اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

بسته گوناگون «اوج پرواز» (شماره صد و چهل و سوم)

دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۳۰ ق.ظ

 

بستة گوناگونِ «اوج پرواز»

فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ، معرفتی و دینی، کاریکاتور، حجاب و عفاف، شهید و شهادت

(شمارة صد و  چهل و سوم)

 افسران - دستور امام خمینی (ره) در مورد عدم مذاکره با فرستاده کارتر درباره گروگان ها

افسران - جونا یه وقت دشمن شاد کن نشیدا ....

افسران - یا رقیه حسین........

افسران - الف قامت ارباب

افسران - عقیله العرب........

افسران - همه رفتند استراحت کنند مداحان سینه زنان سخنرانان مستمعین . . . همه

افسران - مفقود الاثرهای جاوید المسیر

افسران - مظلوم حسین جان

افسران - اثرات زیارت عاشورا

افسران - شمر بی ادب!

افسران - واجب فراموش شده

13426197-b

افسران - دنیا گول نمیزند...

افسران - با خودمم

افسران - پس کی؟!

افسران - پس کی؟!

افسران - پس کی؟!

افسران - صندوق جریمه

افسران - خاطره شهدا

افسران - کسی پول کافی ندارد، کرایه ندهد...

افسران - پوستر « خوارج زمانه ات را بشناس »

افسران - عکس نوشته های مذهبی آموزنده

افسران -   شیطان می ترساند و وعده دروغ می دهد ...

افسران - آقای ظریف؛ کدام حرف شما راست است؟


افسران - اگر توانستی به لباس زنی که نامحرم است نگاه نکنی، نگاه نکن!(حضرت عیسی علیه السلام)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۹
آرمان بدیعی

نظرات  (۶)

۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۰:۲۰ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم
با پوستر / ملاک پاک بودن دل
به روزیم
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم: ان شاء الله حتما.
بسیار عالی ...
پاسخ:
سپاس از توجه و عنایت شما.
بسم رب المهدی

سپاس
موفق باشید

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ:
ممنونم و سپاسگزارم. پاینده باشید.
۲۰ آبان ۹۳ ، ۰۸:۲۹ همراه ن‌و
باسلام  وتشکر از بسته زیباتون.       میخواستم یک شعر از احساسم تقدیم کنم:                                        به قربان ان پیکرسوخته ات٬ چشمان من*. به قربان لبهای خشکیده ات ٬من.* دست من را بگیر٬ یارپروازی من.* درگیر وپابندزمین وزمان٬ من.* نزدبرادرانت خوش باش ٬بیچاره من.* دلتنگترازهمه به تو٬مادرمن.* اه از غربت خواهروبرادرمن.* اینهاراگفتم٬ که نازت کشم من.* چون شیر در پی راه تو ٬من.* نمی ایستم هرگز دمی ازایین تو من.* وفارامیشناسی عشق من ٬تابه کی درانتظاردیدارتو٬من.* دستم رابگیربشکسته بال پروازمن.* این شعرحقیقتی است٬هدیه من.* عاشقت هستم گل من عمرمن بابای من.* «شعر از. ح .ق »شادی روح بزرگت هر کارنیک ما ومن .۲۰ابان سالروز شهادت پدر عزیزم است .شادی ارواح طیبه شهدا بالاخص سه برادرشهید ومادرفقیدشان صلوات
پاسخ:
و علیکم السلام: شعر بسیار زیبایی بود. شما غیر از پدرتان سه تا از عموهاتون هم شهید شده اند؟؟!!
باسلام .باپدرم .سه برادر هستند که شهید شدند
پاسخ:
و علیکم السلام: خوشا به سعادتتان! خوشا به سعادتتان! خوشا به سعادتتان! و خوشا به سعادت آنها!
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ:

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سپاس از حضورتان.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">