اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

بسته گوناگون «اوج پرواز» (شماره صد و چهل و پنج)

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۵۵ ق.ظ

 

بستة گوناگونِ «اوج پرواز»

فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ، معرفتی و دینی، کاریکاتور، حجاب و عفاف، شهید و شهادت

(شمارة صد و  چهل و پنجم)

افسران - کلیپ صوتی به مناسبت 25 آبان روز حماسه و ایثار استان اصفهان

افسران - اندوهگین نباش که خدا با ماست !!

افسران - کلیپ صوتی علمدار مهدی(عج)

افسران - انقلاب زنده است

افسران - شناخت و عدم شناخت نظام سلطه!

افسران - آیا می شود از شیطان انتظار خیر وبرکت داشت ؟

افسران - پیکر مادر خلبان شهید بابایی سه‌شنبه در قزوین تشییع می‌شود

افسران - ........

افسران - شهید احمدرضا جعفری

افسران - این آیه تنم رو لرزوند...

افسران - شاه کلید اصلی رابطه با خدا گناه نکردن است

افسران - پنجره فولاد...

افسران - خدایا ...!!!!!مرا ببخش

افسران - آیه الکرسی یادت نره

افسران - منفورترین مردم نزد خداوند

افسران - شستن دست ها، قبل و بعد از غذا

افسران - اندوه برای خانواده

افسران - کار مرد در خانه

افسران - ارزانتر از شمر و ابن زیاد ماییم ...

افسران - ثواب غذادادن

افسران - آخر دنیا!

افسران - نگو کوفی

افسران - در دنیای مجازی مراقب باشیم

افسران - بابا ...

افسران - به خون من خیانت کرده اید....!!!!

افسران - عفبف که باشی

افسران - حیا، نشانه تکامل و عقل

افسران - واکنش سیاه فکران  نسبت ب گلشیفته و خانم چرخنده

افسران - پهپاد جدید آمریکا بعد از آرکیو 170 +تصاویر

افسران - بالاترین وزنه . . .

افسران - مهربانی به روش ساده...

افسران - عکس/ تشیع جنازه یا فیلم برداری!!! | حرف تو

افسران - تشییع کردن وی چت  و وایبر بازها اینجوری میشه!!!!!!!!!!!!

افسران - مادرانه...

افسران - علت بیشتر دعواها

افسران - جنگ فرهنگی

افسران - هجمه ضد فرهنگی ماهواره علیه حجاب و سبک زندگی

افسران - یک پرسش یک تناقص

افسران - پنج کار....

افسران - آقای روحانی پاسخگو باش

افسران - مذاکرات سالها بعد...  :)

افسران - آبگـــــوشت غنی شده!

افسران - از سپهبد آفتابه ای تا مشاور آبگوشتی

افسران - سوال بی جواب من از دکتر نهاوندیان...

افسران - اگر بگوییم...

نظرات  (۹)

سلام این متن از کدوم کتابه؟
پاسخ:
و علیکم السلام: متاسفانه فراموش کردم اسم کتاب را یادداشت کنم.
باسلام  .زبان درمقابل پیامهای معنوی شما قاصر است .بسیار پر رمز وراز  وشگفت انگیز .اجر شما باخداوندمهربان.
پاسخ:
و علیکم السلام: خدا بر توفیقات شما بیفرازد. ممنون از حضورتون.
۰۱ آذر ۹۳ ، ۲۱:۴۰ الهـــــــــی
 
 کس نمی داند ز من جز اندکی
 
وز هزاران جرم و بد فعلی یکی 
 
من همی آن دانم و ستار من
 
جرم ها و زشتی کردار من 
 
هر چه کردم جمله ناکرده گرفت 
 
طاعت نا ورده آورده گرفت
 
نام من در نامه پاکان نوشت
 
دوزخی بودم ببخشیدم بهشت 
 
عفو کرد آن جملگی جرم گناه 
 
شد سفید آن نامه و روی سیاه 
 
آه کردم چون رسن شد آه من 
 
گشت آویزان رسن در چاه من 
 
آن رسن بگرفتم بیرون شدم 
 
شاد وزفت و فربه وگلگون شدم
 
در بن چاهی همی بودم نگون
 
در دو عالم هم نمی گنجم کنون
 
آفرین ها بر تو بادا ای خدا 
 
ناگهان کردی مرا از غم جدا 
 
گر سر هر موی من گردد زبان 
 
شکر ها ی تو نیا ید در بیان
پاسخ:
سپاسگزارم بابت شعر زیبایی که ارسال نمودید.
۰۱ آذر ۹۳ ، ۲۱:۴۵ الهـــــــــی
سلام بزرگوار:

با امتداد4 منتظر حضورتون هستم. 

در ضمن شما در وبلاگ سپاس دیگر وبلاگم کنار دوستان با افتخار لینک شدید.

موفق باشید.
پاسخ:
و علیکم السلام: ان شاء الله حتما. ممنونم از لطفتون.
۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۰:۵۳ سربازولایت
همه ش عالی بود با اجازه بعضیاشو برداشتم
پاسخ:
ممنونم از حسن توجه شما. شما صاحب اختیار هستید.
۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۰:۵۸ سربازولایت
متاسفانه وبم هیچ کدو مشو قبول نکردذ
پاسخ:
ببخشید متوجه منظور شما نشدم.
۱۷ آذر ۹۳ ، ۱۹:۲۲ الهـــــــــــی

 ":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":"

 

 خداوندا  [گل]

تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم

مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را

مبادا گم کنم اهداف زیبا را

مبادا جا بمانم از قصار موهبت هایت

خداوندا مرا مگذار تنها لحظه ای حتی...

 

":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":":"

پاسخ:
سپاس از حضورتان در اوج پرواز.
سلام
خدا قوت
خیلی وب قشنگی و خوبی دارید مخصوصا قسمت بچه شیعه باس...
با اجازه من از مطالبتون زیاد کپی میکنم و اونا رو توی نت پخش میکنم.
مثلا توی وبلاگم یه اسلایدر در مورد همین بچه شیعه باس درست کردم و ازش لذت میبرم.
من وب شما رو با اوج پرواز لینک کردم و ممنون میشم شما هم وب منو با نام

طعم شیرین حجاب

لینک کنی:)

در ضمن اگه لوگو داری کدش رو بهم بده تا توی وبلاگم قرارش بدم.

این هم کد لوگو زیبا از ♥طعم شیرین حجاب

<!-- Pic Slider by www.1abzar.com --->

<script src="http://1abzar.ir/abzar/tools/slider2/?no=1&play=1&w=170&h=300&id=3lepug63wk3rair&max=4&ct=1&kc=BBBBBB&kadr=1"></script><div style="display:none"><h1><a href="http://www.1abzar.com">اسلایدر</a></h1></div>

<!-- Pic Slider by www.1abzar.com --->


پاسخ:

و علیکم السلام:

خوشحال هستم که مطالب «اوج پرواز» برای شما مورد استفاده بود است و سپاسگزارم از حسن توجه شما و با تشکر از اینکه «اوج پرواز» رو لینک نمودید. متاسفانه در حال حاضر امکان گذاشتن کد جاوا و لوگو برایم فعال نیست. اما با افتخار شما رو لینک کردم. موفق باشید.

سلام علیکم
خیلی عالی بود واقعا خداقوت که بااین وب ها
به بچه مذهبی ها امید میدین واسه ادامه راه با اجازه چند تا رو کپی کردم
یا علی
پاسخ:
و علیکم السلام:
ممنون و سپاسگزارم از حضور شما در «اوج پرواز»
موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">