اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

فضیلت زیارت حضرت معصومه (س)

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۱ ق.ظ

 

 

فضیلت زیارت حضرت فاطمة معصومه (س)

 

آقای شیخ عبدالله موسیانی (از شاگردان آیه الله مرعشی) نقل می کنند که:

حضرت آیه الله مرعشی نجفی به طلاب می فرمودند:

علت آمدن من به قم این بود که پدرم (که از زهاد و عباد معروف بود) چهل شب در حرم حضرت علی (ع) بیتوته نمود که آن حضرت را ببیند، شبی در حالت مکاشفه حضرت را دیده بود که به ایشان می فرمایند: سید محمود چه می خواهی؟

عرض می کند: می خواهم بدانم قبر حضرت فاطمه زهرا (ع) کجا است؟ تا آن را زیارت کنم.

حضرت فرمود: من که نمی توانم (بر خلاف وصیت آن حضرت) قبر او را معلوم کنم.

عرض کرد: پس من هنگام زیارت چه کنم؟

حضرت فرمود: خدا جلال و جبروت حضرت فاطمه زهرا (ع) را به فاطمه معصومه (س) عنایت فرموده است، پس هر کس بخواهد حضرت زهرا (ع) را درک کند به زیارت فاطمه معصومه (س) برود.

آیت الله مرعشی می فرمودند: پدرم مرا سفارش می کرد که من قادر به زیارت ایشان نیستم اما تو یه زیارت آن حضرت برو. لذا من به خاطر همین سفارش، برای زیارت فاطمه معصومه(س) و ثامن الائمه(ع) آمدم و به اصرار موسس حوزه علمیه قم (آیه الله حائری) در قم ماندگار شدم.

آیت الله مرعشی در آن زمان می فرمودند: شصت سال است که من اول زائر حضرتم.

نظرات  (۱۰)

لجاجت!
پاسخ:
هر چی فکر کردم متوجه این تظر شما: «لجاجت» نشدم!
بله همینطوره آقای مرعشی رحمه الله علیه 60 سال اول زائر حضرت معصومه سلام الله علیها بودن

کرامات حضرت معصومه سلام الله علیها بسیار است و در کتابی به چاپ رسیده است

مادر بنده خادم حضرت هستن :-)
پاسخ:
جدی؟ خوشا به سعادت مادرتان. و خوشا به سعادت شما.
۳۰ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۳۵ منور الفکر
دعوت نامه بود...
پاسخ:
       آهان! چقدر خلاصه شده دعوتنامه می فرستید!!!!
خدا قسمت همه بکنه برن زیارت حضرت معصومه س
پاسخ:
ان شاء الله.
خیلی ممنون
پاسخ:
خواهش می کنم. بنده باید از شما تشکر کنم که این مطلب رو ارسال کردید.
۳۰ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۸ امر به معروف و نهی از منکر
سلام علیکم!
شهادت رئیس مذهب، شیخ الائمه حضرت امام جعفر صادق(علیه السلام) را به شما و همه شیعیان تسلیت و تعزیت عرض می نماییم!
یا زهرا(س).
پاسخ:
و علیکم السلام: ممنونم. بنده هم به شما تسلیت عرض می کنم.
۳۱ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۱۳ منتظران ظهور
سلام ختم صلوات یادت بمونه
پاسخ:
و علیکم السلام: فوفیق باشه حتما.
بله جدیه جدی!!
خوشا به سعادت خادمان آن آستان و بقیه آستان های مقدس..
کاش روزی هم این افتخار نصیب من و دوستداران بشود...آمین

پاسخ:
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمیییییییییییییییییییییییییییین!!!!!!
ایشالله که زیارتشون نصیب هممون بشه
پاسخ:
ان شاء الله.
۰۳ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۲۷ مظهر زیبایی
من دو هفته پیش قسمت شد رفتم زیارتشون کردم خدا نصیب همه عاشقان بکنه ان شاء الله ...
پاسخ:
واقعا خوشا به سعادتتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">