اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۷ دی ۹۹، ۱۳:۳۶ - فاصله گلناری
    عالی. 20
نویسندگان
پیوندها

۲۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

 

«کربلا باز جُست صعة صدر»


 

«هیئت عاشورائیان اصفهان - محرم ۱۳۹۹» 

 

«استاد اصغر طاهرزاده»

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۹ ، ۰۰:۰۰
آرمان بدیعی

«برکات دینداری در عین سلحشوری»


 

«تفسیر سوره ممتحنه -  جلسة ششم - ۱۳۹۹/06/22» 

 

«استاد اصغر طاهرزاده»

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۹ ، ۰۰:۰۰
آرمان بدیعی

«برکات دشمنی با دشمنان خدا و دشمن انسانیت»


 

«تفسیر سوره ممتحنه -  جلسة پنجم - ۱۳۹۹/06/15» 

 

«استاد اصغر طاهرزاده»

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۵۶
آرمان بدیعی

 

«فلسفه و عرفان اسلامی، راهی به سوی حقیقت این دوران»

 

شماره سوال: 28968

سلام استاد:
اول اینکه علت ارادت شدید شما به علمای اهل سنت مانند ابن عربی و رومی چیست؟
دوم اینکه شنیده ام عبور از ظلمات مدرنیته را منوط به عرفان نظری (آن هم لابد حکمت صدرایی و امثالهم) می دانید. بنده در آراء خودم از مدرنیته عبور کرده ام و اصلا نیازی به این علوم ندیدم. بلکه مبنای ما سرایت اصل نبوت عامه به جمیع زوایای سبک زندگی و تبعیت از سنت پیامبر صلی الله علیه وآله در طب و سایر امور معیشت و رد اصل اباحه در مستحدثات است.
وبلاگ بنده : bornos.blog.ir


پاسخ استاد اصغر طاهرزاده: 

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۹ ، ۱۳:۰۰
آرمان بدیعی

 

«قیامت و سیر به سوی لقای حق»

 

«شرح کتاب معاد بازگشت به جدی ترین زندگی» - جلسة پنجاه و ششم» 

 

«استاد اصغر طاهرزاده»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۹ ، ۰۰:۰۰
آرمان بدیعی

 

«معنی تکامل در قیامت»

 

«شرح کتاب معاد بازگشت به جدی ترین زندگی» - جلسة پنجاه و پنجم» 

 

«استاد اصغر طاهرزاده»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۴۰
آرمان بدیعی

 

«حقیقت بهشت و جهنم»

 

«شرح کتاب معاد بازگشت به جدی ترین زندگی» - جلسة پنجاه و چهارم» 

 

«استاد اصغر طاهرزاده»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۹ ، ۰۰:۰۰
آرمان بدیعی

 

«کیفیت بدن انسان در قیامت»

 

«شرح کتاب معاد بازگشت به جدی ترین زندگی» - جلسة پنجاه و سوم» 

 

«استاد اصغر طاهرزاده»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۹ ، ۰۰:۰۰
آرمان بدیعی

 

«قیامت هم اکنون موجود است»

 

«شرح کتاب معاد بازگشت به جدی ترین زندگی» - جلسة پنجاه و دوم» 

 

«استاد اصغر طاهرزاده»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۹ ، ۱۶:۲۸
آرمان بدیعی

«نفخة دوم و ظهور وجه الحقی موجودات»

 

«شرح کتاب معاد بازگشت به جدی ترین زندگی» - جلسة پنجاهم و پنجاه و یکم» 

 

«استاد اصغر طاهرزاده»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۹ ، ۰۰:۰۰
آرمان بدیعی

 

«نتایج تجلی اسم واحد قهار»

 

«شرح کتاب معاد بازگشت به جدی ترین زندگی» - جلسة چهل و نهم» 

 

«استاد اصغر طاهرزاده»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۳۰
آرمان بدیعی

 

«شرح فصوص الحکم»

 

«محی الدین بن عربی»

 

«جدیدترین کتاب استاد اصغر طاهرزاده منتشر شد»

۱۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۵۶
آرمان بدیعی

 

«حیات متفکرانة زن»

 

«قسمت سوم - تصویری» 

 

«استاد اصغر طاهرزاده»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۹ ، ۰۰:۰۰
آرمان بدیعی

 

«حیات متفکرانة زن»

 

«قسمت دوم - تصویری» 

 

«استاد اصغر طاهرزاده»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۹ ، ۰۰:۰۰
آرمان بدیعی

 

«حیات متفکرانة زن»

 

«قسمت اول - تصویری» 

 

«استاد اصغر طاهرزاده»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۹ ، ۰۰:۰۰
آرمان بدیعی

«رازهای شب و آخرین شب در کربلا»

 

«رهیافتی از کتاب فتح خون» - جلسة هفتم - تصویری» 

 

«استاد اصغر طاهرزاده»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۹۹ ، ۰۰:۰۰
آرمان بدیعی

«امام حسین (ع) و معنای رغبت به لقای الهی»

 

«رهیافتی از کتاب فتح خون» - جلسة ششم - تصویری» 

 

«استاد اصغر طاهرزاده»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۹ ، ۰۰:۰۰
آرمان بدیعی

«ظاهرگرایی دینی و کفر و شرکِ پنهان»

 

«رهیافتی از کتاب فتح خون» - جلسة پنجم - تصویری» 

 

«استاد اصغر طاهرزاده»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۹ ، ۰۰:۱۴
آرمان بدیعی

«کربلا حضوری ماورای انتخاب عقل محاسبه گر»

 

«رهیافتی از کتاب فتح خون» - جلسة چهارم - تصویری» 

 

«استاد اصغر طاهرزاده»

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۹ ، ۰۰:۰۰
آرمان بدیعی

«کربلا بستر حیرت عقل و جرئت و عشق»

 

«رهیافتی از کتاب فتح خون» - جلسة سوم - تصویری» 

 

«استاد اصغر طاهرزاده»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۹ ، ۰۰:۰۰
آرمان بدیعی

«نقش اشک و نجات از قلبهای منجمد»

 

«رهیافتی از کتاب فتح خون» - جلسة دوم - تصویری» 

 

«استاد اصغر طاهرزاده»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ شهریور ۹۹ ، ۰۰:۰۰
آرمان بدیعی

 

«رهیافتی از کتاب فتح خون»

 

«تحجر دینی و قتل امام حسین (ع)» - جلسة اول - تصویری» 

 

«استاد اصغر طاهرزاده»

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۷ شهریور ۹۹ ، ۰۰:۰۰
آرمان بدیعی

 

«استثناء شدگان از نفخة صور»

 

«شرح کتاب معاد بازگشت به جدی ترین زندگی» - جلسة چهل و هشتم» 

 

«استاد اصغر طاهرزاده»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۱۷
آرمان بدیعی

 

«چگونگی نفخة صور»

 

«شرح کتاب معاد بازگشت به جدی ترین زندگی» - جلسة چهل و هفتم» 

 

«استاد اصغر طاهرزاده»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۹ ، ۲۰:۲۷
آرمان بدیعی

 

«جایگاه نظری نفخة صور»

 

«شرح کتاب معاد بازگشت به جدی ترین زندگی» - جلسة چهل و ششم» 

 

«استاد اصغر طاهرزاده»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۹ ، ۱۸:۲۴
آرمان بدیعی

 

«شرایط دنیا قبل از تحقق قیامت»

 

«شرح کتاب معاد بازگشت به جدی ترین زندگی» - جلسة چهل و پنجم» 

 

«استاد اصغر طاهرزاده»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۹ ، ۱۸:۱۹
آرمان بدیعی

ما ملت امام حسینیم - ویسگون

 

«کربلا و افق پیش رو در این تاریخ»

 

«بسم اللّه الرّحمن الرحیم»

 

السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ

وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ

عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ

اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

«ما ملت شهادتیم ما ملت امام حسینیم.»

«حاج قاسم سلیمانی»

۱. آنچه مورخان از کربلا نقل کرده‌اند طوری است که آن‌ها آن رخداد را آینه‌ای  نمی دیدند که در آینده‌ی تاریخ حاضر خواهد بود، ولی ذات آن نهضت و رخداد این چنین بود که بیش از آن‌که در زمانه‌ی خود حاضر باشد در آینده حاضر می‌شد و همان رخداد امروز ما را در کنار همدیگر آورده تا نسبت به آن رخداد تاریخی عملاً فکر کنیم و جایگاه خود را در آن جستجو نماییم زیرا کربلا آینه‌ی حضور قدسی امروز و فردای ما در تاریخ است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۹ ، ۱۸:۰۲
آرمان بدیعی

معنای دقیق کلمات عاشورا و تاسوعا چیست

 

«تحجر، عامل قتل امام حسین (ع)»

 

کربلا نشان داد که اگر انسان‌ها در ظاهر دین بمانند، آن‌چنان تنگ‌نظر می‌شوند که جز خودشان را نمی‌بینند حتی اگر آن دیگری امامی معصوم باشد. این اوج خودخواهی است که با دین سطحی پیش می‌آید زیرا به گفته‌ی شهید آوینی: «دل‌خوش به نمازی غراب‌وار و دعایی که بر زبان می‌گذرد، اما ریشه‌اش در دل نیست». خداوند اینان را به بلای به قتل‌رساندن امام معصوم دچار می‌کند زیرا به گمان خود پشتوانه‌ی آن‌ها دینِ خدا است. در حالی‌که به خود و به خدا دروغ می‌گویند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۲۱
آرمان بدیعی