اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

 

بستة گوناگونِ «اوج پرواز»

 

فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ، معرفتی و دینی، کاریکاتور، حجاب و عفاف، شهید و شهادت

(شمارة پنجاه و ششم)

امام خامنه ای

 افسران - افسران جنگ نرم و سربازان امام زمان، این وظیفه شماست

افسران - در نزد دیگران ایشان را چگونه نام میبرید ؟

http://tabib271.blog.ir/

شهدا را یاد کنیم با یک صلوات

افسران - این کیست که بی نام و نشان آمده است . . .

http://www.afsaran.ir/profile/ammarbabasirat

http://tabib271.blog.ir/

نمونه ای از سبک زندگی اسلامی

افسران - بهترین کار فرهنگی شماره 1

http://www.afsaran.ir/profile/forghan114

افسران - هشدار !!

http://sarmad12.blogfa.com/

افسران - فرزند .......

افسران - تربیت فرزند
http://www.afsaran.ir/profile/yanor

افسران - حجاب...

افسران - توبه...

http://www.afsaran.ir/profile/hosna37

افسران - فرهنگی که باید حذف بشه

ظهور بدعتی تازه به نام «جشن طلاق»

افسران - بدعتی بنام جشن طلاق!

افسران - تلخ ترین و تاسف آورترین جشن

افسران -  اعضای گروه طالبان ...اینا بدجور اعتماد دارن که میرن "بهشت....حوریان " بهشتی بدبخت شدن رفت

نظرات  (۸)

به به ای خانم قشنگ و ملوس
که قدم می‌زنی به مثل عروس
ای که در پیش آینه با تاپ
کرده‌ای یک دو ساعتی میک آپ
روی اجزای صورتت یک یک
ریمل و سایه و رژ و پن‌کک
شده‌ای – چشم خواهری! – خوشگل
می‌بری از بزرگ و کوچک دل
می شود بند عفت از این ناز
چون کمربند سبز تهران، باز!
نگو اصلا که: «ذاتا این مدلم»
خودم این‌کاره‌ام عزیز دلم
من که این قدر خویشتن دارم
باز، دیوانه می‌شوم دارم!
که اگر موجبات ننگی تو
پس چرا این قدر قشنگی تو؟!
خواهرم توی این بریز و بپاش
تا حدودی به فکر ما هم باش
پیش خود فکر کن که مرد غریب
گر ببیند تو را به این ترتیب
از لبش آب راه می‌افتد
طفلکی در گناه می‌افتد
من خودم بی خیال دنیاشم
نه که منظور من خودم باشم
مشکل از سوی جوجه کفترهاست
غصه‌ام معضل جوانترهاست
که به یک جلوه ی زن از مریخ
خل و دیوانه می‌شوند از بیخ
رشته را می‌کنند هی پنبه
بس که نا واردند و بی جنبه
ما که داریم خانه‌ای در بست
تازه ویلای دوستان هم هست!
غالبا عصرها همان جایم
هفته‌ای یک دو روز تنهایم
الغرض، این از این، همین دیگر
روسری را جلو بکش خواهر!
پاسخ:
       سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»
با عرض سلام و تبریک اولین روز شعبان
خواستم دعوتتون کنم برا چهارمین هفته ختم صلوات
به تعداد 100 ذکر، محمدی  طبق قرار شما در این روز جمعه
با توجه به مشکل وبلاگ پویا ،
این ختم صلوات در وبلاگ منتظران برگزار می شود
تشریف بیاورید
پاسخ:
و علیکم السلام: ان شاء الله که خداوند خیرتان دهد.
سلام اقا ارمان
برا هر هفته دویست تا ثبت بشه یا برا این هفته ؟
یجوریه کاخ سفید را بخواهیم حسینیه کنیم.به دل نمیچسبه.مرکز مطالعاتی ای چیزی مثلا بهتراست
---------
چرا آنکه دارد امربه معروف میکند لباس ارواح خبیثه تنش است و داس دارد.این فرشته مرگ غربی هاست!
پاسخ:

       شاید بخاطر قداست نام حسینیه کاخ سفید جای مناسبی نباشه ولی بالاخره وصیت اون شهید است.

در مورد اون آمر به معروف حق با شماست. راستش طراحش بنده نیستم. خودم هم برام سوال بود که چرا کمی بی سلیقگی کرده اند.

۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۲۲ فانوس جزیره ...
سلام علیکم
فرا رسیدن ایام شعبان ، ماه پیامبر خوبیها بر شما بزرگوار مبارک باشد ..
دلتان آرام و خدایی باد ..
اللهم صل علی محمد  و آل محمد وعجل فرجهم
عاقبتتون بخیر
پاسخ:
و علیکم السلام: ممنونم از شما دوست عزیز و بزرگوار. عاقبت شما هن ختم به شهادت.
سلام 1 امام خامنه ای
پاسخ:
و علیکم السلام: درود بر شما.
آقااااااا و حضرت آقا
اگه طرف دیگه خیلی از مرحله پرت بود 1-3-6
خودتون چطور؟
پاسخ:
بستگی به شرایط مخاطبم داره و یا محیطی که در اون قرار دارم. مسلما در جایی که ظریفت و جنبه وجود نداشته باشه از لفظ  «امام خامنه ای» استفاده نمی کنم. اغلب از «مقام معظم رهبری و آقا و حضرت آقا» استفاده می کنم. لفظ «امام خامنه ای» رو چون هنوز جامعه ظرفیت لازم برای پذیرشش رو پیدا نکرده در محاوره زیاد به کار نمی برم. اما در نوشته هام بیشتر مواقع از «امام خامنه ای» استفاده می کنم. (به جهت ایجاد زمینه برای گسترش آن)
اولین عکس: خیلی جالب و حیرت انگیز و شور آفرین!
هفتمی جالب بود
دوازدهمی به موقع و خوب....
چهاردهمی چقــــــــــدر جاااااااااااالب
پانزدهمی جای فکر داره! واقعا همینطوره!
17-18 :( واقعا چه کار مسخره ایه میکنن؟؟؟!!!!
و آخری! D:
پاسخ:
       سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">