اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

بسته گوناگون «اوج پرواز» (شماره دویست و سوم)

پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

 

بستة گوناگونِ «اوج پرواز»

فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ، معرفتی و دینی، کاریکاتور، حجاب و عفاف، شهید و شهادت

(شمارة دویست و سوم)

افسران - بازرسی مدیریت شده؟؟؟؟؟افسران - عراقچی: بازرس چشم بسته وارد مرکز می‌شود!!!

 

«سخن ولایت»

افسران - حرف دل...افسران - اجازه بازجویی نمیدهم...

«شهید و شهادت»

افسران - آن ها با دست بسته مقاومت کردند (به مناسبت این روزا)افسران - غـواص شهیــد ابراهیــم اصغــری Taf- (26)افسران - درود بر شرف مردان بی "ادعـــــــــ ـــــا " ...افسران - اکنون بدترین روزگار زندگی خود را میگذرانم.....

«معرفتی و دینی»

افسران - صبر خانم ها در مشکلات زندگی...

«حجاب و عفاف»

افسران - یک-هیچ به نفع کی؟!

«فرهنگی و اجتماعی»

افسران - واقعا این تلویزیون می‌خواهد با فرهنگ وارداتی ماهواره‌ای مقابله کند؟

«سیاسی و اقتصادی»

افسران - رمز اقتدار ولایت فقیه از نگاه دکتر احمدی نژادافسران - پویش مردمی"من اجازه نخواهم داد "افسران - آخرین خبر : دفتر احمدی نژاد اظهارات ظریف را تکذیب کرد و کذب محض خواندافسران - یاد ان مرد بخیر خدا نگهدارش صحبت که میکرد تن بیگانگان میلرزیدافسران - متن اطلاعیه دفتر دکتر احمدی نژاد پیرامون سخنان ظریف افسران - اینها کجا و جناب دکتر محمود احمدی نژاد عزیز خودمون کجا ...افسران - ♥سعید جلیلی♥افسران - ..........افسران - پویش مردمی"من اجازه نخواهم داد "افسران - پویش مردمی"من اجازه نخواهم داد "افسران - غزلی زیبا در پی سخنان رهبر معظم انقلابافسران - ظریف؛ بادوستان ودشمنان؟!!!؟افسران - هیچ یک از خبرها حاکی از رفع تحریمها نیست. افسران - موثق/برخی از اعضای تیم مذاکره کنندده عدم توافق را به توافق مزبور ترجیح میدهندافسران - ما بیسوادیم (با سوادها برن گره باز کنند ببینیم البته گره مشکلات اونور آبی ها رو می تونید باز کنید با ماراتون)افسران - چشماتو خوب وا کن! (5)افسران - یاد دنیا بدترین درد و بیماری.افسران - دولت و تیم هسته ای الان میدونن که با احتمال بالا مذاکرات با شکست مواجه میشه ، دلیلش هم دبه کردن استکبار و زیاده خواهی های آمریکاست .........افسران - ما منتظر انتشار فکت شیت هستیم (چرا با مردم رو راست نیستید!!!؟)افسران - بازرسی مدیریت شده !!افسران - فقط کمی غیرتافسران - پویش مردمی"من اجازه نخواهم داد "افسران - بدون شرح افسران - کمک برای بستن یکی از پارانتزهای باز!افسران - کاربران سایت حامی دولت:عملکرد تیم هسته ای غیرقابل پذیرش است!تغییر رویکرد بدهید+حذف نظرسنجی

نظرسنجی که توسط سایت حامی دولت حذف شد!

افسران - بازی جدید دولت برای فشار به مردم و قضیه مذاکرات هسته ای ((هوشیار باشیم))افسران - بدون شرحافسران - هر چی کمتر بهش بیشتر فکر کنی ، بیشتر دردش کمتر میشه !افسران - دلواپسیم!افسران - زنده بــآد آزادی !افسران - داعش در نزدیکی دروازه های ایرانافسران - ظلمی که خدا از آن نمی گذرد.افسران - بار سنگینی که کودکان یمن از جنگ بر دوش می‌کشندافسران - یک سوال مهم از آمریکایی ها و طرفدارنشافسران - واقعا با دیدن این تصویر مردن جایز است...

«کاریکاتور و طنز»

افسران - بازرسی با چشمای بسته!!!افسران - عالیجناب ""وکلیدالدوله. . " . "افسران - اندر احوالات گوش بری از ملت...افسران - برداشت ازاد.....افسران - حقوقدان چیست؟؟افسران - خنده حلالافسران - کاریکاتور / بنزین آزاد شدافسران - بادوستان مروت!!! بادشمنان مدارا!!!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۷
آرمان بدیعی

نظرات  (۳)

۶۶۰ روز از دولت راستگویان معتدل گذشت، همانهایی که می خواستند ۱۰۰ روزه مشکلات را حل کنند!

– یارانه ی میلیونها نفر قطع شد.
– نان ۲ بار آزاد سازی شد و در راه آزاد پزی است!
– سهمیه بنزین هم در پی یک مشکل نرم افزاری ناپدید شد
– عزت و استقلال ملی را طاق زدند با اقتصاد دم قسط، که آن را هم نمی دهند.
– امنیتمان هم که علی الحساب روی هواست!
– مهندسین رفته اند آبگوشت بز باش بار بگذارند، کشاورزها هم مهیای قرمه سبزی پزان می شوند.
– پاسپورت ها را بگووو، هر جا می بریم به دست و پایمان می افتند مخصوصاً عربستان.
– دلار چه مفت شده!

خلاصه همه چی آرومه، من چقدر خوشحاااالم…

پاسخ:
       اخوی نگو که دلمون پر از خون است!
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۳ ... یک بسیجی ...

من یک آریایی ام؛ 


اهورامزدای من الله است،


از تبار کوروشم ، ولی شاهم حسین بن علی (ع) ست،


از دیار آرشم ، ولی کماندار من مسلم بن عقیل است،


امپراطوری ام هخامنشی ست ، ولی جغرافیای من بین الحرمین است،


شاه عباس را دوست دارم ، ولی شاه من عباس بن علی ست ،


آری من ایرانی ام عاشق کاوه ، مدیون نادرشاه ، ولی پیامبرم محمدبن عبدالله(ص)است،


قدمت کشورم از ماورای تاریخ است وبه قدمت آن مینازم ، ولی معنای تاریخ برای من فقط از هجرت پیام آورم ازمکه به مدینه است،


زیبایی های تاریخ کشورم را دوست دارم ، ولی تمام زیبایی های دنیا را در کلام مولایم حیدرکرار میبینم ، 


آری آری من یک ایرانی ام...
و متنفرم از کسانی ک به اسم تاریخ کشورم به اعتقاداتم ضربه میزنند...

آری من از تو بیشتر عاشق ایران و ایرانیم من فرزند کوروشم و خاک پای حیدرم
.......
...
به خدا هم میشود فرزند کوروش باشی و هم عاشق آزادگی حسین(ع).....
مهم این است که فقط  انسان باشی... 

پاسخ:
سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۹ شکرانه سادات
بسیار عالی 
اجرکم عندالله
یاعلی
پاسخ:
ممنون و سپاسگزارم از حضورتان در «اوج پرواز»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">