اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

مجموعه «چه قدر خنده داره»

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۲۰ ب.ظ

نظرات  (۷)

از ماست که برماست.
پاسخ:
سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»

واقعا 

برای خودم متاسفم..........

پاسخ:

بنده هم در احساس شما شریک هستم.

گفتم خسته ام ، گفتی:لاتقنطوامن رحمة الله(زمر/۵٣)

گفتم : هیچکس نمیدونه تو دلم چی میگذره ، گفتی : إن الله یحول بین المرءقلبه (إنفال/٢۶)

گفتم : هیچکسی روندارم ، گفتی : نحن أقرب إلیه لحبل الورید(ق/١۶)

گفتم : فراموشم نکردی؟ گفتی : فاذکرونی اذکرکم (بقره/١۵٢)

التماس دعا

پاسخ:
محتاجیم به دعا.
جـــــــآلب........ :)
پاسخ:

سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»

۰۲ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۰۶ سرباز ولایت
سلام عیدتون مبارک به روزم
پاسخ:
و علیکم السلام: ممنونم. ان شاء الله حتما.
مثل همیشه عالی
پاسخ:
       ممنون که به «اوج پرواز» سر زدید.
پس کو عکساش؟؟؟
پاسخ:
نمی دونم! متاسفانه وقتی از زمان آپلود عکس بگذرد این مشکلات بوجود می آید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">