اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

63 راهکار برای پیاده سازی حجاب در جامعه

دوشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۳۵ ب.ظ

 

بازی دختران بهشتی(آموزش حجاب) - دانلود | کافه بازار

 

«۶۳ راهکار برای پیاده سازی حجاب در جامعه»

 

نکته مهم: درج این مقاله به این معنی نیست که تمام مطالب قید شده الزاما مورد تایید بنده می باشد و ممکن است در پاره ای از موارد با ایشان اختلاف نظر داشته باشم. ولی کلیت بحث جالب است.

راهکار اول:

در تمامی دانشگاه ها و دبیرستان ها و ادارات دولتی باید چادر الزامی باشد این باعث می شود که زنان و دختران چادر را تجربه کنند و دریابند که بسیاری از تصوراتشان در رابطه چادر غلط بوده است. مکررا دیده شده که دختران به واسطه ی الزامی بودن چادر در دانشگاه آزاد آن را تجربه کرده و در یافتند که تصوراتشان غلط بوده (و چادر آن قدر ها هم بد نیست) و گاها دختران پس از برداشتن چادر در همان شرایط قبلی متوجه تفاوت ها میشدند و متوجه میشدند که چادر حافظ آن ها در برابر نگاه های حرام بوده و تصمیم به دوباره چادری شدن میگرفتند.

راهکار دوم:

تعریف صحیحی از حجاب کامل ارائه شود به نحوی که همه ی دختران در سال دوّم دبیرستان دریابند که اگر بخواهند حجاب کاملی داشته باشند چگونه باید خود را بپوشانند و این تعریف باید مطابق قرآن و روایات باشد و انذارهایی که به بد حجاب ها در قرآن و احادیث داده شده نیز به دختران گوش زد شود و دشمنان عفاف و حجاب ایران را به دختران بشناساند و آنها را متوجه مادر حقیقی شان یعنی حضرت زهرا (س) نماید. (علت این که گفته شد سال دوّم دبیرستان این است که ظاهرا در این زمان دختران به دنبال تغییر کردن می باشند)

راهکار سوم:

دختران زیادی به واسطه ی اردوهای جنوب (راهیان نور) محجبّه شده‌اند که علّت اصلی آن نیز جو این اردوها و سخنان روحانیون کاروان می باشد. پس باید سه عمل انجام داد:

اول: گسترش اردوهای راهیان نور برای همه ی دختران است. البته نحوه ی گسترش هم بسیار مهم است باید که دبیرستان های دخترانه‌ای که در آزمون تعیین سطح سال دوّم دبیرستان رتبه ی 1 الی 20 را می آورند دختران آن دبیرستان ها به صورت رایگان و دلخواه به اردو برده شوند ( این رایگان بودن یک جاذبه برای انجام و پذیرش عمل می باشد و جمعیت حدود 2000 = 100 × 20 خواهد بود)

دوم: انتخاب روحانیونی که مطالب حجاب را به خوبی آموخته‌اند و به خوبی می توانند ارائه دهند.

سوم: به آن ها گفته شود که حتی اگر تمایل به چادر به سر کردن ندارید یک چادر در کیف خود بگذارید (زیرا احتمال تغییر تحول در طول سفر وجود دارد) نکته : دختران در نوجوانی شور و هیجان دارند و با این اردوها می توان آن را تخلیه کرد.

راهکار چهارم:

به جای این که نیروی انتظامی چهره ای بد از خود در جامعه نشان دهد چهره‌ای از خود نشان دهد که دختران گمان ببرند نیروی انتظامی 1) خدمت رسان به آنها 2) ضامن امنیت و آرامش آنها است. یکی از راهکارهای این امر یک آگاهی است که آنها نباید نسبت به هیچ دختری بی ادبی کنند اما به آنها تذکر دهند و جزوات کوچکی که میگوید کجای قرآن حجاب آمده و به سوالات بد حجاب ها پاسخ میدهد (و به طور کلی آنها را آگاه میکند) به آنها داده شود و در دستور کار خود تذکر دادن به پسران مزاحم و خودروهای سرگردان و حتی دستکیری آنها را قرار دهند. برخی از دختران می گویند: اخلاق نامناسب افراد با بدحجاب ها ما را بیش تر متنفر نسبت به چادر می کرد. پس نیروی انتظامی با افراد و به خصوص بدحجاب ها باید رفتار مناسب داشته باشد.

نکته 1: منظور من از پسر مزاحم، پسری است که به دنبال دختری به راه افتاده و دختر از این بابت ناراحت است و یا خودروهای مزاحم سرگردان که باید به اشد مجازات برسند.

نکته 2: اگر دختر و پسری با هم در خیابان در حال حرکت و صحبت اند حتی اگر به نظر می رسد نامحرم باشند نیروی انتظامی مثبت اندیش باشد و بگوید انشاء ا... با هم همسر می باشند زیرا هر گونه دخالت باعث منفور شدن نیروی انتظامی است.

راهکار پنجم:

در ضمن خانواده ها نیز از اعتراض و عیب گرفتن به حجاب دخترشان بپرهیزند و سعی نکنند چادر را به او تحمیل کنند (چون به عکس عمل می کند و امکان دارد دختری با وجود تمایل به محجبه شدن از روی لج بازی بدحجاب بماند) خانواده ها باید دختران خود را به صورت غیر مستقیم محجبه کنند و البته دولت هم از طریق 3 روش اول به خانواده‌ها یاری رسانی کند.

راهکار ششم:

تغییر ظرفیت هر رشته در دانشگاه: آیا به نظر شما دختری که مهندسی عمران است می تواند در ساختمان مانند پسری که رشته عمران است عمل کند؟ آیا می تواند از پله های ساخته نشده بالا رود و با کارگران (که از نژادهای مختلف و با سن های متفاوت اند) سر و کلّه بزند؟

حال بالعکس آن: آیا پسران را می توان در رشته هایی نظیر طراحی مد و لباس زنانه ثبت نام نمود؟ یکی از علّت های فساد این است که ما در جامعه خود هر کس را در رشته مناسب خود نمی گذاریم و این باعث تلف شدن عمر افراد و سوختن استعداد آنها و به فساد کشیده شدن جامعه می شود. ظرفیت های دانشگاه ها باید به این طریق انتخاب شوند:

اول: سوال پرسیدن در رابطه ی افراد مخاطبان هر رشته و مطلوب آنها

دوم: نگاه کردن به میزان موفقیت درصدی دخترها و پسرها در آن رشته

مثال اول: در رشته پزشکی

1) چند درصد بیماران عمومی ما زن هستند؟ مثلا 60 درصد

2) دختران در عرصه پزشکی چند درصد موفق بوده اند؟ حدوداً موفقیت آنها با پسران برابر است. نتیجه: با توجه به موفقیت یکسان هر دو گروه باید 60 درصد پذیرش پزشکی برای دختران باشد و 40 درصد برای پسران باشد.

مثال دوم : در رابطه رشته عمران:

1) چند درصد کارفرمایان مهندسین مرد را ترجیح می دهند؟ جواب: حدوداً همه (البته باید دقت داشت که ممکن است عده ای برای سو استفاده (مالی و غیره ...) نیروی کاری زن را ترجیح دهند که باید از آن ها صرف نظر کرد چون همین افراد باعث فساد می شوند)

2) آیا دختران به اندازه پسران در این رشته موفق اند؟ جواب: یک هزارم نتیجه: 99.999 در صد پذیرش عمران باید از پسران باشد. با این کار آمار افراد شاغل که کار را به خوبی بلد می باشند افزایش خواهد یافت و از تباهی جامعه کاسته خواهد شد.

راهکار هفتم:

مدیریتی فراگیر بر مراکزی که دروس مربوط به خانم ها مثل تربیت فرزند، شوهر داری، خانه داری، مدیریت اقتصادی خانواده را ارائه میدهند حاکم کنید با این کار دختران به جای نشان دادن ظاهر خود می توانند هنر و استعداد خود را به دیگران نشان دهند و همچنین اضافه وقت خود را پر کنند.

منظور از مدیریت فراگیر: این دروس در تمامی کتاب خانه های بزرگ و سالن های همایش در دانشگاه و خانه های جوان و باغ های بانوان ارائه شود و در دبیرستان ها و دانشگاه و در کتابخانه تبلیغ آن زده شود به گونه ای که فرد با رفتن به کتابخانه از زمان همایش هایی که در باغ بانوان برگذار می شود، آگاهی یابد و بلعکس (منظور این است که هر مرکز تبلیغ سایر مراکز را نیز نصب نماید تا به دختران اطلاع رسانی شود و افراد به سمت افزایش مهارت ها دعوت شوند و در این مراکز دروس مفید برای دختران ارائه شود).

راهکار هشتم:

در سطح شهر فروشگاهایی تحت عنوان حجاب و یا عفاف تاسیس گشته اند از فروشگاه ها باید حمایت کرد، و حمایت می تواند از طریق معافیت از مالیات و یا تخفیف مالیاتی باشد در ضمن وزارت ارشاد نیز یک فروشگاه بسیار بزرگ حجاب و عفاف تاسیس نماید و انواع چادرهای سطح کشور و انواع مقنعه ها و مانتوها را ارائه دهد و نمایندگی نیز بپذیرد و به نمایندگی های خود تخفیفی بدهد که باعث افزایش سود این شغل و تشویق شدن این دسته از فروشندگان بشود و البته باید از مراکز مختلف مثل هئیت های بزرگ و دانشگاه ها برای شرکت در این امر دعوت به عمل آید و تسهیلاتی در اختیار آنان قرار داده شود تا آنها اقدام به تاسیس فروشگاه عفاف و حجاب کنند و باید تخفیف ویژه به دانش آموزان و دانشجویان داده شود (تا این ارزانی آنها را به این سمت بکشاند تا حتی اگر چادری نیستن یک چادر بخرند) این فروشگاه ها باید تحت حمایت ایده های دختران دانشجو و زنان جامعه باشد به این منظور جشنواره ای برای این که افراد محصولات ابتکاری خود را ارائه دهند بر گذار کنید و از دانشگاه ها طراحان مد و لباس و زنان جامعه دعوت به عمل آورید. فروشندگان نیز زنان محجبه و خوش اخلاق و خوش برخود باشند که مشتری را تحویل بگیرند)، و البته این فروشگاه می توان درون دانشگاه ها و کتاب خانه باشد اما به نظر می رسد اگر این فروشگاه ها در سط جامعه باشدند بازده بیشتر می خواهند داشت.

راهکار نهم:

در سطح شهر تابلوهایی جهت فرهنگ سازی نصب شده است روی بعضی از آن ها برای یک دوره به مردم این نکته گوش زد شود: ضرب المثل خواهی شوی رسوا همرنگ جماعت شو غلط است . البته عکس مربوط به آن هم باعث اهانت به جماعت نشود (چون این کار باعث منقور شدن تبلیغ می شود).

و تبلیغاتی هم در راستای تغییر کردن در سطح شهر (همان تابلوهای فرهنگ سازی) زده شود مثل: سعی کنید از دانه گل بودن به گل بودن برسید (همراه با عکس که گلی بسیار شاداب و زیبا را نشان می دهد) این دو کار غیر مستقیم یاری رسان شما خواهد بود و البته با کمی فکر کردن جملاتی زیباتر پ و تاثیر گذارتر هم می توان یافت).

راهکار دهم:

سمت و سوی معنوی به جوایز بدهید. مسابقات مختلف ورزشی، فرهنگی، هنری و علمی و مذهبی به صورت گسترده برای دختران دبیرستانی و دانشگاهی بگذار کنید. به برندگان اردوهای راهیان نور هدیه دهید با این کار دختران هم تشویق و هم هدایت می شوند.

راهکار یازدهم:

مطالبی در رابطه عقاید مکتب فمنیسم – هزینه های حاصل از فساد و فحشا و خود فروشی در جهان گفته ی مشاور امور خارجه آمریکا (در گذشته) مبنی بر این که: تا هنگامی که در خیابان های تهران چادری هست امید به ایران نداریم و گفتن مطالبی در رابطه با امامی که ما او را گم کرده ایم، و در یاد او نمی باشیم و مظلومیت آن حضرت در دوره ی دبیرستان زده شود.) بهتر است این مطلب در سال دوم یا سوم دبیرستان و یا پیش دانشگاهی زده شود همچنین زیان های دوست ناهمجنس داشتن بیان شود (این ها حقایق جامعه اند و ما نباید مانند کبک...)

نکته: ذکر مطالب حجاب و عفاف در کتاب دینی پسران برای آنها سود آور میباشد و در کتاب ها نظر اندیشمندان غربی نیز آورده شود. (در رابطه حجاب) در ضمن مطالب جدید باید طی یک روندی که از لحاظ روانشناسی صحیح باشد در کتاب های دوم سوم و پیش دانشگاهی آورده شود.

راهکار دوازدهم:

یکی از مراسم هایی که باعث تغییر معنوی در دختران است اعتکاف می باشد. برای این امر باید دبیرستان ها و دانشگاها یکی از محل های ثبت نام اعتکاف باشند به نظر من روی دبیرستان ها و دانشکاه ها بیش تر میتوان مانور داد (چون که دختران دوم و سوم و پیش دانشگاهی و همچنین دانشجو ها در حال انتخاب میسر می باشند). و البته بر روی قیمت ها نظارت باشد و یا حتی وزارت ارشاد در امر کاهش قیمت و برگذاری مراسم اعتکاف یاری رسان مساجد باشد.

راهکار سیزدهم:

یکی از عوامل مؤثر,سفر های زیارتی است بسیار خوب است اگر دختران به سمت این مکانها کشانده شوند.

راهکار چهاردهم:

پسران در سال دوم دبیرستان اردوی دفاعی دارند پسندیده است. دختران هم در سال دوم دبیرستان به اردوهای راهیان نور بروند.( و البته از لحاظ باره زمانی و جمعیت و هزینه، این اردو دچار مشکل می باشد).

راهکار پانزدهم:

در کتاب به دختران گفته شود حتی برای یک بار هم که هست چادر را برای یک بازه ی زمانی امتحان کنند ( احتمال علاقه مندی برای افراد وجود دارد) و البته گاهی در همین چادر به سر کردن, خانواده به دختران اعتراض می کنند و دیده شده که اعتراضات نه تنها ضرری نداشته بلکه بعضا ترغیب کننده فرد به چادر نیز بوده است.

راهکار شانزدهم:

یک نذر وجود دراد که عده ای از دختران انجام داده اند و به نتیجه رسیده اند نذر کنند در مدتی (مثلاً از اول تا دهم محرم) چادر به سر کنند و خدا هم حاجت آنها را بدهد. (دختران بعضاً به این طریق چادری شده اند)

نکته: نکته شماره 13و 14را میتوان با ذکر یک مطلب در کتب در سی پیاده سازی کرد:یک ماه چادر به سر کنید تا متوجه اثار و برکات آن شوید.

راهکار هفدهم:

دستگیری خودروهایی که مزاحم دختران اند و به دنبال سوار کردن دختران می باشند باعث محبوبیت نیروی انتظامی در نظر دختران خواهد شد (به خاطر امنیت و آرامش و اخذ حقوق افراد) و همچنین باعث محبوبیت نیروی انتظامی در نظر مردان (به خاطر غیرت) خواهد شد و نیروی انتظامی باید محبوب محجبه و بد حجاب (به صورت کلی باید محبوب جامعه) باشد. برای همین امر باید رفتار زیبا، متین و بدور از مبارزه مستقیم با بد حجابی باشد. زیرا مبارزه ی مستقیم علاوه بر کار آمد نبودن باعث پسرفت و علاوه بر پسرفت باعث منفور شده نیروی انتظامی می شود. اگر ارگانی خدمت رسانی مردم باشد اما به خاطر چند عمل منفور شود مردم خدمت رسان بودن آن را باور نخواهند کرد.

راهکار هجدهم:

در درس دینی سال دوم و سوم از مزایای چادر برای دختران گفته شود احادیثی که حاکی از زیبایی چادراند گفته شود. گفتن از حضرت زهرا (س) و تاجداران بهشتی- گفتن از ابهت شایسته خلیفه خدا روی زمین، گفتن از این که چادری ها اضطراب از جانب وضع لباس خود ندارند (چون چادر لباس آنها را پوشانده) و این که آنان سدی در برابر چشم های هوسی آلود (که به زن دیدگاه ابرازی دارند) دارند. این خواسته و ناخواسته آرامش خانواده ای را برهم نمی زنند- به واسطه ی چادر می توانن دست رد به سینه ی نا محرمان و بد دلان زد، و چادر جلوگیری می کند از جلب توجه نامحرمان. در چادر یک دختر همه را می بیند اما هیچکس او را نمی بیند، در چادر می توان احساس عزت و برتری و امنیت و وقار کرد، این که سختی های سر کردن آن گذرا اما لذت به سر کردن آن پایدار است نه دیگر از کسی متلک خواهید شنید و نه کسی به آن ها نگاه چپ خواهد کرد – دختران را از ارزش زنان آگاه سازید- در این هیاهو چه کسانی باعث شادی امام زمان (عج) می باشند.

راهکار نوزدهم:

در سال دوم دبیرستان به دختران آگاهی بدهید در این رابطه که اگر نامحرمی ظاهر آراسته ی دختری را ببیدند و به گناه بیفتد آن دختر در گناه آن پسر شریک است (بدون کم شدن از گناه پسر) خداوند حجاب را برای زن برگذیده و خود یاری رسان میباشد و زندگی را بر آنان آسوده می کند و آنان را از مشکلات بیرون می آورد.

راهکار بیستم:

کودکان را آماده ی حجاب کنید هنگامی که می‌خواهید برای دختران دبستانی معلم انتخاب کنید حجاب معلم هم یکی از نکته‌های مثبت معلم می باشد که ذهن بچه ها با حجاب آشنا می شود و علاوه بر آن این معلم با توجه به معتقد بودنش ممکن است به پرورش کودکانی مقید، بپردازد.

راهکار بیست و یکم:

تقویت راهیان نور و اردوهای جنوب. جنوب را پر از تبلیغ هایی کنید که حجاب را اثبات می کنند. مثال : اثبات از طریق قرآن، روایات عذاب های بدحجابان، پاداش افراد محجبه، احکام بدحجابی و نگاه به بدحجاب ها، سیاست های غرب و گفته های آنان در رابطه با حجاب و لزوم نابودی مکتب فمنیسم و ضررهای بدحجابی برای دیگران، حجاب محدودیت است برای مردان و نه زنان چون زنان محجبه هیچ محدودیتی از جانب آن احساس نمی کنند دانشگاه می روند به فراگیری علم و تدریس می پردازند حضور فعال دارند و هیچ محدودیتی ندارند. این همه بدحجاب است من محجبه باشم چه سودی دارد؟ چرا دیده شدن تار مو اشکال دارد؟ چرا در نماز باید محجبه بود؟ (حتی اگر نامحرمی نیست) به زنان بگویید که حجاب محدودیت نیست. جملات تأثیرگذار شهدا را بنویسید. شهید محمدرضا نور بهشت قبل از شهادت به دختری که حجاب را رعایت نکرده بود گفت (در زمان جنگ) خواهرم این ها به خاطر ما و آسایش ما و دین ما مثل گل پرپر شده اند چرا حجاب را رعایت نمی کنی (آن دختر پس از فهمیدن خبر شهادت شهید نوربهشت تصمیم به محجبه شدن گرفت چون واقعاً به علت رفتن شهدا پی برد) این مطلبن نه تنها در اردوهای راهیان نور نصب شود بلکه در کتابخانه ها و دانشگاه ها نیز نصب شود (جمله دیگر: نامه شهید علم الهدی به خواهرش در رابطه حجاب)

راهکار بیست و دوم:

یکی از مسابقات می تواند: تئأتر شهادت حضرت زهرا (س) باشد. 10 گروه برتر به اردوی جنوب (راهیان نور) برده شود (این دستور به دبیرستان ها ابلاغ شود تا خود را آماده کنند) و البته دختران این تئاتر را برای خانواده‌ها و سایر دختران دبیرستان اجرا کنند و گروه های برتر آن را در سالن های بزرگ برای شهروندان اجرا کنند.

راهکار بیست و سوم:

کتابخانه هایی که در نزدیکی مساجد قرار دارند در هنگام نماز 45 دقیقه تعطیل باشند.

راهکار بیست و چهارم:

اگر که دختران مطالب کتب حجاب را نمی خوانند لااقل خودتان بخوانید و از آن استفاده کنید: کتاب هایی نظیر کتاب شهید مطهری و کتاب هایی که در رابطه با حجاب اند و یا کتاب هایی که به سوالات حجاب پاسخ داده اند را بخوانید. نکات هدایت گر و شعارهای آن را استخراج کنید (نکاتی که به سئوالات جوانان پاسخ می دهد و شعارهایی که دارای زیبایی هستند) و آن ها را در کتابخانه ها، مساجد و دانشگاه ها نصب کنید.

راهکار بیست و پنجم:

مدیران دبستان اگر افرادی متعهد باشند بسیار خوب است و مثلاً بگویند که به دخترانی که فردا با چادر می آیند جایزه می دهیم و یا بگویید که دختران برای نماز فردا چادر به همراه بیاورید تا همه با هم نماز بخوانیم و در دبستان ها عکس آدم بزرگا با چادر کشیده شود و عکس فرشته و ملائکه نیز با حجاب کامل کشیده شود و برای دختران جشن تکلیف و مراسم افطاری گرفته شود و عکس نیز گرفته شود (از تک تک دخترهای کوچک) و به تمامی دخترانی که مکلف می شوند چادر هدیه شود.

راهکار بیست و ششم:

در خوابگاه ها چند دختر چادری با یک دختر بد حجاب باشد تا شاید تحت صحبت ها و دوستی آن ها با هم دختر بد حجاب نیز محجبه شود. در تلویزیون افرادی که مسلمان شده اند آورده شوند و نظر آن ها را در رابطه حجاب نماز و روزه پرسیده شود و همچنین اثبات حقانیت حجاب (مطابق قرآن و روایات و سود های آن و ضررهای بد حجابی) در تلویزیون پخش شود.

راهکار بیست و هفتم:

استفاده از پلاکارتهای تبلیغاتی در سطح شهر جملات سازنده حجاب زده شود مثل : مطالب کوچک در رابطه با فمنیسم، نظر قرآن در رابطه حجاب کامل (تفسیر کوچک)، نتایج محجبه شدن (سودها) و ضررهای بد حجابی و زدن جملاتی که گویای آسان بودن محجبه شدن است، زدن جملاتی که گویای این است که چه کسانی بد حجابی را به مملکت ما آورده اند و چه کسانی طرفداران و حامیان بد حجابی اند و این چه سودی برای آن ها دارد، مطالبی در رابطه با شهدا در پلاکارتها زده شود مثل جملات زیبا و حکیمانه آنها و گفتن وضع بسیاری از شهدا ( مثال: تعداد ... از شهدای اصفهان مجرد بودند و ...تعداد متاهل بودند اما آنان هنگامی که نام میهن، وظیفه و ناموس به میان آمد همه ی آرزوهای کم ارزش را رها کردند و برترین آرزو و هدف را برگذیدند و کشور را از نشانه های دشمن پاک نمودند. در پلاکارتها مطالبی که اندیشمندان غربی نظیر ویکتور هوگو و هیچکاک و ... در رابطه حجاب گفته (که من چند تا از آنها را می دانم) نوشته شد چون که برای عده ای نظر اندیشمندان غربی حکم سند را دارد و به آن عمل خواهند کرد.

هیچکاک: در جوامع غربی چون زنان آزادتراند کم تر مورد کشش میلی مردان اند و جوامع شرقی به علت پوششی که دارند بیشتر مردان را به سمت خود می کشانند.

ویکتور هوگو: بردگی در اروپا از بین نرفته و همچنان ادامه دارد و بر زنان تحمیل می شود. و نام آن فحشا است.

مستر همفر (جاسوس انگلیستان): یکی از نقاط قوت زنان مسلمان حجاب آنهاست که باعث شده نفوذ فساد در آنها کمتر شود (یکی از علت های حمایت غرب از بدحجابی نیز همین گفته ی مستر است آری آنها در فکر تضعیف جامعه ی اسلامی اند).

راهکار بیست و هشتم:

تاسیس نهادهای که از افراد آگاه و سخنور تشکیل شده است برای پاسخگویی به سئوالات پیرامون حجاب و شماره آن نیز بروی پلاکارتها نوشته شود. و همچنین این افراد به دختران برای اصلاح شدن مشاوره دهند.

راهکار بیست و نهم:

جنگ و شهادت و خون و صحبت های شهدا را در تلویزیون (در ایام خاص) بگذارید .

راهکار سی ام:

کلاس های آشنایی با امام زمان (عج) در محیط جامعه و به صورت همایش برگزار گردد، مثلاً 5 جلسه در یک سالن خوب و تبلیغات آن در دانشگاه (در مقابل سلف غذاخوری) و در کتابخانه ها زده شود.

راهکار سی و یکم:

روحانیونی که قرار است وارد محیط جامعه و دانشگاه بشوند باید از یک فیلتر اخلاق رد بشوند و از لحاظ اخلاقی برتری نسبی داشته باشد که این در آزمون حضوری مشخص می شود (در صورت صحیح برگزار شدن آزمون) اگر روحانیون بد اخلاق باشند جامعه را از اطراف خود پراکنده خواهد کرد – اما خوش اخلاق باشند جامعه گرد آن ها جمع خواهند شد و آنها علاوه بر خوش اخلاقی باید یاری رسان به افراد باشند نه نا امید کننده ی جامعه).

راهکار سی و دوم:

در دبیرستان ها به دختران چادر هدیه داده شود تا آن ها حتماً چادر نو داشته باشند و اگر روزی تصمیم به محجبه شدن گرفتند پیش زمینه آن وجود داشته باشد.

راهکار سی و سوم:

تفسیر آیه 30 و 31 سوره ی نور و آیه 59 سوره احزاب به کتب دوره دوم دبیرستان اضافه شود. (در صورت امکان تمامی مطالبی که تا کنون گفته شد به کتابها اضافه شود و یا به صورت کتابچه در آید و به صورت رایگان در اختیار افرادی که طالب شرکت در آزمون آن می باشند قرار گیرد و به نفرات برتر جایزه راهیان نور داده شود.)

راهکار سی و چهارم:

در صورت کمبود بودجه برای راهیان نور ابتدا دختران سال دوم و سوم و پیش دانشگاهی یکی از دبیرستان ها را به صورت رایگان به راهیان نور ببرید (و یک روحانی مجرب هم برای آن ها بگذارید) و اگر این آزمایش جواب بدهد یعنی جامعه ما از طریق برگذاری اردوهای راهیان نور برای دبیرستانی ها قابل اصلاح است. و البته باید پس از بازگشت تاثیر این اردو بر روی آن ها بررسی شود و آن ها را مقایسه با قبل از اردو کرد. (این بررسی ها می تواند 4 مرحله باشد.) 1- دو هفته پس از بازگشت 2- یک ماه بعد از بازگشت 3- یک سال پس از بازگشت 4- سه سال پس از بازگشت.

راهکار سی و پنجم:

آگاهی دادن دانش آموزان دبیرستانی از مکتب فمنیسم و بلاهایی که به اسم دفاع از حقوق زنان و دختران بر سر آنان آورده اند. این جریان می گوید هر موقعیت مردانه یک امتیاز و هر موقعیت زنانه یک عقب مانده گی است و در غایت مرد بودن را بر زن بودن ترجیح می دهند و این جریان در تکاپوی رساندن زنان به مردان است، این جریان با استفاده از میل زنان و دختران به زیبایی آنان را دعوت به آرایش کردن و در معرض عام گذاشتن خود دعوت می کند و از چهره و صدا و اندام زنان و دختران برای افزایش جلب توجه و فروش محصولات در تبلیغات سیاسی و تجاری خود استفاده می کنند و آنان نوع جدیدی از تحقیر شخصیت و بندگی را برای زن به تصویر کشیده اند و مطابق اعلام رسمی 256 میلیارد دلار سود حاصل از تجارت سکس ، در جهان می باشد که این ترجمان حقارت زنان در کشورهای غربی و آمریکایی و بعضاً آسیایی می باشد. پس زنان ما نباید به ایده های آن ها گوش دهند. زیرا آنان با ایده های خود عمق حقارت زن را به نمایش گذاشته اند و حرمت و کرامت (مهم ترین دارایی و حق زنان) را زیر پا گذاشته اند در حالی که زن به قدری با ارزش است که اسلام گفته باید همچون مرواریدی در صدف باشد تا مبادا کسی به او کوچکترین آسیبی برساند. حجاب محرومیت نیست بلکه آزادی از حقارت است بلکه مشتی بر دهان صهیونیسم است. یکی از مضرترین توافقات برای زنان، توافق جریان فمنیسم با دنیای سلطه و سرمایه داری بوده است، و این دو جریان یا در برابر حقارت زنان سکوت می کنند و یا این که زنان را به سمت خود سوق می دهند. همواره در نظر بگیرید که اسلام چه جایگاه رفیعی برای زن قائل شده است که به او می گوید چادر به سر کن (همچنین دری در صدف) پس بدانید و بفهمید که چادر چه تاج با ارزشی است تاجی که نشان دهنده ی بندگی خداست. مطالب بالا را در کتاب دینی دوم دبیرستان بنویسید و یا در صورت عدم توانایی آن را در کتابی به همراه مطالب دیگر بنویسید و از آن مسابقه برگزار کنید (ثبت نام و دریافت کتاب در دبیرستان و رایگان باشد و تعداد جوایز هم زیاد و راهیان نور باشد).

راهکار سی و ششم:

مدیران دبیرستان ها دعوت به برگزاری مراسم دعا و قرآن خوانی و دعوت به برگزاری جلسات آموزش مباحث دینی با استدلال بشوند هم چنین مراسم اعتکاف مساجد یکی از شعبه های ثبت نامش در دبیرستان ها باشد.

راهکار سی و هفتم:

غرب را به جامعه نشان دهید تا این قدر عده ای حسرت غرب را نخورند. باید سوابق فساد بازیگران هالیوود و خوانندگان غرب و بعضی از مقام های سیاسی و ورزشی آن ها به مردم نشان داده شود. مثلاً عده ای از آن ها از دوستانشان حامله گردیده اند، و عده ای اعلام طلاق گرفتن می کنند از دختری که هرگز با او ازدواج نکرده اند و عده ای از آنها هم به قول خودشان معاشقه با مردان زیادی داشته اند (و یا به قول ماها فاحشه اند).

راهکار سی و هشتم:

عده ای از دختران به این علت چادر به سر نمی کنند که می ترسند به سر کنند و پس از مدتی آن را کنار بگذارند لازم به ذکر است که دختری که چادر به سر کند شیرینی و مزایای آن را عیناً خواهد دید و حتی اگر بخواهد هم آن را ترک کند عشق و علاقه اش به چادر این اجازه را نمی دهد. دختران باید این مطالب را بدانند (این مطلب در کتاب دینی نوشته شود و یا در کتابی جدا در قالب مسابقه باید به دختران این مطلب گوشزد شود.)

راهکار سی و نهم:

علاوه بر اردوهای راهیان نور اردوهایی نظیر اردوهای جهادی و همچنین آموزش هایی که افراد را یاد مرگ می اندازد کارساز می باشد و همچنین مراسم احیا و اعتکاف.

راهکار چهلم:

دشمنان برای کودکان ما نیز برنامه ریزی کردند و عروسکهای باربی را ارائه دادند شما باید عروسکهای باربی را محجبه کنید و یا از واردات آن بپرهیزید و به حمایت از تولید عروسکهای داخلی با وضع حجاب مطلوب بپردازید برای این امر میتوانید خودتان نمایشگاه و فروشگاه محصولات داخلی که از سلامت لازم برخوردارند برگذار نمایید (و با تهاجم فرهنگی مبارزه کنید.)

 راهکار چهل و یکم:

با تحقیق و بررسی, بدست آورید که سالیانه صهیونیسم برای تهاجم فرهنگی ایران و بد حجابی زنان آنان و ریختن قبح گناه چقدر هزینه می کند و آن را ارائه دهید، و این پول ها با چه هدفی به چه کسانی برای انجام چه کاری داده میشود.

راهکار چهل و دوم:

اگر که از لحاظ بودجه مشکل نداشت می گفتم دختران را یک بار به مشهد ببرید. البته اگر هر دختری پس از خواندن مطالب جدید به راهیان نور برود (در سال دوم) به نظر من بسیاری از مشکلات حل خواهد شد البته در سال سوم و پیش دانشگاهی باید ما بقی مطالب گفته شود.

راهکار چهل و سوم:

در جشن تکلیف ها به دختران کوچک چادر هدیه داده شود.

راهکار چهل و چهارم:

افزایش سطح فرهنگ جامعه

الف) خانواده ها به دخترهای کوچک چادر زیبا هدیه دهند و عکس او را در حال نماز بگیرند.

ب) خادمان حرم با دختر کوچولوهای چادری خوش رفتاری بکنند.

ج) اگر کسی با تصمیم خود چادر به سر کرد او را تشویق کنید.

د) به عقاید یکدیگر احترام بگذارید (بسیار مهم).

ه) در محرم زنان به سمت روضه ها و مراسم مذهبی بروند.

ی) خانواده ها معتقد دعا کنند که دخترشان حجاب برتر را برگزیند.

و) حتی اگر فرزند شما کودک است او را نیمه برهنه به بیرون نبرید و سعی کنید تا حدودی آن کودک پوشیده باشد تا بعدها برای او برگزیدن حجاب سخت نباشد.

راهکار چهل و پنجم:

یک سامانه ایجاد کنید که دختران زنگ بزنند و کسی که مزاحم آن ها شده را پلاکش گزارش بدهند می تواند این وظیفه به پلیس 110 داده شود.

راهکار چهل و ششم:

برای پیش گیری کردن از آرایش بعضی از دخترها باید وقت آن ها را پر نمود. اما 1- با کلاس بدرد بخور 2- باید در محل مناسب تبلیغ آن را نصب نمود (و یکی از مراکز ثبت نام دبیرستان ها و دانشگاه ها باشد و البته کلاس آن هم در دبیرستان و دانشگاه و محیط جامعه تشکیل شود. و در گرفتن هزینه ی کلاس مدبرانه عمل کرد ( مثلاً رایگان یا 80 درصد تخفیف و یا ...) و البته وقت اضافی دختران را می توان با ورزش – گردش و تفریح و ... نیز می توان پر کرد که علاوه بر پرکردن وقت شادی آفرین می باشد و جامعه ای شاداب را ایجاد می نماید.

راهکار چهل و هفتم:

در مشاغل مردانه نباید از زنان استفاده شود زیرا یک زن بی کار می تواند تشکیل خانواده دهد اما یک مرد بی کار نمی تواند تشکیل خانواده دهد. قوانینی را وضع کنید و عمل کنید: وظیفه انجام فروش پوشاک مردانه، حسابداری، مشاغل کامپیوتری و همه این ها با مردان است و زنان فقط می تواند به انجام شغل هایی مانند پرستاری، معلمی، دبیری، پوشاک زنانه بپردازند (به صورت کلی شغل هایی که افراد در آن قرار است با مردان سرو کله بزنند به مردان فقط سپرده شود (و غیر این، غیرقانونی باشد) و شغل هایی که افراد در آن با زنان سر و کله می زنند به زنان سپرده شود (و غیر آن ،غیر قانونی ) و شغل هایی که با هر دو جنس سرو کله می نند به مردان سپرده شود (زیرا شاغل بودن برای مردان مهم تر از شاغل بودن است). امروزه زنان در عرصه کار بیش از حدی که باید وارد شوند وارد شده اند و جای مردان را تنگ کرده اند و علاوه بر آن با بد حجابی ناشی از ناآگاهی و کار سنگین جامعه را نا زیبا کرده اند.

راهکار چهل و هشتم:

چند سیاست: مبارزه مستقیم با بد حجابی در افراد تنفر نسبت به حجاب ایجاد می کند برای مبارزه باید به دنبال اهدافی بود که تحقق آنها منجر به رسیدن به هدف اصلی می باشد. از امروز به صورت الزامی کیفیت و سلامت هر کالا را روی آن بزنید

مثلاً روی یک پیراهن زنانه بزنید سلامت و کیفیت این کالا تایید شده و نمره ی A+++ به آن بدهید و به دیگری که کیفیت و سلامت کمتری دارد A++ بدهید پس از مدتی که این امر برای مردم عادی شد و همه زنان به دنبال کالاهایی که کیفیت و سلامت بالایی دارند رفتند (و البته این بر چسب ها باید فراگیر باشد و کسی که کالا را می خرد آن را بچیند و به واسطه ی چیده شدن، آن آرم از بین برود (مثلاً آن آرم به سوراخ دکمه های لباس آویزان باشد و راه جدا کردن آن فقط چیدن و یا کندن باشد (و نه بازکردن چون اگر باز شود فروشنده ها آن را از مشتری می گیرند و به لباس دیگری می زنند) و پس از مدتی علاوه بر زدن کیفیت و سلامت، در قسمت پایین ،اسلامی و غیر اسلامی بودن آن (در صورت پویشیدن در محیط جامعه) زده شود مثال: (کیفیت کالا: B+ در صورت عدم استفاده از چادر (به علت کوتاه بودن) این پوشاک غیر اسلامی میباشد) همین یک کلمه که افراد خود بدانند مشغول به انجام چه کاری هستند تاثیر به سزای بر محیط و پوشش افراد خواهد گذاشت. (و این یعنی لباس هایی که تنگ و کوتاه و رنگ نامناسب دارند مورد تایید اسلام نیستند و با توجه به این که همه ی ما ادعای مسلمان بودن می کنیم این جمله بسیار تاثیر گذار خواهد بود.) چند مثال: به علت کوتاه بودن در صورت عدم استفاده از آستین فرعی این لباس غیر اسلامی است.

مثال 2: این لباس به علت رنگ نا مناسب غیر اسلامی می باشد.

مثال 3: این لباس به علت تنگ بودن و بدن نما بودن غیر اسلامی می باشد.

مثال 4: این لباس اسلامی است. والبته نکته مهم این است که باید همراه با این کار شما گروهی از طراحان مجرب لباس را گردهم آورید و با استخدام آن ها و پرداخت حقوق خوب به آنها، آن ها را دعوت به طراحی لباس اسلامی بنمایید و خودتان از مهم ترین تولیدی های لباس بشوید تا این گونه نباشد که فردی که به دنبال لباس اسلامی میگردد دچار مشکل بشود بلکه لباس های اسلامی و مناسب در بازار وجود داشته باشند (چرا غرب و عده ای طراح غیر متعهد بازار پوشاک را در دست داشته باشند اما وزارت ارشاد در دست نداشته باشد آیا نباید وزارت ارشاد به فکر تولید لباس باشد، اما هر کافر و بد کاری از آن سود برد.)

راهکار چهل و نهم:

بازیگران یکی از گروههای مخرب حجاب اند باید قانونی وضع شود که می گوید آنها ملزم به حفظ حجاب در هنگام ضبط فیلم هستند.

راهکار پنجاهم:

از جمله مطالبی که دخترها باید بدانند این است که پسرهای غیر متعهد از نگاه شهوت آلود به آنها لذت می برند.

راهکار پنجاه و یکم:

تدابیری برای افزایش آمار ازدواج و کاهش سن ازدواج بیندیشید.

راهکار پنجاه و دوم:

صدا و سیما و روحانیون آن مردم را دعوت به ساده گرفتن (دوری از تجملات زیاد) در ازدواج بکنند. در صدا و سیما و فیلم ها باید نشان داده شود افراد با درآمد متوسط زندگی خوبی دارند، تا این که مردم کیفیت زندگی وابسته به پول ندانند. در فیلم ها روابط پسر و دختر مطابق چهاچوب اسلام باشد مگر فیلم هایی که عبرت به افراد می دهند که عاقبت این اعمال چه می باشد و یعنی دخترها ثروت را مایه ی خوشبختی می دانند در فیلم ها نشان داده شود که این غلط است در ضمن نباید در فیلم ها کلفت ها چادری باشند و اربابات و ثروتمندان بد حجاب این در طول مدت منجر به تشکیل ذهنیت در مردم میشود.

راهکار پنجاه و سوم:

در صدا و سیما در رابطه ی با ازدواج موقت بحث و گفتگو بشود تا آرام آرام این امر برای مردم عادی شود.

راهکار پنجاه و چهارم:

اگر کسی به 110 با موبایل خود زنگ زد و یک دقیقه صحبت نکرد پلیس محل آن را ردیابی کند و یک نیرو به سمت آن بفرستد به این واسطه دخترهایی که دچار مشکل شده اند می توانند به صورت مخفیانه به یاری طلبی بپردازند.

راهکار پنجاه و پنجم:

جشنواره ای برای فیلم ها برگزار شود اما معیار برتری فیلم ها این باشد که کدام یک تأثیر بهتر و بیش‌تری بر فرهنگ جامعه می گذارد آنگاه تا حدودی این جشنواره زمینه را برای فیلم های هدفمند فراهم می کند آنگاه ما هم می توانیم با هالیوود رقابت کنیم زیرا هدفمند شده ایم. همچنین این جشنواره علاوه بر فیلم پذیرای کتاب ها و رمان ها شعر و موسیقی مجاز اسلامی نیز باشد و به برترین ها در زمینه ی فرهنگ سازی درستکاری جایزه بدهد این جشنواره می تواند توسط وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار شود. در این فیلم ها مطرح شدن مباحثی همچون توبه کردن، یاری خواستن از خدا، دعا کردن، برده شدن نام خدا، امیدواری به زندگی، اصلاح شدن و ... باعث امتیاز مثبت بدست آوردن بشود و همچنین آورده شدن مباحثی همچون مصرف دخانیات و مواد مخدر در سختی و شدت های زندگی، استفاده از مسکرات، ناامیدی، دوستی با نامحرم، خودکشی باعث امتیاز منفی آوردن بشود البته ممکن است فیلمی عواقب این اعمال را نشان دهد و بدبختی های حاصل از آن را به تصویر بکشد که این نیز امتیاز مثبت خواهد بود. در فیلم ها نباید مردم از فقر ترسانده شوند بلکه فیلم ها باید سطح تحمل مردم را بالا ببرند تا اگر برای فردی فقر به وجود آمد به زودی از آن خسته نشود و افراد در فیلم ها دعوت به تلاش و برنامه ریزی و امیدواری بشوند.

راهکار پنجاه و ششم:

اگر کسی دختری محجبه را دید باید از دیدن وضع او ابراز خوشحالی نماید و به کودکان چادر نماز (گل گلی) داده شود.

راهکار پنجاه و هفتم:

در دانشگاه ها اساتید تفسیر موضوعی و به صورت کلی در درس‌هایی که می توانند بر فرهنگ جامعه اثر گذارند باید موضوعی را بدهند تا دختران در رابطه ی آن فکر کنند و یا به جستجو در اینترنت در رابطه ی آن موضوع بپردازند و آن چه که نظرشان است را به کلاس ارائه دهند (یعنی مطلب به صورت تحمیلی ارائه نشوند بلکه دانشجو به تکاپو دعوت شود و با پرسش از نظرات او به فعال شدن دعوت شود و سپس به سوالات او پاسخ داده شود و مطالب مربوط ارائه شود)

راهکار پنجاه و هشتم:

دخترها باید بدانند که گول تهدید پسرها را نخورند مثلا پسری می گوید که اگر تو حاضر به فلان کار نشوی عکس هایمان را به خانواده ات نشان خواهم داد. در این حالت ممکن است دختران فریب بخورند و بیش از پیش در منجلاب فرو روند آنان باید موضوع را هر چه زودتر با پدر و یا پلیس در میان بگذارند (این پسرها ممکن است حتی دروغ بگویند که فیلم یا عکسی از آنان دارند.

راهکار پنجاه و نهم:

به سوالات دختران در کتاب دوم دبیرستان پاسخ داده شود. مثال : چرا برای زنان محدودیت در نظر گرفته شده اما برای مردان نه؟ کجای قرآن گفته که زن حجاب داشته باشد؟ بدحجابی من چه ضرری برای دیگران دارد؟ به دیگران چه ربطی دارد؟ چرا در هنگام نماز حتی به تنهایی چادر به سرکنیم؟ چرا مردها نگاه نکنند؟ دیده شدن یک تار مو چه ضرری دارد؟ این همه بدحجاب هست محجبه بودن من چه سودی دارد؟ من او را منحرف نکنم دختری دیگر او را منحرف خواهد کرد. نکته : این سوالات و جواب های آن ها در جزوه ای که در لوح فشرده در و صدف است وجود دارد البته این مطلب خوب است آماده ی چاپ در کتب درسی بشود.

راهکار شصتم:

فعالیت های فکری و فرهنگی و علمی ای وجود دارد که غرب برای ما انجام میدهد باید برتر از این خدمات را خودمان به خودمان ارائه دهیم تا آرام آرام از ارزش غرب در ذهن مردم کاسته شود. مثلا ما باید شناسایی کنیم اگر در چه زمینه هایی در کشورمان پیشرفت کنیم به خود کفایی دست خواهیم یافت؟ باید وابستگی هایمان را شناسایی کنیم و به تمامی دانشجویان و اساتید و مردم جامعه آن را ارائه دهیم آنگاه هر دانشگاهی که برترین و بیشترین مقالات را ارائه داد رتبه ی isa آن بالا تر برو د(این سه حرف انگلیسی مخفف سه کلمه ی انگلیسی با معنا های: خودکفایی،جامعه و یاور میباشد) و افرادی که مقاله شان در این آزمون پذیرفته شود به معنای این است که آنان یاری رسان خودکفایی جامعه بوده اند این طرح جایگزینی عالی برای isi میباشد و مزیت ان این است که باعث خود کفایی جامعه ی ما میشود و علاوه بر آن ما را از خدمات غرب بی نیاز مینماید.

راهکار شصت و یکم:

دولت و بانک ها باید زمینه ی حلال خوری مردم را فراهم کنند، نه این که خود به واسطه ی وامهای ربوی و سود های بانکی آلوده، ربا خور و ربا ده باشند (نام زیبا بر ربا گذاشتن اصل موضوع را تغییر نمیدهد)

راهکار شصت و دوم:

به جای آنکه بر ابزاری که غرب برای منحرف کردن مردم استفاده میکند درپوش گذارید از همان ابزار برای هدایت مردم و یا برای خنثی سازی تلاش غرب استفاده کنید. مثال: به جای درپوش گذاشتن بر وی چت و واتس آپ از این دو ابزار برای هدایت مردم استفاده کنید به این طریق که روحانیونی مجرب و خبره و مشهور را وارد این سیستم کنید تا به سوالات جوانان پاسخ دهند و البته اطلاع رسانی شود که پورتال اتصال به این روحانیون چه میباشد به واسطه ی این عمل جوانان بعضا سوالاتی را که خجالت میکشند به صورت عادی از دیگران بپرسند را میپرسند و این باعث علاقمند شدن جوانان به اسلام شده و هم چنین رنگ بویی از اسلام در این ابزار خواهد پیچید و حتی میتوان تا حدودی جوانان را تحت کنترل در آورد و همچنین هدایت کرد (حجت الاسلام بازیار امام جمعه ی زرین دشت قبلا مشابه چنین کاری را انجام داده اند)

راهکار شصت و سوم:

تعداد زیادی شعار وجود دارد که این شعارها حامی محجبه ها و هر یک ممکن است بر دل بدحجابی نشسته و در محجبه شدن به او یاری رساند این شعار ها باید از زبان دختران بدست آمده باشد و به دیگر دختران نشان داده شود و به نظر من باید شعار های موثری که از زبان دختران زده شده جایگزین شعارهای سطح شهر و نمایشگاه ها شود و بهتر است این شعارها را در معرض دید قرار گیرد. مثلا می توان در سایت های معروف قرار داد و یا در راهیان نور نصب شود و یا در اداره ها و یا .... برای استخراج این شعارها می‌توان به کتاب «چی شد چادرم» تألیف عالیا نراقی عراقی/ انتشارات نوای دانش/ مراجعه کنید و یا این که به وبلاگ ایشان مراجعه کنید. و یا برتر از ان این که خودتان این طرح اینترنتی را گسترده تر از ایشان اجرا کنید و نتایج را جمع آوری کنید در این کتاب دختران این که چی شد چادری شدند را گفته‌اند سود خواندن مطالب این کتاب این است که شما خواهید فهمید علت بدحجاب ماندن افراد و همچنین علت محجبه شدن آنها چه بوده آنها را تحلیل کنید و مطابق آن برنامه ریزی کنید شما میتوانید خودتان در محیط اینترنت این سوال را بپرسید که چی شد چادری شدید؟ و سپس این که چگونه می توان افرادی را چادری کرد را از آن استخراج کنید.

مولف: محمد علی معمار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر اسفند ماه سال 1392

  http://www.afsaran.ir/site/click/548633?url=http%3A%2F%2Fwww.tobenvis.com%2Fnew.aspx%3Fid%3D2318

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۴
آرمان بدیعی

اوج پرواز آرمان بدیعی

بی حجابی فساد و فحشا و بی بند و باری و ابتذال بی غیرتی بد حجابی

حجاب در وصیتنامه شهدا حجاب و شهدا شهدا و حجاب

حمید داوود آبادی ثبت نام اردوهای راهیان نور آموزش راویگری راهیان نور

حکم‌ حجاب ‌در اسلام مسائل ‌مربوط به ‌حجاب حضرت فاطمه زهرا (س)

حیا و عفت و پاکدامنی زن حدیث درباره حیا و عفت زن دختران با حیا و عفیف

خانه و خانواده اهمیت خانواده تشکیل خانواده خانواده موفق

سخن شهید کلام شهدا سخن شهدا وصیتنامه شهدا خاطرات شهدا خاطرات خاکریز

سکس سکسی SEX SEXY SEXUAL

شعر و ادبیات و هنر موسیقی هنرهای تجسمی هنرهای نمایشی

علت‌ حجاب پاسخ‌ به‌ سوالات ‌حجاب دختر چادری World Hijab Day

فمینیسم در ایران و جهان تاریخچه فمینیسم feminism

فواید حجاب فرهنگ ‌حجاب فلسفه حجاب و پوشش زن در اسلام قانون حجاب و عفاف

لباس شهرت ساپورت مد و مدگرایی لباس مردانه لباس زنانه لباس دخترانه

محرم و نامحرم حکم شرعی ارتباط با نامحرم دوستی با نامحرم عشقهای خیابانی

مراسم اعتکاف اعمال اعتکاف فضیلت اعتکاف احکام اعتکاف

ولنتاین تهاجم فرهنگی شبیخون فرهنگی ناتوی فرهنگی جنگ نرم

پاسخ به شبهات حجاب و عفاف احکام حجاب و عفاف احکام حجاب در اسلام

چادر زهرا (س) چادر خاکی حضرت زهرا (س) روز جهانی حجاب

چشم چرانی آثار سوء چشم چرانی گناه چشم چرانی چشم چرانی کردن

نظرات  (۱۴)

۱۰ دی ۹۳ ، ۱۴:۴۹ سیدمحسن علوی
عالی...........

پاسخ:
سپاس از توجه و وقتی که گذاشتید.
سلام.

در خدمتیم.

.
.
.

سه خصوصیت تعیین کننده در قیام عاشورا

پاسخ:

و  علیکم السلام:

ان شاء الله حتما. ممنون از حضورتون.

۱۳ دی ۹۳ ، ۰۹:۱۹ حرف ما (جامعه مجازی وبلاگ نویسان اصفهان)
دوست عزیز؛ سلام
مطلب وبلاگ شما با عنوان "مجموعه خاطرات خاکریز" در سایت حرف ما با آدرس http://harfema.ir/11160  انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه حرف ما به شما:

پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم :
ما خاندانى هستیم که هیچ کس با ما برابر نهاده نمى ‏شود و هر که به دشمنى با ما برخیزد، به دشمنى با خدا برخاسته است.


یا علی‎
پاسخ:

علیکم السلام:

با تشکر از شما بابت بازنشر مطالب«اوج پرواز»

 سلام
دعوتید به"جدیدترین روش برای توهین به مقدسات !"
یاعلی
پاسخ:

و علیکم السلام:

ممنون از دعوتتون.

۲۵ دی ۹۳ ، ۱۱:۵۰ بگذریم...
سلام..............و عالی...خداقوت...تلنگری بود اساسیییییییییییییی
پاسخ:

و علیکم السلام:

ان شاء الله که خداوند توفیق نهادینه کردن سبک زندگی شهدا را به همه ما عنایت فرماید. ممنون از حضورتان در «اوج پرواز»

سلام
عاااااااااالی
پاسخ:

و علیکم السلام:

ممنون و سپاسگزارم از حضورتان در «اوج پرواز»

سلام
دست شما درد نکنه
مثل همیشه عالی
پاسخ:

و علیکم السلام:

سپاسگزارم از لطف و عنایت شما.

سلام
نتیجه تلاش های شما درخور تقدیر است ، اجر شما با شهدا .
تعدادی از تصاویر خاکریز خاطرات را با هدف نصب در تابلو اعلانات مسجد در قطع A4 چاپ کردیم 
اما آنچه از سایت شما دانلود کردم از کیفیت کافی برخوردار نبود 
لطفا تصاویر را با کیفیت بالا تری بارگذاری فرمایید.
موفق باشید .  
پاسخ:
و علیکم السلام:
متاسفانه تصاویر درج شده در ابعاد مورد استفاده در وبلاگ و فضای مجازی است.
شرمنده شما هستم.
موفق باشید.
۲۲ آبان ۹۵ ، ۱۴:۲۲ در ارزوی شهادت
اللهم ارزقنا شفاعة الشهدا فی الاخرة
پاسخ:
سلام علیکم:
سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»
سلام بازم ممنوم واقعا عالی و تاثیر گزار بود.اجرتون با شهدا
پاسخ:
و علیکم السلام:
سپاسگذارم از حضورتان در «اوج پرواز»
کانال تلگرام هم دارید

پاسخ:
سلام علیکم:
بله.  @ojeparvaaz
سلام ببخشید لینک دانلود همه رو نمیگذارید؟
پاسخ:
و علیکم السلام:
شما می توانید کل صفحه را بعد از باز نمودن ذخیره کرده و اقدام به save تک تک تصاویر بر روی سیستم خود نمایید.

۳۰ تیر ۹۶ ، ۲۰:۳۴ سیدجلال عنبرستانی
سلام علیکم . بابت سری جدید خاکریز خاطرات خیلی خیلی ممنون. سری قدیمی تر که به صورت دست نویس است رو از کجا تهیه کنم؟ باز هم تشکر. با آرزوی توفیق روز افزون
پاسخ:
و علیکم السلام:
خواهش می کنم. انجام وظیفه است.
متاسفانه سری قدیمی تصاویر خاطرات خاکریز قابل دسترس نیست و سایتی که عکسها را آپلود کرده آنها را از دسترس خارج کرده است.
موفق باشید.

۲۸ مهر ۹۹ ، ۰۹:۱۲ مریم مرادی

سلام.خدا خیر دهد به مولف این راهکارها که همه را به صورت یکحا جمع آوری کرده.چندوقتی ست به فکر فرهنگ سازی افتام ودر برگه برای خودم راهکار مینوشتم واتفاقا چشمم به این داهکارها خورد که وجه تشابهی با اثر مولف داشت ومن خیلی خوشحال شدم که مسیر درستی رو انتخاب کردم.انشاا... همه در گوشه گوشه ایران دغدغه نشر حجاب با ایده های نو داشته باشیم نا انقلابی دیگر در عرصه حجاب خلق کنیم.الان وقت خانه نشستن میست وباید بیدار شد ودر جامعه وبرای اصللح جامه خرج شویم تا نگاه مولای حی وحاضرمان رو‌جلب کنیم.انشاا... سربازی مان را امضا کند.یا حق

پاسخ:
و علیکم السلام:
ان شاء الله خداوند به شما در مسیر مقدسی که انتخاب نموده اید کمک و یاری کند.
توصیه می کن سری هم به قسمت پرسش و پاسخ سایت استاد طاهرزاده در موضوع حجاب و فلسفه حجاب بزنید.
لینک قسمت سوالات با موضوع حجاب و فلسفه آن:
http://lobolmizan.ir/quest/cat/87

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">