اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

بسته گوناگون «اوج پرواز» (شماره هفتادم)

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۸ ب.ظ

 

بستة گوناگونِ «اوج پرواز» 

فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ، معرفتی و دینی، کاریکاتور، حجاب و عفاف، شهید و شهادت

(شمارة هفتادم)

افسران - از تو فقط اشاره

افسران - نمیدونید وقتی رهبر سان میگیره چقدر غرور ادم رو میگیره

افسران - شرم بر من اگر حریم تو . . .

افسران - پوستر...عباس بپا خیز حرم در خطر است....

افسران - جنگ،دراطراف زینب داشت بالا می گرفت

افسران - شاید چیزی نمانده تا همه ما برای جهاد ظهور حرکت کنیم. اللهم عجل لولیک الفرج

افسران - شغال های داعش برای شما، سگهای اسرائیلی برای ما

افسران - یاری ولی خدا تامل پذیر نیست، حتی به اندازه تعویض لباس . . .

افسران - جناب هاشمی ، بر پیشانی داعش و مزدوران عربستان هم بوسه میزنید ؟

افسران - باز هم دم بسیجی ها گرم

افسران - جنگ رسانه ای

افسران - بازنشر / چمران!

افسران - قطره ای از دریا ...

افسران - مرد بودن به ریش و سیبیل نیست . . .

http://www.afsaran.ir/profile/janamhosein

افسران - یک سال گذشت....

افسران - کُلُّ...

اینجا ایران است! 36 سال بعد از پیروزی انقلاب! برای مشاهده بیشتر اینجا کلیک کنید.

افسران - اینجا جمهوری «اسلامی» ایران، ۳۶ سال بعد از انقلاب!

افسران - مثلا یواشکی !!

افسران - اصلا فقیر نداریم!!!!!

افسران - شرح در متن...

 

نظرات  (۱۱)

۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۱ سعید ابراهیمی
السلام
استفاده کردیم، بسیار زیبا بود، معلوم است واقعا وقت می‌گذارید....
اجرکم عندالله...
موفق و پایدار باشید..
پاسخ:
و علیکم السلام: خدا رو شکر. خواهش می کنم. نظر لطف شماست.
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۵۴ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
حسین فریاد می زند: "هل من ناصر ینصرنی؟"

و من درحالی که نمازم قضا شده است می گویم:

لبیک یاحسین! لبیک...

حسین نگاه می کند لبخندی می زند و به سمت دشمن تاخت می کند...

و من باز می گویم:

لبیک یاحسین!لبیک...

حسین شمشیر می خورد من سر مادرم داد می زنم و می گویم:

لبیک یا حسین!لبیک...

حسین سنگ می خورد، من در مجلس غیبت می گویم:

لبیک یا حسین! لبیک...

حسین از اسب به زمین می افتد عرش به لرزه در می آید و من در پس نگاه های

حرامم فریاد میزنم

لبیک یا حسین ! لبیک...

حسین رمق ندارد باز فریاد میزند: هل من ناصر ینصرنی؟

من محتاطانه دروغ میگویم و باز فریاد می زنم:

لبیک یا حسین لبیک...

حسین سینه اش سنگین شده است، کسی روی سینه است، حسین به من نگاه

می کند می گوید: تنهایم یاریم کن...

من گناه می کنم و باز فریاد می زنم: لبیک...

خورشید غروب کرده است...

من لبخندی می زنم و می گویم:

اللهم عجل لولیک الفرج...

به چشمان مهدی خیره می شوم و می گویم:

"دوستت دارم تنهایت نمی گذارم..."

مهدی به محراب می رود و برای گناهان من طلب مغفرت می کند...

مهدی تنهاست...حسین تنهاست..

من این را میدانم اما ...

وای برمن
پاسخ:
بسیار زیبا بود. ممنون.
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۳ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
به جای جای دلم جای پای تو است حسین
خوشم که حنجره ام نینوای تو است حسین
هزار چشمه ی اشکم اگر دهند به چشم
خدا گواهست که وقف عزای تو است حسین
صفا و مروه و رکن و مقام و کعبه ی من
به کربلات قسم کربلای تو دست حسین
به هر زمان که بخوانند نسل ها قرآن
درون حنجره هاشان صدای تو است حسین
به عالمی در دل بسته ام ز روز ازل
مگر به روی تو، این خانه جان تو است حسین
معمای خون تو را جز خدا نداند کس
به خون تو، که خدا خونبهای تو است حسین
اگر چه کعبه بود قبله ام به وقت نماز
دلم به جانب صحن و سرای تو است حسین
بهشت باد به اهل بهشت ارزانی
بهشت من حرم با صفای تو است حسین
زیارت همه پیغمبران زیارت حق
زیارت سر از تن جدای تو است حسین
تو آن صحیفه ی صد پاری ورق ورقی
که زخم های تنت آیه های تو است حسین
به وصف غیر تو میثم سخن نخواهد گفت
هر آنچه گفته و گوید ثنای تو است حسین
پاسخ:
احسنت بر شما.
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۴ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
من شیر سرخ بیشه فتح المبینم عشق حسین و هستی ام البنینم

من ناز شصت غزوه های خون و عشقم عباسم و پور امیرالمؤمنینم

من ترجمان لا فتی الا علیم انا فتحنایم لک فتحاً مبینم

من برق شمشیر شه خیبر گشایم دارم دو دوست حیدری در آستینم

من ساقی عشق مدینه تا فراتم آزاد مرد مکتب حق الیقینم

من فارغ التحصیل فرهنگ وفایم خدمت گذار با صفای کربلایم

من باغبان اله های داغدارم من خیمه های نینوا را پاسدارم

من قافله سالار اردوی حسینم در علقمه لا سیف الا ذوالفقارم

من خاتم انگشتر نهر فراتم با تشنگی من الفتی دیرینه دارم

من حیدر خیبر گشای کربلایم من شیر مرد تکسوار کار زارم

من دستهایم را به زهرا هدیه دادم اما از این هدیه ز زینب شرم سارم

زان بوسه هایی که به دستم مرتضی زد روی لبم مهر فرات و کربلا زد

من کاتب بی دست دربار حسینم من عشق باز عشق بازار حسینم

عباسم و غرق غم عشق حسینی من با همه هستی خریدار حسینم

رزمنده بی سنگر لشگر گشایم هم خط شکن هم خط نگه دار حسینم

دست مرا در دست او بگذاشت حیدر من از همان طفلی گرفتار حسینم

زد بوسه بر دستم امیر فتح خیبر یعنی که من پرچم نگه دار حسینم

از کودکی من با حسیم عهد کردم مانند یک پروانه ای دورش بگردم

من نسخه درمان درد سینه هایم من تربت شش گوشه را دار الشفایم

من زینبم را چون حسینم دوست دارم من بهر او می میرمو او از برایم

من اشکها را قطره قطره می شمردم من رشته گوهر شمار دیده هایم

من کاتب غمهای طفلان اسیرم من با همه غمهای زینب آشنایم

من همستفر بودم به هر جا با اسیران من حافظ زینب ز روی نیزه هایم

من واسطه بین فرات و کربلایم بر درد زوار حسینی من دوایم

من روزه تشنه بحر فراتم عباسم و حلال کل مشکلاتم

هر مشکلی را می کنم مشکل گشائی من عرشه دار کشتی بحر نجاتم

از خود گذشتن را به عالم یاد دادم چون پاکباز تشنه آب فراتم

مشق عطش را در مدینه می نوشتم من دانش آموز کلاس زاریاتم

با خون دل بر ساحل دریا نوشتم من ساقی بی ساغر آب حیاتم

من دردهای بی دوا بسیار دارم در مانگهی در علقمه سیار دارم

شاعر : داوود یداللهی
پاسخ:
این شعرهای قشنگ رو از کجا میارید؟
سلام دوست عزیز
ب جرات میتونم بگم که فوق العاده بود....
معلومه که خیلی زحمت کشیدید...
خسته نباشید
اجرتون بامهدی فاطمه
پاسخ:
و علیکم السلام: نظر لطف شماست. پاینده باشید دوست عزیز.
خسته نباشید واقعا عالی 
پاسخ:
بنده اون مطلب رو براتون ایمیل کردم. بدستتون رسید؟
بله بدستم رسید خیلی ممنون دانلود کردم کتابا رو که بخونم البته ببخشید باید تشکر میکردم از اینکه وقت گذاشتید ممنون
پاسخ:
از باب تشکر عرض نکردم. از باب اطمینان بود. چون نیازی به تشکر نیست. وظیفه بود.

دیگه حالم از هرچی

فیلم

و

سریال

و

تلوزیون

و

سینما

و

""" هنرپیشه ست"""

بهم میخورهههههههههههههه

سلام

عکس دختر صدام رو تو همون لینک دیدم "با حجاب کامل" که اعلام حضور در جهاد نکاح کرده بود

و

بلافاصله تصویر هنر پیشه های خودمون داخل اون لینک نظرمو جلب کرد.......

 

یکمی فکر کردن گاهی بد نیست!

فاین تذهبون

 

یا علی مدد

پاسخ:
متوجه منظور شما نشدم.
۲۷ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۵ شهدای گمنام

یاران رفتند تا ما بمانیم آنهم با آزادی نه آزادی های یواشکی...
پاسخ:
زیبا بود.
سلام
بسیار عالی بود
با آرزوی توفیقات بیشتر برای شما
پاسخ:
و علیکم اسلام: سپاس از حضوتان و وقتی که گذاشتید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">