اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

پوسترهای شهادت حضرت زهرا (س)

پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۳۲ ب.ظ

نظرات  (۲۲)

۱۴ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۳۰ شهدای گمنام
خیلی زیبا بود!!!
اگه میشه یه لوگو برا خودتون تهیه کنین!!!
پاسخ:

اگه بشه چی میشه!

۱۹ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۳۳ کلاس معرفت
واقعا عالی بود
خدا قوت
پاسخ:
ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
۲۲ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۲۴ سرباز ولایت
پاسخ:
و علیکم السلام: بله رفتم و نظر گذاشتم. ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
دلم با یاد زهرا (س) بی قرار است
برایش تا همیشه سوگوار است
کدامین درد او را باز گویم
که اسرار مگویش بی شمار است
پاسخ:
ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

این را به هوای کربلا پست کنم

یا این که به مشهدالرضا پست کنم؟

یک نامه نوشته ام برایت بی بی!

این را به نشانی کجا پست کنم؟

پاسخ:
ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

سلام
ایام فاطمیه را به شما تسلیت عرض می کنم.
با شعری سوزناک برای شهادت حضرت فاطمه بروزم.
یا زهرا

پاسخ:

و علیکم السلام:

ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

۲۴ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۱۵ شازده خانوم
دیروز بد جوری  دلم گرفته بود اخه جمعه ها برای منتظران دلگیره

یعنی میشه جمعه  ظهور کنه عید کنار ما باشه
پاسخ:

آقا منتظر اصلاح ماست و ما بدون اصلاح خودمون منتظز ظهور آقاییم.

۲۴ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۵۹ پروانه های کوثر
سلام 
 خدا قوت 
شهادت مظلومانه حظرت فاطمه الزهرا بانوی عشق عالمیان تسلیت باد
 خیلی عالی بود 

پاسخ:

و علیکم السلام: ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

۲۴ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۰۰ کلاس معرفت
عالی

پاسخ:

ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

ایام فاطمیه تسلیت باد.ماهم به روزیم

پاسخ:
ممنون. ان شاء الله حتما سر خواهم زد.
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۲۹ شازده خانوم
نه نمیشه باهاتون موافقم
پاسخ:
ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۰۹ مگه مهمه؟؟؟؟
با سلام با افتخار لینک شدین....
پاسخ:
و علیکم السلام: شما هم با افتخار در «اوج پرواز» لینک شدید.
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۰۶ مظهر زیبایی
سلام بزرگوار ... خدا قوت ...
با یه پست جدید بروز خوشحال میشم بهم سر بزنین و انتقاد و پیشنهادی بود بگین ...
موفق باشین ...
پاسخ:
و علیکم السلام: ان شاء الله حتما. ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۰۶:۴۹ مگه مهمه؟؟؟؟
سلام برشما بزرگوار...این وظیفه ی ماست برای ذکر منابع دقت کنیم...التماس دعای سلامتی و فرج مولایمان...
پاسخ:
و علیکم السلام: ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
بسیار عالی
پاسخ:
ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
۰۳ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۳۵ مداحان و هیئت های شیراز
سلام علیکم نوروزتان فاطمی
سایت اطلاع رسانی محافل و مجالس مذهبی شیراز آماده تبادل لینک با شما میباشد.
در صورت تمایل ما رو با نام سایت مداحان شیراز لینک کرده سپس اطلاع دهید تا شما رو لینک نماییم.
یا فاطمه الزهرا(س)
www.madahan-shiraz.blog.ir
پاسخ:

و علیکم السلام: ممنون از حضورتون در «اوج پرواز». شما با افتخار لینک شدید.

لبیک یا مادر صبور یا فاطمه الزهرا بنت نبی
شهادت این بانوی عزیز در دو عالم را به همه شیعیان و مریدان او تسلیت عرض می کنم
وبلاگ زیبایی دارید احسنت
سلام لایق دیدین به وب منم سر بزنید یا علی عیدتونم مبارک عزیز
پاسخ:
و علیکم السلام. سپاس از حضورتون در «اوج پرواز». ان شاء الله حتما.
غرقاب غمم دگر مرا ساحل نیست
جز اشک فراق دیگرم حاصل نیست
ای مرگ بیا! که زندگی کردن من
بی فاطمه جز خوردن خون دل نیست

سلام
خدا خیرتون بده
عاقبتتون بخیر
پاسخ:
و علیکم السلام: ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
التماس دعا داداش
پاسخ:
محتاجیم به دعا.

سلام

ایام و تسلیت عرض میکنم

یا علی

پاسخ:

و علیکم السلام: سپاس از حضورتون در «اوج پرواز». بنده هم فرا رسیدن ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) رو به شما تسلیت عرض می کنم.

۱۴ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۰۱ سرباز سایبری
السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س)
ایام شهادت حضرت زهرا(س) را تسلیت عرض می کنم.
اگر قابل دونستید به وبلاگ ما سری بزنید و من رو لینک کنید .
التماس دعا.یازهرا
پاسخ:
ممنون از حضورتون در «اوج پرواز». ان شاء الله سر می زنم.
بی مادریمون تسلیتـــــ...
پاسخ:

ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">