اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

 

بستة گوناگونِ «اوج پرواز»

 

فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ، معرفتی و دینی، کاریکاتور، حجاب و عفاف، شهید و شهادت

(شمارة پنجاه و دوم)

افسران - پوستر سالروز آزاد سازی خرمشهر

از خجالت دست مجروحت آقا، جانبازی ام را پنهان می کنم!

افسران - از خجالت دست مجروحت آقا ، جانبازی ام پنهان می کنم...

توجه آقا به عکس شهید خلیلی

افسران -  عکس/توجه «آقا» به عکس شهید خلیلی

زمان جنگ، عشق بازی ها و عکس های عاشقانه اینطوری بود!

افسران - قدیما عکس های عاشقی اینجوری بود !!!!

افسران - فاجعه ی جمعیتی  در خانواده ی ایرانی!

افسران - خوش قدمی زن...

افسران - خدایا چگونه تو را بخوانم....

افسران - دشمن پنهان در خانه ها

تمام باقیمانده از یک سرباز! کاش بلد بودم از دریچه نگاه تو به دنیا بنگرم!

افسران - تمام باقیمانده از یک سرباز...کاش بلد بودم از دریچه ی نگاه تو به دنیا بنگرم... کـــــاش...

افسران - پنجشنبه و یاد "شهدا "با ""صلـــــــــ

افسران - مراسم ترحیم برای امر به معروف و نهی از منکر!

http://www.afsaran.ir/profile/ghalandar

افسران - انتظار یعنی چه؟

افسران - نعلین تان را کجا جفت می کنید ؟!

افسران - آیا مقاومت می کنید؟

افسران - آثار مخرب شبکه های ماهواره بر فرهنگ خانواده های ایرانی!

http://www.afsaran.ir/profile/barg1

افسران - گواهی نامه ایمن سازی...

افسران - خواهرم شما بخون

http://www.afsaran.ir/profile/m2000

افسران - فرانسیس فوکویاما : شیعه پرنده ایست که دو بال دارد

http://www.afsaran.ir/profile/ferozi

نظرات  (۵)

فرانسیس فوکویاما فیلسوف معروف امریکایی درکنفرانس اورشلیم با عنوان  بازشناسی هویت شیعه می گوید شیعه همچون پرنده ای است که بسیار بالاتر از ان پرواز  میکند که در تیر رس ما باشد این پرنده دو بال دارد یک بال ان بال سرخ شهادت وبال دیگر ان بال سبز انتظار است..
پاسخ:
بسیار زیبا فرمودید.
۰۳ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۰۵ مظهر زیبایی
بهره مند شدیم ممنون ...
پاسخ:
سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»
so good
پاسخ:
خواهش می کنم.
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۴۲ سجاد مؤذنی
تو اون پست که مربوط به همسر بودید مطالب جوری شک برانگیز بود
شما خانم هساید یا آقا؟
اگه خانمید که ببخشید چندتا نظر خصوصی فرستادم
شرمنده
و من اله توفیق...
پاسخ:

بنده «آرمان بدیعی» هستم.

۰۵ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۴۶ عاشق شهادت

سلام

عید مبعث بر شما مبارک.

آپم خوشحال میشم به من هم سر بزنید...

یا زهرا

پاسخ:
و علیکم السلام: ان شاء الله حتما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">