اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

کاریکاتورهای انصراف از دریافت یارانه

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۳۰ ق.ظ

سبد کالا که به ما ندادید! حالا باید از یارانه مون هم انصراف بدیم؟؟!!

 

نظرات  (۲۵)

بخدا قسم اگر سبد کالا را در دست راست و
سهام عدالت رادست چپم قرار دهند
از دریافت یارانه انصراف نخواهم داد

:))
پاسخ:
با حال بود.
جالب بود
پاسخ:
سپاس از حضورتون در «اوج پرواز»
ما که اصلا گوشمون بدهکار نیس انصرافم نمیدیم ...
پاسخ:
خدا به داد مردم برسه! یارانه رو که اضافه نمی کنه ولی قیمتها سرسام اور بالا خواهد رفت! این خط و این نشون!
حال کردم
من لم یاخذ الیارانه، وجب له الجنه!
پاسخ:
سپاس از حضورتون در «اوج پرواز»
ببخشیدااقای محترم لینک بودیدبه نام اوج پروازامامثل اینکه تغییرکرده
پاسخ:
ممنون. بله دیدم.

سلام
با متنی تاثیرگذار تحت عنوان "گفتگویی خودمانی با خدا" بروزم که از آثار علامه حسن زاده آملی برداشت شده است.
تشریف بیارید
یا علی

پاسخ:
و علیکم السلام: سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»
سلام بزرگوار... خدا قوت ...
اره بابا 1% حقوقا رو زیاد میکنن مثلا 20 % میکشن رو بقیه چیزا از جون مردم در میارن هر چی هم بدن این دولت استغفرالله ... خداخودش صبر بده به رهبر عزیزمون و به مردم رحم کنه ...
بروزم خوشحال میشم سر بزنین ...
موفق باشید ...
التماس دعا ...
پاسخ:

و علیکم السلام همسنگر گرامی و ارجمند:

ان شاالله حتما.

سلامت باشید.

محتاجیم به دعا.

ممنون از شما..خواستم از سیاه مشقهای خودم بذارم کیفیت تصاویر بالا بود آپلودشون نمیکرد...چه خوب که شما هم خطاطی کار میکردین...دقت کردین چه آرامشی داره حتی اگه بلد نباشی خوب بنویسی و وارد باشی...
پاسخ:

بله. خوشنویسی از اون هنرهای ناب ایرانی اسلامی است که کمتر هنری مثل اون به ادم آرامش میده.

۲۴ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۳۳ سید مجتبی علمدار
بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا اباصالح المهدی ادرکنی
در دهلاویه بخوانید:
احکام مختصر و مفید موسیقی - آیا موسیقی حرام است؟
نظر فراموش نشود. یاعلی التماس دعا
پاسخ:
سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»
شماها اشک این یارانه رو دراوردید! جوک . کاریکاتور. ضرب المثل :))
پاسخ:
در برابر این همه تبلیغ دولت برای انصراف از دریافت یارانه فکر می کنید این کار ما در حمایت از یارانه بگیرها اصلا به چشم هم میاد؟؟!!

سلام

چرا نمیشه عکساتون گذاشت تو وبلاگ

عکسارو قفل کردید؟

منتظره جوابم

پاسخ:
و علیکم السلام: نه اصلا. اتفاقا خیلی ها از تصاویر کپی بر می دارند. میشه بگید کدوم عکس رو امتحان کردید نشده؟ بنده اومدم به وبلاگ زیباتون سر زدم و چند تا از تصاویر شما رو کپی کردم که با ذکر منبع در «اوج پرواز» نشر بدم. راستی هر کاری که کردم صفحه کامنت برای مطالبتون باز نمیشه!!!!
امام خمینی (ره):
اگر بند بند استخوان هایمان را جدا سازند؛ اگر سرمان را بالای دار برند؛ اگر زنده زنده در شعله های آتشمان بسوزانند؛ اگر زن و فرزندان و هستیمان را در جلوی دیدگانمان به اسارت و غارت برند؛ هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نمی کنیم.
پاسخ:

درود بر شما و این جمله زیبایی که فرستادید.

وای خدای من کلی خندیدم......@@@
اصلا میدونید یه جوری دارن القا میکنند
که انگار کسی که میخواد یارانه بگیره دستش به دهنش نمیرسه و یه جورایی زیر خط فقره!!
این یعنی توهین به شخصیت افراد واقعا که....[عصبانی]
این پول حق مردمه.....
اونوقت این حقو باید با تحقیر و به زوری بهشون بدن ....
رسانه هم که ماشالا در این راستا واقعا کم نمیذاره!!!
واقعا خیییییییییلی در این زمینه دارن فعالیت میکنند.!!!
اقا اصلا من میخوام یارانه رو بگیرم خودم با دست خودم به کسی که
نیازمنده بدم
طوریه؟؟؟؟!!!
اینطوری خیلیم ثواب کردم ![لبخند]
تازه خودم  هم میدونم یارانه ام رو به کی دادم و خیالم هم راحته که یارانه ام در کجا مصرف شده!!!!!.....[نیشخند]
پاسخ:
بنده فکر می کنم سکوت آقا در قبال انصراف از یارانه ها و اینکه فتوایی دز این مورد ندادند میتونه به این معنا باشه که ایشان به این کار راضی نیستند. اما نمیدونم چرا صدا و سیما در بست شده بلندگوی دولت تدبیر و امید.
بالای صفحه سامانه اعلام یارانه نوشته:
اطلاعات لازم جهت تقاضای سرپرست خانوار "نیازمند" برای دریافت یارانه نقدی
به نظرم این یه جور توهین به مردمه
اینکه نوشته شده
" نیـــــــازمنـــــــــــد"[عصبانی]

تازه تو رسانه ها هم میگن خانواده های "نیازمند"
بابا این حق مردمه نه نیاز مردم....


پاسخ:

آفرین بر شما. به نکته ظریف و مهمی اشاره کردید.

به نظرم وقتی میگن" نیازمندان" یارانه
انگار مردم رو یه مشت گدا گشنه فرض کردند.!!!
خییییییییییییییییییییلی تعبیر نامناسبیه....
یعنی چی "نیازمند"
انگار مردم چششونو دوختند به یارانه
بازم میگم یارانه حق مردمه چه لازم داشته باشند چه نه....
اگه دولت تدبیر و امید !
میخواد یارانه ها رو قطع کنه باید وضع اقتصادی به قبلا هاااااااااااااااااااا برگردونه که همه چی اینقد گرون نبود....
قیمت بنزین و  اب  برق  گاز رو هم به روال قبلی برگردونه بیچاره راننده ها چیکار کنند یا بقیه اقشار جامعه.....
یارانه ها رو گذاشتند که هم در مصرف صرفه جویی بشه و هم کسی که خوب بیشتر از حدش مصرف کرد به غیر از یارانه از جیب خودش باید بده !!!(یادش بمونه که صرفه جویی کنه!! و هدر نده)
به نظرم این بهترین کار بود که میشد انجام داد....
ولی خوب..........
ما همچنان منتظر تدبیرهای زیبا و به جای دولت تدبیر و امید هستیم!!!![نیشخند]

پاسخ:

این دقیقا طرحی بود که احمدی نژاد خواست اجرا کنه که حالا کلا دارند عوضش می کنند.

من هر دفعه این پست میبینم کلی میخندم واقعا که اینا دیگه کین ...
پاسخ:
واقعا؟! چقدر شما باحالید!
سلام
میخواستم بگم
تو یکی از عکسا یارانه به اشتباه رایانه نوشته شده.
صرفا جهت اطلاع!!!
پاسخ:

علیکم السلام: این هم بذارید برای خنده بیشتر. ممنون که گفتید.

کارت همیار ملی خیلی معرکه بود ... خخخخ
ولی حیف و 1000 افسوس که ما از دریافت این کارتا عاجزیم چون که نمیخوایم از دریافت یارانه انصراف بدیم ...
پاسخ:
فکر کنم یه چیزی تو مایه های کارت همیار پلیس باشه که به بچه ها میدن!
۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۲۷ کربلای ایران
سلام لطفابه وب من هم بیاید
پاسخ:

و علیکم السلام: تا چایی رو دم کنی ما هم اومدیم.

سلام
من هر کدوع از عکساتونو کپی میکنم
وقتی میخوام مطلبو ثبت کنم
این پیغامو میده
امکان درج چنین پستی به دلیل وجود اسکریپ یا لینک غیرمجاز وجود ندارد.
راسی دوباره امتحان کنید فک کنم الان بتونید نظر بذارید.
پاسخ:

و علیکم السلام: راستش نمیدونم. چون هیچ کس از کسانی که از مطالبم کپی برداری می کنند چنین مشکلی رو گزارش نداده اند. بنده هم که از عکسها برای میهن بلاگ استفاده می کنم هیچ مشکلی ایجاد نمیشه.  

سلام.
با اشعاری در مورد حضرت زهرا و روز مادر به روزیم.

منتظر شما و نظراتتون

یا علی مدد
التماس دعا
پاسخ:
و علیکم السلام: ان شاء الله حتما. ممنون از حضورتان در «اوج پرواز»
دو قرون یارانهمیندازن جلومون(تازه اگه بندازن) 10برابرشو با گرون کردن همه چیز از حلقوممون میکشن بیرون
روحانی مچکریم
پاسخ:

مچکرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم!!!!!

سلام
شما لینک شدید.
پاسخ:
و علیکم السلام: شما هم لینک شدید.
یارانه رو کی داده کی گرفته :)))))))))))))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">