اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

بسته گوناگون «اوج پرواز» (شماره صد و چهل و ششم)

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۴۵ ق.ظ

 

بستة گوناگونِ «اوج پرواز»

فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ، معرفتی و دینی، کاریکاتور، حجاب و عفاف، شهید و شهادت

(شمارة صد و  چهل و ششم)

سخن ولایت:

افسران - اگر رهبر نبودم رئیس فضای مجازی می‌شدم

افسران - هفته بسیج گرامی باد.

افسران - مسئله ی هست و نیست.

افسران - عزیزان من! بسیجی شدید، مبارک است؛ اما بسیجی بمانید. ایستادگی در راه، مهم است. بسیجی ماندن متوقف به این است که دائم خودمان را مراقبت کنیم، مواظبت کنیم

افسران - پوستر | از اسلام حقیقی می‌ترسند...

افسران - کلیپی بسیار زیبا و مهم از سخنان سید حسن نصرالله و بیانات امام خامنه ای (مد ظله العالی) با موضوع خاورمیانه جدید ، خاورمیانه اسلام«حتما ببینید»

افسران - افسران...

افسران - بسیجی ها اینگونه فکر میکنند

افسران - ماهواره

افسران - دجال واره از زبان امام خامنه ای

افسران - ما می توانیم هر دشمنی رو به چالش بکشیم

افسران - ارزش زن

«معرفتی و دینی»

افسران - جاده جوانی لغزنده است ؛  زنجیر ایمان را ببندید ...

افسران - نماز نماز نماز

افسران - دلت رو خالی کن از...

افسران - صله رحم...

افسران - یک حدیث ، یک درس

«شهید و شهادت»

افسران - شما خودتان را بسازید واصلاح کنید...

افسران - بهای دیدار جان است ......

افسران - شرح در......

«سیاسی و اقتصادی»

افسران - باز نشر دید درست یک خانم ژاپنی / قابل توجه همه

افسران - عشق به ولایت را از بانوی تازه مسلمان شده بیاموزیم ...

افسران - انحراف از موضوع اصلی یا ....

افسران - همه رؤسای جمهور آمریکا ، از جیمی کارتر تا بارک اوباما در یک نقطه با امام خمینی (ره) اشتراک نظر دارند و آن اینکه :

افسران - خطاب به برخی ها!!!....

«کاریکاتور و طنز»

افسران - قطعه گم شده را پیدا کنید!

افسران - آبگوشت بزپاش برای مذاکرات

افسران - انتفاضه سوم

«فرهنگی، اجتماعی، تهاجم فرهنگی»

افسران - کتاب فاسد...

افسران - فضای مجازی ، بستری برای امتحان  برخی تکالیف دینی

افسران - شلوار جن

افسران -  پوسترهای امر به معروف و نهی از منکر

افسران - حمله طرفداران پاشایی به شجریان

تشییع جنازه به سبک اهالی وایبر و وات ساپ و لاین

افسران - این صحنه عزا برای زنده یاد «مرتضی پاشایی» است یا اختلاط محرم و نامحرم؟!!

افسران - وایبر و واتس اپ را حذف کنید!

«حجاب و عفاف»

افسران - حجاب وعفاف

افسران - گریه حلال به روز ... واقعان به روز چه کسی باید گریست...؟؟

افسران - خواهش میکنم به محدوده کامل حجاب دقت کنید .

«جملات زیبای الهام بخش»

افسران - با علی یا یا علی

افسران - شاید ....

افسران - فقط به خاطر یک تکه نان حلال برای تو...

افسران - فکر کنم برای بعضی ها صدق میکنه...

«عکس»

افسران - تصاویر کمتر دیده شده از مرحوم علامه طباطبایی

نظرات  (۸)

 دلـــــت کـــه گرفـــــت ....
حرفــــــت را کــــه نفهمیــــدن ....
دنیایـــــت کـــه ســــرد شــــد...
احســــاس مردگـــی افــــکـار کـــه کــردی ...
آرام شدنـــت را از کســـی
جــــز خـــودت
تمــــــنا نـکـــن
کــــه بس نـامهرباننــــد مـــردم ایـــن حــــوالی ...
کـــه دیــــــر ....
خیلـــــــــی دیــر
میفهمنـــــد کــه دســــتت بــــرای گرفتـــــن تنهــــــــــــا بود .
+مثل همیشه عالی بود
خسته نباشی آرمان عزیز
پاسخ:
سلام علیکم: ممنونم اهورا جان. پاینده باشید.
عالی بود ...
پاسخ:
سپاس از حضورتان.

بحث جین درسته ؟

یعنی دیگه نپوشیم ؟

پاسخ:
سلام: اگر در انیمیشنهایی که توسط والت دیسنی ساخته می شود دقت کنید متوجه می شوید که همیشه غول چراغ جادو به رنگ آبی است بنده در این زمینه مطالبی رو در مستند 54 قسمتی ظهور مشاهده کرده بودم. اگر بتوانید این مستند رو ببینید خیلی چیزها دستگیرتان می شود.
۰۲ آذر ۹۳ ، ۰۸:۵۰ خادم اشهدا
خداقوت
مثل همیشه عالی بود
باگرامیداشت هفته بسیج
ماهم به روزیم ومنتظرحضور ونظرات سازنده تان
التماس دعای فرج وشهادت
پاسخ:
سلام علیکم: ان شاء الله حتما. سپاس از حضورتون.
سلام، ممنون از مطالب خوبتان
می توانم مطالب شما را انتشار دهم؟ باید نام منبع را ذکر کنم؟
پاسخ:
و علیکم السلام: انتشار مطالب برای عموم آزاد است. به شرط ذکر صلوات.
سلام علیکم.بسیارعالی.فقط تصویر اخری برای کدام بزرگواراست.حدسی میزنم امامطمن نیستم.درضمن طبق تحقیقات شما کدام نرم افزارموبایل مناسبتره.درآخر آیابالاخره تصاویر به شمارسید.باتشکر 
پاسخ:

و علیکم السلام: تصویر علامه طباطبایی است. متاسفانه تصاویر اهنوز به دستم نرسیده.

باسلام .نفرمودین به نظرشما طبق تحقیفات شما کدوم نرم افزار موبایل مناسبتره؟من هردفعه به همین ایمیل میفرستم آدم تازه کاری هم نیستم پیام ارسال هم برا م‌میرسه امانمیدونم علت چیه ؟در فرصت بعدی دوباره براتون میفرستم .تشکر
پاسخ:

و علیکم السلام: بنده در مورد موبایل سر رشته ای ندارم چون موبایل خودم خیلی معمولی است و قابلیت نصب نرم افزار ندارد. فکر کنم شما از حرف بنده  بابت آدرس ایمیل ناراحت شدید که فرمودید «آدم تازه کاری هم نیستم» عذرخواهی می کنم. اصلا قصد جسارت نداشتم. یک جایی یک مشکلی هست چون بنده هم نمی توانم به آدرس شما ایمیل ارسال کنم چون خطای در ارسال میده.

 

الان از برادرزاده ام پرسیدم گفتند که بپرسم منظورتون نرم افزار اندرویدی است یا غیر اندرویدی و دیگه اینکه نرم افزار برای چه کاربردهایی نیاز دارید کاربردهای اینترنتی، یا گرافیکی برای بازی و یا برای کارهای علمی و پژوهشی.     

سلام علیکم.ممون از پاسختون.منظوربنده این بود که همه مراحل ارسال رو انجام مبدم.اصلا هم ناراحت نبوده ونشدم شما باید ببخشید که من خیلی آزادانه صحبت کردم.من روی گوشیم  نرم افزارهای ازقبیل وایبر ولاین و....نصب هست اما بعدازپیامهایی که در موردواتساب و وایبر وصهیونیسم خوندم موندم که کدوم نگه دارم ویا کدوم حذف کنم که آب به آسیاب دشمن نریزم...اگرهم گفتم طبق تحقیقات شما به این علت بود که دربسته های شما پیامهایی در این موارد خونده بودم .بازهم اگر کدورتی احساس کردیدعذر میخوام
پاسخ:
و علیکم السلام: خب خدا رو شکر. راستش طلق فتوای مقام معظم رهبری اگر مجلس شورای اسلامی چیزی را ممنون اعلام کند و به عنوان قانون تصویب بشود و اگر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران استفاده کردن از این شبکه ها غیر مجاز باشد (که فکر می کنم باشد با توجه به اینکه واتس آپ فیلتر شده بود) استفاده از آنها اشکال شرعی دارد. فکر می کنم بهتر باشد از مرجع تقلیدتون سوال بفرمایید. موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">