش بکشند!!!

وقتی هیچ جوابی به توهین های طرف مقابل داده نمی شود!!!

وقتی کاترین اشتون به راحتی به هر کجا که بخواهد در این کشور می رود و مسئولین اظهار بی اطلاعی می کنند!!!!

وقتی میلیاردها تومان صرف پیامک تبریک نوروزی رئیس جمهور می کنند!!!!

وقتی منتقدین خود را بی سواد و افراطی می نامند و توقیف می کنند!!!

وقتی ....

به ما حق بدهید که به نبود عکس بدبین باشیم!!!!

من نمی گویم آقای روحانی با نگذاشتن عکس رهبری در کنارش ضد ولایت فقیه است. ابدا. ولی معتقدم با این رویه ای که ایشان پیش گرفته اند (نزدیکی بیش از حد به طرز فکر و روش هاشمی و اصلاح طلبان و عناصر مسئله دار) آخر عاقبت خوبی نخواهند داشت.

وحدت درست ولی این باعث نمی شود که چشمان خود را ببندیم و آنچه در جامعه رخ می دهد نبینیم.

ما وحدت خود را در راهپیمایی 22 بهمن به دنیا نشان دادیم و باز هم نشان خواهیم داد.

مشکل ما با دولت این است که آنها معتقدند تنها با گرایش به غرب و امریکا است که مشکل ما حل خواهد شد.

مشکل ما با دولت این است که اعتقادی به مقاومت و ایستادگی ندارند. (هرچند حرفش را می زنند)

مشکل ما با دولت این است که عدالت مد نظر امثال هاشمی را دنبال می کنند.

مشکل ما با دولت این است که آمریکا را ابرقدرت و کدخدا می دانند!!!!

بگذریم....

ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

پس لطفا همین حرفا رو  روی سایتتون بزنید. نه اینکه درگیر حرفای خاله زنک باشید. این طوماری که نوشتید جواب من نبود . ربطی هم به مطلب مورد نظرتون نداشت. همه چیز را باهم قاطی کردید. شما باید در جهت بهبود کشور قدم بردارید نه اینکه منتظر بشینید که کی سئتی میده تا سریع  بزنید درون سایت. همه این دلایل را هم که گفتید اگه همشون درست باشن دلیل نداره چیزهای پوچ را مطرح کنید از همین "وقتی که" هاتون درون سایت بنویسید نه چرندیات بی ارزش.

یاحق.

پاسخ:

اولا سلام، دوما از این مطالب «وقتی که» قبلا فراوان در «اوج پرواز» استفاده کردیم. سوما اگه دقت کنید مطالبی که در پاسخ آوردیم در جواب به شما ربط داشت. چهارما: نقد کردن دولت در جهت بهبود کشور است. پنجم اینکه بنده معتقد به خاله زنک بودن این بحث ها نیستم و مطالبی که مفید میدونم میذارم حالا ممکنه از نظر شما خاله زنک باشه. به هر حال اختلاف نظر ممکنه وجود داشته باشه. باید تشریف می اوردید راهیان نور که متوجه میشدید 80 درصد بودجه دولتی راهیان نور رو اقایان با تدبیر (نسبت به سال گذشته) کم کرده اند!!!! همین شد که اقا خودشون اومدند تو صحنه و با حضور در یادمان شهدا نسبت به موضوع کم رنگ کردن اهمیت راهیان نور واکنش نشون دادند و فرمودند عده ای قصد دارند که این ارزشها و خاطرات رو به فراموشی بسپارند.

ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

خدابه خیربگذرونه....
عاقبت خودمون وکشورمون به حق امام زمان بخیرشود!!
راستی من میخوام ایمیل جدیدبسازم یه سری گفتین توی کدوم سایت ایرانی بسازم بهترازیاهو وجیمبله!!؟؟؟
ممنون
پاسخ:

سپاس از حضورتون در «اوج پرواز». از ایمیل «چاپار» استفاده کنید. CHMAIL.IR

واقعا حرفای قابل تأملین زدین که جای فکر داره ...
ولی از نظر من نمیتونه همچین مسئله ای  خاله زنک باشه ... چون اصلا مشخصه که کشور و دولت ما داره به کدوم سمت سوق داده میشه و اگه حرفی زده نشه و حرکتی صورت نگیره اوضاع ازینی که هست به هیچ عنوان بدتر نشه ، بهتر نخواهد شد ...

پاسخ:

ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

سلام

تشکر از حضور و حسن نظرتون

بله لینک شدید

پاسخ:
و علیکم السلام: خواهش می کنم وظیفه است.
هی وای :l
پاسخ:

سپاس از حضورتون در «اوج پرواز»

خدا آخرو عاقبتمونو ختم به خیر کنه!!!.....
پاسخ:
ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

برو بابا.

حقا که این سایت واسه خود شما کله شق هاست که روی حرفای بی ارزشتون پا فشاری کنید و هی تو سایت های هم برید و واسه هم نوشابه باز کنید.

خدا تو قرآن گفته سرنوشت هیچ قومی رو تغییر نمی دم مگر اینکه اون قوم خودشون بخوان. شما تغییر نمیخواهید. اگه می خواستید شبانه روز پشت سیستم نبودید و یک کاری واسه مملکت می کردید. اگه تغییر میخواستید خودتون کاری می کردید نه اینکه فقط گردن رئیس جمهور بگذارید. خود آقا هم روحانی رو مقصر همه چیز نمی دونه . اما شماها کاسه داغ تر از آش شده اید و میخواید جو رو به هم بریزید. 

واقعا همه این ها از بیکاریه که به همه چیز پیله می کنید. مدیر سایت انقدر بیکار است که همیشه به روزه. انقدر بیکاره که جواب همه رو می ده. حتی اگه یک نفر گفته باشه سایتم اینه یا بگه لینکت کردم. دوست هاش هم بیکارتر از خودش. حالا اگه ندیدی بعد نظر من چه موجی از نظرات اومد روی سایت. آره دیگه بیکارید.

آقای مدیر سایت یه لحظه فقط یه لحظه فکرکن این حرفایی که پشت سر این و اون میزنی توسایت شاید یه درصد چیزی نباشه که برداشت کردی و برداشتت را به بقیه انتقال میدهی. اونوقته که خدایی نکرده اوج پروازت به بهشت دور از جون تبدیل میشه به اوج پرواز به جهنم. واقعا خیلی باید مواظب باشید. منم خودم می خواستم سایت بزنم اما از این بابت که نکنه نظرات اشتباه خودم رو به دیگران تحمیل کنم منصرف شدم. چون اون دنیا باید جوابگوی نظرات دیگران هم باشم. پس بهتره که چیزهایی رو تو سایت بزنید که کاملا ازش مطمئنید.

یاحق. 

پاسخ:

اولا علیکم سلام آقا و خانم عاشق کشور:

دوما بنده هر چقدر هم که کله شق باشم با مخالف خودم محترمانه حرف می زنم.

سوما در مورد آیه ای که فرمودید کاملا حق با شماست. مردم متاسفانه تغییر کردند و استقامت و پایداری خودشون رو از دست دادند و این باعث شد دولت تدبیر و امید که خیلی پایبند به گزینه مقاومت و ایستادگی نیست امروز سر کار بیاید.

چهارما اگه تغییر به معنی دست کشیدن از اصول و ارزشهای انقلاب و شهدا باشه نه هیچ وقت تغییر نمیخواهیم..

پنجما: بنده شبانه روز پشت سیستم نیستم بلکه روی وقتم مدیریت دقیق و کامل دارم و به همه کارهام میرسم.

ششم: جواب دادن به کسانی که برام نظر میذارن رو وظیفه اخلاقی خودم میدونم.

هفتم: بنده بیکار نیستم. در حین کار بر روی «اوج پرواز» فلسفه میخوانم و زبان انگلیسی کار می کنم و در چند مجموعه فرهنگی از جمله: مجموعه سفیران بصیر علوی (www.safiranebasir.ir) و مجمع دانشجویی رهروان ولایت و گروه قرآنی نور (www.makaarem.ir) , و گروه فرهنگی لب المیزان (www.lobolmizan.ir) هم فعالیت دارم.

در ضمن تذکر خوبی دادید. بنده تا اونجایی که تونسته ام سعی کرده ام مطالبی رو بذارم که از صحت و درستی اون یقین داشته ام. حتی یکی دو مورد که فهمیدم مطلب نقل شده درست نبوده سریعا اون رو حذف کرده ام و اعلام هم کرده ام و عذر خواهی هم کرده ام.

از اینها گذشته این حق قانونی بنده است که در وبسایتم نظر خودم رو بگم هر چند عده ای خوششان نیاید.

سپاس از حضورتون در «اوج پرواز»

سلام
منکه میگم کمترین و مؤدبانه ترین مجازاتش اینه که:
ازین پس به جای آقای روحانی بگوییم: "عاغای روهانی" دوتا نقطه پی 
پاسخ:
و علیکم السلام: سپاس از حضورتون در «اوج پرواز»
با سلام و خسته نباشید

حرفتون در این مورد درست و نگاهتون دقیق ومن هم واقعا موافق و ناراحت از این موضوع

اما خواسته اقا حمایت از دولت ونقد منصفانه ی مسائل زیر بنایی و مهم و نپرداختن به مسائل جنجالی است

انگار چاره ای جز خون دل خوردن نداریم

یاعلی


پاسخ:

و علیکم السلام:

ان شاء الله سعی می کنم که در نقد دولت منصفانه تر عمل کنم که باعث رنجیده خاطر شدن دوستان ولایی نشیم.

البته بنده چون ده سال در نقاشی و طراحی کار کرده ام به اهمیت اینگونه اقدامات به ظاهر جنجالی و شاید کم اهمیت از دید بعضی ها واقفم. امروزه با همین کد های تصویری کوچک خیلی حرفهای بزرگ زده میشه.

سپاس از حضور شما در «اوج پرواز»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">