اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها


Image result for ‫رئیسی‬‎

 

باید به حکم وظیفه با فعالیت‌های فرهنگی در بستری که انقلاب اسلامی فراهم کرده است تا انسان‌ها سرنوشت خود را خود تعیین کنند، بتوانیم مردم را به آن درجه از بصیرت برسانیم که با انتخاب افراد شایسته مشکلات کشور رفع شود. در هر انتخاباتی افراد شایسته بودند ولی مردم عموماً چوب غفلت‌ها و طمع‌ها و غرب‌زدگی‌هایشان را می‌خورند. حقیقتاً خداوند برای اصلاحِ امور جامعه‌ی ما امثال آقای دکتر جلیلی و حجت‌الاسلام و المسلمین آقای دکتر رئیسی را به صحنه آورد. ولی غرب با تحت تأثیرقراردادنِ وجهِ نفس امّاره‌ی مردم، مانعِ انتخاب صحیحی شد که مردم به آن نیاز داشتند. نظام، همین مردم‌اند. باید مردم اصلاح شوند تا امور اصلاح شود وگرنه‌ی گیرنده‌ی حقوق 50 میلیونی از طرف سخنگوی دولت ذخیره‌ی نظام حساب می‌شود.

«استاد اصغر طاهرزاده»

نظرات  (۲)

۲۵ تیر ۹۶ ، ۲۲:۱۴ س _ پور اسد
ظاهر مردم، باطن مسئولان است. اگر شما بخواهید مسئولی را در جامعه بشناسید، مردم را نگاه کنید.
#جوادی-آملی
پاسخ:
سپاس فراوان بابت دیدگاه بسیار ارزشمندی که ذکر کردید.
سلام!
شما یه لیوان آب زلال بزار یه لیوان آب نمک!
بنظرتون کسی که تشنه باشه کدومو دوست داره هان؟؟
مریض نیست که!قطعا اب زلال دوست داره!
ولی اگه توی اون اب زلال یه چیز کثیف بندازی لب نمیزنه!ترجیح میده اب نمک بخوره حریص تر بشه و تشنه تر ولی اونو نخوره!
چرا یه بار گردن نمیگیرن بگن آقا ما خودمون مردم دین گریز کردیم؟؟مردم که دنبال بهونه هستن ماشالله مفسر و منتقدم کم نیست بینشون طرف سرتاپاش دوهزار نمی ارزه چنان زیر سوال میبره نظام و دین و روحانیت و ..و!
چرا نمیخوان قبول کنن خودشون با رفتار بدشون این فرصت دادن به مردم؟/
من ازین ادما دورم کم نیست!
وقتی بعضیاشون حرف میزنن بی سوادیشونو میبینم و این تحلیلاو..دلم میخواد خودم خفشون کنم!ولی وقتی میبینم اب کیا کثیف کردن و بهونه دادن دست این بی سروپاها لال میشم!
این هاخیلیاشون بنظرم خودشون از همه مقصر ترند!
پاسخ:
و علیکم السلام:
بله قبول دارم که عملکرد بد مسئولین دولتی در بدبین کردن مردم نسبت به نظام سهیم هستند. اما همیشه بیشترین آسیب ها را از دولتها و مسئولینی خوردیم که با آرمانهای انقلاب فاصله بسیار داشتند و بلکه اصل انقلاب را قبول نداشتند و منافقانه مناصب دولتی را تصرف کرده بودند و با رویکرد غربگرایانه و ضد دینی و اشرافی خود مردم را از آنچه که برایش انقلاب کردند یعنی مبارزه با استکبار و سادگی و معنویتی که آن را در حضرت امام خمینی (ره) دیده بودند، دور کردند.
و البته تهاجم و شبیخون فرهنگی غرب را هم در فاصله گرفتن مردم نباید نادیده گرفت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">