اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

وقتی که حاج آقا گفتند دوست دختر داشته باشید!!!

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۰ ق.ظ

 

«وقتی که حاج آقا گفتند دوست دختر داشته باشید!»

 

 

سلام حاج آقا، ببخشید مزاحم شدم. می‌شه یه سؤال خاص بپرسم؟
سلام عزیزم، بپرس.

دوست دختر اشکال داره؟
نه خیلی هم خوبه. اگه دختر خوبی سراغ داری از دستش نده.

حاج آقا جدی می‌گم، درست جواب بدید.
منم جدی می‌گم اصلاً خدا جنس دختر و پسر رو برای هم جذاب آفریده که به هم علاقه‌مند بشن و از هم لذت ببرن.
پس من با مجوز شما فردا می‌رم با یک دختر دوست می‌شم ها، ok؟!
خیلی خوبه، اگه لازم شد خودمم کمکت می‌کنم.
ایول حاج آقا ، دمتون گرم، اصلاً فکر نمی‌کردم این‌قدر پایه باشین!

حالا کجاشو دیدی! البته اگه می‌خوای با مجوز من بری، لطفاً همون جوری که من می‌گم اقدام کن.
چشم حاج آقا ، خیلی با حالی!
حالا کسی رو هم سراغ داری برای خودت؟
راستش یک نفر هست که ازش خوشم اومده.

به به مبارکه. پس زود باش که طرف از دست نره!
چه کار کنم؟ خودتون گفتید همه اقدامات با هماهنگی شما باشه!
تلفن بزن به خونه طرف و با مادرش یا پدرش قرار خواستگاری رو بذار، در مورد نوع و رنگ دسته گل خواستگاری هم می‌تونی از سلیقه خیلی خوب من استفاده کنی!
حاج آقا سر کارمون گذاشتی؟! من فقط می‌خوام باهاش دوست بشم. نه عشقی در کاره و نه ازدواج. مثل یک دوست.
یعنی چه جوری؟
مثل همه دوستای دیگه‌ام.

پسرا؟
بله.

یعنی اصلاً جنسیت در کار نیست؟
نه باور کنید اصلاً نیست. فقط یک رابطه عاطفی و دوستانه است. برای مثلاً درد دل کردن و...

باور می‌کنم البته در یک صورت.
چی؟
این دوست رو که فقط برای عواطف و دوستی می‌خوای و توجهی هم به جنسیتش نداری از بین پسرها انتخاب کنی.

آخه نمی‌شه که... .
چرا نمی‌شه اتفاقاً چون پسر هستن بیش‌تر هم درکت می‌کنن.
نه حاج آقا دختر خیلی عاطفی‌تره!
پس جنسیت هم مهمه!
یعنی می‌خواین بکین من قصدم شهوت‌رانی با دختر مردمه؟!
نه عزیزم من چند ساله که می‌شناسمت و می‌دونم پسر پاکی هستی فقط می‌خواستم بدونی و بدونم که اون چیزی که تو می‌خوای فراتر از یک دوست معمولیه، چیزی می‌خوای که به خصوصیات زنانه و دخترانه مربوط می‌شه و توی پسرها پیداش نمی‌کنی و مطمئن هستم تمایل جنسی به معنای خاصش منظور تو نیست. درسته؟
بله
پس حالا از اول بپرس تا جواب بدم.

دوستی با دختر بدون دید جنسی و شهوت اشکال داره؟
جواب چه جوری می‌خوای؟ شرعی؟ عقلی؟ روان‌شناسی؟ اجتماعی؟ و...

یک جواب می‌خوام که قانع بشم، آخه خیلی از هم‌کلاسیام دوست دختر دارن و به نظر میاد هیچ مشکلی ندارن و من احساس کمبود دارم. آخه من که نمی‌فهمم چند دقیقه در روز پیامک زدن و چند دقیقه صحبت با یک دختر چه مشکلی برای من می‌تونه ایجاد کنه؟
نظر خودت چیه؟
نمی‌دونم واقعا گیجم. از یک طرف خیلی‌ها رو می‌بینم که این‌جور رابطه رو دارن و هیچ مشکلی هم ندارن و از طرفی خیلی‌ها هم که آدم‌های باسوادی هستن و من قبولشون دارم با این کارها مخالفن. ولی واقعاً نمی‌تونم قبول کنم که خدا از لذت بردن من (که به هیچ کسی هم آسیب نمی‌زنه) ناراحت بشه.

به نظرت کی می‌تونه حرف آخر رو بزنه؟
شما بگید.

اگه تو یک وسیله برقی گرون قیمت و حساس بخری، از کجا می‌فهمی که چه‌طور باید ازش استفاده کنی که آسیبی نبینه و بهترین کارآیی رو داشته باشه؟
از کاتالوگش.

کاتالوگش رو کی می‌نویسه؟
کارخونه سازنده‌اش.

وقتی تو اون جنس رو خریدی و پولش رو دادی، چه دلیلی داره که کارخونه تو رو امر و نهی کنه و از بعضی استفاده‌ها منعت کنه و تو چرا باید به دفترچه راهنمایی که کارخونه نوشته عمل کنی؟
سودش به خودم می‌رسه چون اگه به دفترچه عمل نکنم خودم ضرر می‌کنم.

قبول داری که دستورات سازنده هر وسیله در واقع دستور به تو نیست بلکه خبر دادن به تو از یک واقعیت‌هایی درباره وسیله‌ای هست که مالکش هستی؟
بله کاملاً.

پس ببین نظر سازنده‌ات چیه. هر جا خدا می‌گه این کار واجبه یعنی برای این‌که جسم و روحت بهترین کارآیی و کم‌ترین آسیب رو داشته باشه این کار ضروریه و اگه می‌گه این کار حرومه یعنی این کار باعث آسیب به جسم یا روحت می‌شه. وگرنه خدا نه فقط از لذت بردن انسان از جنس مخالفش ناراحت نمی‌شه بلکه همون جوری که گفتم، اصلاً مرد و زن رو برای هم جذاب آفریده که از هم لذت ببرن.
پس به نظر شما هم این کار اشکال داره؟
به نظر من، نه. به نظر سازنده من و تو.

می‌شه بگین چه ضرری داره؟ آخه من که فقط یک رابطه عاطفی و دوستی می‌خوام!
البته رابطه‍ای که فقط با یک جنس مخالف حاصل می‍شه.
اگه خدا این دوستی رو منع کرده پس به این نیاز من چه جوابی می‍ده؟
ازدواج.

حالا کو تا ازدواج؟!
بله قبوله که فاصله بلوغ جنسی تا ازدواج خیلی زیاده اما اگه می‌خوای از ازدواجت لذت کامل رو ببری باید این دوره محرومیت رو تحمل کنی.
چه ربطی داره؟ این دوستی برای ارضای عواطفه و ازدواج برای ارضای خیلی چیزای دیگه. من تا زمانی که بتونم ازدواج کنم با یک نفر دوست هستم که آرامش داشته باشم.
یعنی بعد از ازدواج آرامش نمی‌خوای؟
چرا.

از همسرت یا باز هم از یک دوست دیگه که کسی غیر از همسرت باشه؟
نه دیگه، ما از اوناش نیستیم. اون موقع فقط همسر.

اصطلاح بیسکویت قبل از غذا رو شنیدی؟
منظورتون چیه؟!

یک روز مثلاً ساعت ۱۲ ظهر می‌ری خونه و گرسنه‌ای اما به دلایلی قراره ساعت یک غذا بخوری. اگه تا قبل از غذا بخوای یک کیک یا بیسکویت یا شیرینی یا... بخوری، مامانت چه عکس‌العملی نشون می‌ده؟
می‌زنه توی سرم و می‌گه یک کم جلو اون شکمتو بگیری نمی‌میری که! صبر کن یه ساعت دیگه غذا میارم.

مامانت از گرسنگی تو لذت می‌بره یا از خوردن تو ناراحت می‌شه؟
هیچ‌کدوم. فقط می‌خواد اشتهام کم نشه و غذام رو با لذت و کامل بخورم.

دوست دختر قبل از ازدواج هم حکم همون بیسکویت قبل از غذا رو داره! هر قدر ازش لذت ببری به همون مقدار از لذت ارتباطت با همسرت کم می‌شه حتی اگه این لذت بردن فقط در حد حرف زدن باشه. یا دست دادن یا... .
تا حالا این جوری نگاش نکرده بودم.
یک جمله هم بگم شاید خیالت راحت‌تر بشه. امام علی(ع) می‌فرمایند: برای هر کسی مقدار خاصی روزی مشخص شده (که البته راه‌هایی برای افزایش اون هست) و اگه کسی بخواد از راه حرام به روزی بیش‌تری برسه، به همون مقدار از حلالش کم می‌شه. لذت هم یکی از روزی‌های ماست اگه قراره تو در عمرت ۱۰۰ واحد لذت ببری، می‌تونی همه‌ش رو از همسرت ببری و می‌تونی ۱۰ یا ۲۰ یا ۵۰ تاش رو از بیسکویت قبل از غذا ببری و بقیه‌اش رو با همسر آینده‌ات. به نظرت تو کدوم حالت زندگیت گرم‌تره؟

http://bimazar.blog.ir/

نظرات  (۲۸)

و من اله توفیق...
پاسخ:
پاینده باشید.
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۶ زهره ابراهیمی زاده هدش

از عالی  چندین درجه بالاتر

پاسخ:
واقعا؟؟!! نظر لطفتونه! ممنون.
سسلام.
با پست چگونگی آشنایی من وآقا مهدی قسمت 1
وچگونگی آشنایی من وآقا مهدی قسمت 2

به روزم.
منتظرتونم....
پاسخ:
و علیکم السلام: ان شاء الله حتما.
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۴ شهدای گمنام
سلام
دوست عزیز ...
با ما قهری...
آخه چرا به ما سر نمی زنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
و علیکم السلام: آخه واسه چی قهر باشم؟ دلیلش رو براتون کامنت کردم. موفق باشید دوست عزیز.
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۰ الهــــــــــی
نیمه شعبان مصادف است با ولادت صاحب الزمان امام عصر (عج) بر شما مبارک باد.

نظریه ای که میخواستم کپی کنم متاسفانه کپی نمیاد که کپی کنم .

امیدوارم که منتظران بر حق آن امام همام باشیم.
پاسخ:
ان شاء الله. ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
سلام
ممنون از حضورتون
با افتخار لینک شدید
پاسخ:
و علیکم السلام: شما هم با افتخار لینک شدید.
سلام ممنون از حضورتون . فوق العاده بود این پستتون . یا علی
پاسخ:
و علیکم السلام:  سپاسگزارم. موفق باشید.
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۳۴ مهدی جعفری زاده
با ((لاف انتظار)) به روزیم
پاسخ:
سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۲ رقـــیــــه یــــون
سلام.
جالب بود.
پاسخ:
و علیکم السلام: سپاس از حضورتون در «اوج پرواز»
سلام بر شما و تبریک ایام......
عااااااااااااااااااااااالی بود....
دست مریزاد و خدا قوت...
به قول طرف...خیلی باحالید.....دمتون گرم..........
البته این یه ذره از دریای نتایج بد این اتفاقه ست..
مثلا اینکه چه اتفاقات روحی و..واسه دختر خانوم میفته ...
واسه جامعه...
واسه ی ..

التماس دعا و یاحق..
پاسخ:
و علیکم السلام:  بعد از 15 شعبان اعیاد مبارک!!!! ممنونم. شما لطف دارید.
عالی کپی شد با اجازه ممنون
پاسخ:
خواهش می کنم.
واقعا زیباوقانع کننده بود...
یاعلی
پاسخ:
ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
salam.mamnoon.link shodid.motshakker
پاسخ:
سلام: شما هم با افتخار لینک شدید.
جالب بود. 
ممنون 
پاسخ:
خواهش می کنم. ممنون از حضورتون.
سلام خدا قوت عالی بود ان شاءالله خدا اجرتون بده
پاسخ:
و علیکم السلام: سپاسگزارم. ممنون از حضورتون.
سلام ممنونم.
پاسخ:
و علیکم اسلام: ممنون از حضورتون.
۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۲:۳۱ سرزمین نور
با ذکر منبع این مطلب رو تو وبم قرار دادم.
پاسخ:
سپاس از حضورتان.
فقط میتونم بگم عالی بود.....................
پاسخ:
خواهش می کنم. ممنون از حضورتون و وقتی که گذاشتید.
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۷:۱۹ سین باران...
سلاااااام ممنون عالی بود من کپی میکنم....بااجازتون...بعضی ازمطالب رو برای وایبروولاین کپی میکنم.
پاسخ:

و علیکم السلام:

کار خوبی می کنید. موفق باشید.

سلام خیییییییییلی عالییییییییی بودباتشکرفراوان
پاسخ:

و علیکم السلام:

خب خدا رو صد هزار مرتبه شکر.

ممنون که به «اوج پرواز» سر زدید.

نه اسم نه خاصم یه ادم بی احساسم
 فقطZ
خیلی قانع کننده بود.فقط یه سوال اگر دختر و پسری قصد ازدواج داشته باشن چی؟بازم مثل بیسکوییت قبل نهاره؟
و یه سوال مهم دیگه ای اگر این دختر و پسر قصد ازدواج با هم داشته باشن اما بنا به دوری دختر و پسر از هم(شهر هاشون متفاوته)و اینکه پسر شغلی نداره فعلا و از همه مهمتر شیش بار جواب استخاره با نیت موندن نه بیاد چکار میشه کرد؟
اینا باید یعنی از هم جدا بشن؟بیخیال احساس و خاطراتی که با هم داشتن؟
تروخدا به ایمیلم حتما جوابش رو بدین برام واقعا مهمه جوابش.
ممنون
پاسخ:

با سلام:

پاسخ شما به ایمیلتان ارسال شد. ولی ظاهرا آدرس ایمیل شما اشکال دارد چون ایمیل به این آدرس ارسال نمی شود.

موفق باشید.

واقعا طرز فکر کردن و مثال زدن به ظاهر حاج اقا  مسخره و غیر منطقیه  که برای متقاعد کردن طرفش  زن رو مثل یه وسیله  مصرفی نگاه میکنه که بابتش پولی پرداخت میکنی و ازش استفاده میکنی.  ازین افراد در جامعه زیاد هستن که برای به زور متقاعد کردن طرفشون الکی صغری کبری میچینن و آخرم هم جواب رو میپیچونن !!
پاسخ:
سلام علیکم:
یکی از راه ها برای متقاعد کردن فرد در علم منطق بیان مثال است. همانطور که قرآن کریم مثالهای فراوانی وجود دارد و مثلا منافقین را با مثال وضعیتشان را بیان می کند. در اینجا هم برای روشن شدن مطلب از مثال وسیله برقی استفاده شده. و همیشه گفته اند که در مثال جای مناقشه نیست. مثال تنها برای روشن شدن مطلب است و لا غیر. در اینجا حاج اقا نمی خواهند بگویند که دختر مثل وسیله برقی است.
موفق باشید.
تاتوانی درجوانی منت از دختر نکش   غیرتت را کم مکن   دور دختر خط بکش
خیلی جالب بود 
پاسخ:
سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»
داداش دمت گرم 😙😙😙😙ما ترفدارتیم اما من کولا 14 سالمه قربونت بای مسطفی بوروووووووووووووووو
برای هرچیزی باید چارچوبی باشه و بی بند و باری در همه چیز نفی شده اگر ارتباط با جنس مخالف هست باید با یک هدف و با اطلاع خانواده ها باشه 

سلاااام. ایولا خیلیییییی خیلییییی زیبا بود.خدا قوت

پاسخ:
و علیکم السلام:
سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">