اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

افسران - مستند صوتی فوق العاده از بیانات حضرت امام خامنه ای و استاد پناهیان با موضوع : پشت پرده جریانات افراطی شیعه و بیت شیرازی ها«حتما گوش کنید»

افسران - مستند صوتی فوق العاده از بیانات حضرت امام خامنه ای و استاد پناهیان با موضوع : پشت پرده جریانات افراطی شیعه و بیت شیرازی ها«حتما گوش کنید»

سخنان امام خامنه ای و حجت الاسلام پناهیان

 

با موضوع افشاگری از بیت شیرازی ها

 

«دانلود در ادامة مطلب»

 

دانلود

 

 

 

 

نظرات  (۹)

خداقوت

ممنون از این مطلب دانلودش کردیم که ان شاءالله بتونیم گوش کنیمش

ماهم به روزیم

خداقوت

ممنون از این مطلب دانلودش کردیم که ان شاءالله بتونیم گوش کنیمش

ماهم به روزیم

پاسخ:

سلامت باشید. ان شاء الله حتما سر خواهم زد.

سلام

اعتکافتون قبول درگاه خدا

خانها صد البته وظیفشون سنگینتره در همین رابطه که میفرمایین

بنده هرجا به هر نحوی توفیق پیدا کنم خودم عامل هستم!

آموزش میدم

از بقیه خانمهام میخوام

موسسات و ارگانها و فرودگاهها و پاساژها و رستوران ها و کلینیکهای پزشکی و جاهای دیگه اصل درخواست از مسولین رو مد نظر دارم و به مدیرانشونم میگم : شما اینجا برای حجاب چه کرده اید؟ و....

با مراکز مربوطه همکاری میکنیم

و...

همه اینها رو هم توفیق میدونم فقط و فقط! همین! کار من نیست خودشون منو جهت میدن...

اما چه کارای جالبی تو مغازتون انجام دادین

عالی بوده

راستی الان شغل شریفتون چیه؟ البته اگر نگید هم هیچ اشکالی نداره!

یاعلی مدد

پاسخ:

و علیکم السلام: اینها از الطاف خدا بود. ممنونم. خدا به شما هم خیر بدهد.

سلام آقای بدیعی

میشه لطفا با یه فرمت دیگه هم بذارین؟

رو گوشی بنده باز نمیشه نمیدونم چرا!!!! :-((((((((((((

اما حتما میخوامش ....

ممنون

یا علی مدد

پاسخ:
و علیکم السلام: فرمت mp3 است. تعجب می کنم که می فرمایید باز نمیشه. (دیگه متداول ترین فرمت است) اگه خواستید میتونید با نرم افزار «فرمت فکتوری» فرمتش رو عوض کنید.
خیییییییلی جالب بود.........
پاسخ:
خدا رو شکررررررررررررررر!
دانلود کردم و گوش دادم.
خیلی جالب بود.
با اجازه در وبلاگم منتشر میکنم.
پاسخ:

خواهش می کنم. صاحب احتیارید.

سلام

حالا یه فرمت دیگه هم بذارین خواهشا!

اینجا فرمت ورد باز میکنه

لطفااااا.....

برا چنتا از مقلداش میخوام بلوتوت کنم

ممنون

یا علی مدد

پاسخ:
و علیکم السلام: لطفا نوع فرمتی که گوشیتون میتونه بخونه رو بگید تا فرمتشو عوض کنم و براتون ایمیل کنم.
خیلی ممنون
بیت شیرازی ها فک کنم در شهر ما باشه ( قم ) درسته؟؟
خدایا حفظمون کن از فِتَن آخر الزمان

پاسخ:

بله. ان شاء الله.

خدا خیرتون بده.جانم فدای سید علی خامنه ای.
پاسخ:
سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">