اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

تحقیر آرژانتین مقابل ایران (به روایت تصویر)

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۴ ق.ظ

 

افسران - ایران جنگنده بازی کرد...تبریک

افسران - فوتبال مقاومتی ایران مقابل آرژانتین الگویی برای اقتصاد مقاومتی

افسران - به عشق خون شهیدان رنگ سرخ بر تن کردیم...

افسران - ایران به " آرژانتین و داور " مردانه باخت

افسران - مردانه باختیم //جهان به احترام  ایران ایستاد

افسران - وطنم ای شکوه پابرجا

افسران - پنالتی صد درصد درست ایران را داور ندید/تف به این نادوری/لعنت به داور صربستانی

افسران - زنده باد دژ آهنین مردان ایرانی

ایران

پنالتی که گرفته نشد!

 

افسران - کپی لازم

افسران - داور صرب هم مسلمان کش شد// میان تیتر جالب روزنامه گل

افسران - شرح در تصویر ....!

افسران - حرومت!

 افسران - کارلوس کیروش: اول داور و بعد مسی بازی را عوض کردند

خدا قوت دلاوران ایران زمین

 

 

 

افسران - پیروز اصلی بازی... بچه های ایرانی

افسران - سرت را بالا بگیر قهرمان...

 

آقای «مارادونا» باز هم میگید 3 بر صفر به نفع آرژانتین؟؟!!

 

 

 

 افسران - آقای دیه گو آرماندو مارادونا باز هم میگید 3 بر صفر به نفع آرژانتین؟

افسران - مرگ تقدیر اوست

افسران - یار دوازدهم آرژانتین ...

افسران - بدون شرح...!

 افسران - یار دوازدهم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۱

نظرات  (۱۱)

۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۱:۱۷ مظهر زیبایی
حقا و انصافا عالی بودن ... افتخار ایرانند
پاسخ:
سپاس از حضورتون در «اوج پرواز»
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۱:۵۳ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
دلم خورشید می خواهد، هوای گنبدت کرده، دو باره برنگشته دل، هوای مشهدت کرده

کبوتروار می آیم به آب و دانه ای دلخوش
عطش دیده، ترک خورده، به سقاخانه ای دلخوش
دلم خورشید می خواهد، هوای گنبدت کرده
دو باره برنگشته دل، هوای مشهدت کرده ...

پاسخ:
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۱:۵۳ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
دلم خورشید می خواهد، هوای گنبدت کرده، دو باره برنگشته دل، هوای مشهدت کرده

کبوتروار می آیم به آب و دانه ای دلخوش
عطش دیده، ترک خورده، به سقاخانه ای دلخوش
دلم خورشید می خواهد، هوای گنبدت کرده
دو باره برنگشته دل، هوای مشهدت کرده ...

۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۱:۵۴ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
دلم خورشید می خواهد، هوای گنبدت کرده، دو باره برنگشته دل، هوای مشهدت کرده

کبوتروار می آیم به آب و دانه ای دلخوش
عطش دیده، ترک خورده، به سقاخانه ای دلخوش
دلم خورشید می خواهد، هوای گنبدت کرده
دو باره برنگشته دل، هوای مشهدت کرده ...

سلام علیکم:
وبلاگ بسیار ارزشی و پر محتوایی دارید
ممنون میشم اگه به ما هم سر بزنید
با مطلبی در مورد صله ی رحم به روزیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


التماس دعای فراوان
یا علی مددی
پاسخ:
و علیکم السلام: نظر لطف شما است. ان شاء الله حتما.
واقعا حقش نبود..
پاسخ:
       واقعا!
پاسخ:
پست بسیار زیبایی بود. ممنونم. ان شاء الله تو بازی بوسنی تلافی می کنیم.
بروزم..
پاسخ:
آدرس وبلاگتون؟؟!!!
سلام
الهی کوفتش بشه اون مسی
به خداهمچین گل زد من 3ساعت توشوک بودم....
پاسخ:
و علیکم السلام: ان شاء الله بوسنی رو می بریم و میریم مرحله بعد.
واقعا گل کاشتن مچکریم قهرمانا و ممنون از شما
پاسخ:
ان شاء الله بوسنی رو هم ببریم.
سلام
من اصلا از فوتبال خوشم نمیاد اما وقتی ایران می خواهد مقابل یک کشور دیگر قرار بگیرد نتیجه اش برام حیاتی می شود.براشون خیلی دعا می کنم.خودم بازی را نگاه نمی کنم اما حتما نتیجه را پیگیری می کنم.بازی ایران مقابل آرژانتین هم برای من که فوتبالی نیستم خیلی عجیب بود چون اسم بازیکن های آرژانتینی را بیشتر از ایرانی شنیده بودم که ظاهرا خیلی قوی بازی میکنند.اما وقتی وسطهای بازی پرسیدم چندتا گل خوردیم گفتن هیچی!خیلی خوشحال شدم.
وآخر سر هم که اونطوری شد.معلومه خیلی تیم م با غیرت و با وجود بازی کرده.بهشون افتخار می کنیم.
پاسخ:
و علیکم اسلام: باری کلا به این اراده قوی شما. بنده هم با اینکه اصلا فوتبال نمی بینم اما هر کار کردم نتونستم این بازی ها رو نبینم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">