اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

دختری که عاشق شوهرخاله اش شد!

جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴ ق.ظ

دختری حدود 20 ساله در دانشگاه برای مشاوره به من مراجعه کرده بود و می گفت: «من عاشق شده ام!»

گفتم: عاشق چه کسی؟

گفت: «عاشق شوهر خاله ام شده ام!

و این صرفا یک عشق ظاهری و قلبی نیست بلکه قضیه ازدواج در میان است! به خانمش که خاله من است گفته می خواهی از زندگی من بیرون برو می خواهی بمان من می خواهم زن بگیرم! فقط به او نگفته که زن دومم دختر خواهر خودت است!»

گفتم: «چند سالش است لابد خیلی خوش تیپه !؟»

گفت: «شاید برای دیگران نباشه چون حدود 60 سال دارد ولی برای من هست!»

گفتم: «حتما خیلی پولداراست؟»

گفت: «نه راننده مردم است !»‌

بعد نگاهی طلبکارانه من گفت: «حاج آٍٍقا! حالا هم پیش شما نیامده ام به من بگویید اسغفرالله و از این حرفها، بلکه آمده ام که به من بگویید مادرم را چکار کنم مادری که شنیده شوهر خواهرش می خواهد دوباره زن بگیرد سکته ناقص را زده است اگر بفهمد زن دوم این آقا، دختر خودش است حتما می میرد. می خواهم بدانم جان مادرم ارزش عشق من را دارد یا نه؟!»

گفتم: «قبول داری خیلی عجیب است دختری بیست و یکی دو ساله با مردی حدود 60 ساله ازدواج کند؟»

گفت: «راستش را بخواهید نمی دانم چی شد ولی یک چیزی را خیلی خوب می دانم مسافرت می رفتیم خیلی با شوهر خاله ام راحت بودم مثل پدرم بود والیبال بازی می کردم توپ بر سر و کله من می زد و درد دل های خصوصی، پیامهای قشنگ و عاشقانه، حتی پدر و مادرم می دانند که من با شوهرخاله ام راحتم اما خبر از عشق ما ندارند. بعد از مدت طولانی دختر گلم، دختر گلم، تبدیل به همسر گلم شد!»‌

حضرت علی علیه السلام درباره سخن گفتن با زن نامحرم فرمود:

«ای بندگان خدا! بدانید که... گفتگو و اختلاط مردان با زنان نامحرم سبب نزول بلا و بدبختی خواهد شد و دل‌ها را منحرف می سازد و پیوسته به زنان چشم دوختن؛ نور چشم دل را خاموش می گرداند و همچنین با گوشه چشم به نامحرم نگاه کردن از حیله و دام های شیطان است.»

(بحارالانوار ج 74 ص 291 )

نظرات  (۸)

ان شاءالله آخر و عاقبت همه مون بخیر شه
پاسخ:
ان شاء الله. ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
سلام، خداقوت...
وبسایت قوی و خوبی دارید...اجرتون با حضرت صاحب الزمان"عج"
پاسخ:
و علیکم السلام: شما لطف دارید. ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

سلام
با مطلب"چرا حال عبادت نداریم؟" بروزم
یا علی

پاسخ:
و علیکم السلام: ممنون از حضورتون در «اوج پرواز» مطلب بسیار تکان دهنده ای بود.
الله اکبر!!!
چقدرجای عبرت گرفتن داره این داستان!
من توی دوستای خودم دیدم اینجور آدما رو که با فامیل ها(نامحرم) زیادی راحتن!
باید برم براشون تعریف کنم واقعا!!!
ممنون
یازهرا
پاسخ:
حتما تعریف کنید. ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
سلام  وبلاگ خیلی خوبی دارید به ما یه چنتا از عکس های مرزبانان کشورمون رو از شما کپی کردم انشاالله که اشکال نداره اگر اشکال داره بگید تا ورش دارم به اگر شما با تبادل لینک موافقید  لطفا خبرکون بدید
پاسخ:
و علیکم السلام: ممنون از حضورتون در «اوج پرواز» شما با افتخار لینک شدید.
واقعا همینطوره تذکر واقعا بجایی بود ...
پاسخ:

ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

خدایا به دادمون برس
پاسخ:
ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
متاسفانه امروزه تو جامعه مون شوهر خاله و شوهر خواهر و....
مثل اینکه نامحرم به حساب نمیاد
اگه حریم ها حفظ بشه اسن اتفاقا نمیوفته.
پاسخ:
کاملا درست می فرمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">