اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

خوشبخت ندیده هر کسی که ما را ندیده!

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴ ق.ظ

 

عکس از: حاصل خادمی های ما

من یک دختر چادریم....

شاد و پر نشاط... سرزنده و پر کار...

قرآن و نهج البلاغه اگر می خوانم رمان و حافظ هم می خوانم..

عاشق پهلوانی های حضرت حیدر اگر هستم، یک عالمه شعر حماسی از شاهنامه حفظم...

پای سجاده اگر گریه می کنم... خنده هایم با دوستانم تماشایی ست..

من یک عالمه دوست و رفیق دارم.....

تابستان ها اگر اردوی جهادی میروم اردوهای تفریحی هم نیز پابرجاست....

ما اگرسخنرانی میرویم پارک رفتنمان هم سرجایش است....

مسجد اگر پاتوق ماست باغ و بوستان پاتوق بعدی ماست...

برای نماز صبح قرار مسجد اگر می گذاریم هنوز خورشید نزده تا خانه پیاده قدم می زنیم.

دعای عهدمان را اگر می خوانیم همانجا سفره باز میکنیم و با خنده و شادی صبحانه مان می شود غذا با طعم دعا....

ما اگر چادر سر می کنیم... نقاش هم هستیم... خطمان هم خوب است...

حرف های دخترانه مان سرجاش... شوخی های دوستانه هم می کنیم...

نمایشگاه و تاتر هم میرویم سینما هم اگر فیلم خوب داشت....

کوه میرویم، عکس یادگاری... فیلم های پر از خنده و شادی...

کی گفته چادری ها.........

من قشنگ تر از دنیای خودمان سراغ ندارم....

دنیای من و این رفیقان با خدایم...

همین هایی که دنبال زندگیشان در کوچه و خیابان نمی گردنند..

همین هایی که وقتی دلت را میشکنند تا حلالیت نگیرند ول کنت نیستند.....

همین هایی که حیایشان را نفروختند....

خوشبخت ندیده هر کس ما را ندیده....

یا زهرا (س)...

نظرات  (۳)

سلام اخوی
خدا قوت
لینک شدید
عاقبتتون بخیر
پاسخ:
و علیکم السلام: شما هم لینک شدید.
عالی بود

کاش این حرف به گوش آنهایی که میگویند چرا از جوانیت لذت نمیبری برسد!!!!

نمیدانند که چه لذتی دارد با خدا بودن
پاسخ:

ممنون از حضورتون در «اوج پرواز» ان شاء الله خدا شما و همه خواهران محجبه ایران زمین رو در پناه خودش محفظ کنه.

سلام
فوق العاده بود، عالی، بیســــــــــــت!
پاسخ:
و علیکم السلام: ممنون از لطف شما و سپاس از حضورتون در «اوج پرواز»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">