اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

مجموعه پوسترهای بسیار زیبای «من مسلمانم»

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۸ ق.ظ

 

 

مجموعه پوسترهای بسیار زیبای

 

 

 

«من مسلمانم»

 

افسران - مجموعه طرح های سبک زندگی"من مسلمانم"

افسران - من مسلمانم ۲۲- جوان

افسران - طرح من مسلمانم ۲۷ - سخن‌چینی
افسران - گرافیک:: من مسلمانم ۲۴- لجاجت

افسران - مجموعه طرح های سبک زندگی"من مسلمانم"

افسران - پوستر دورویی/من مسلمانم 18

افسران - گرافیک:: من مسلمانم ۲۳- آداب خوابیدن

افسران - گرافیک:: من مسلمانم۲۱- قناعت

افسران - من مسلمانم19/ فضیلت عطر زدن

افسران - دعا/ من مسلمانم 20

افسران - مجموعه طرح‌های گرافیکی با عنوان 'من مسلمانم' - ازدواج

افسران - مجموعه طرح های سبک زندگی"من مسلمانم"

افسران - مجموعه طرح های سبک زندگی"من مسلمانم"

افسران - مجموعه طرح های سبک زندگی"من مسلمانم"

افسران - مجموعه طرح های سبک زندگی"من مسلمانم"

افسران - مجموعه طرح های سبک زندگی"من مسلمانم"

افسران - مجموعه طرح های سبک زندگی"من مسلمانم"

افسران - مجموعه طرح های سبک زندگی"من مسلمانم"

افسران - مجموعه طرح های سبک زندگی"من مسلمانم"

افسران - مجموعه طرح های سبک زندگی"من مسلمانم"

افسران - مجموعه طرح های سبک زندگی"من مسلمانم"

افسران - مجموعه طرح های سبک زندگی"من مسلمانم"

افسران - مجموعه طرح های سبک زندگی"من مسلمانم"

http://www.afsaran.ir/profile/mhz66

نظرات  (۱۵)

 سلام دوستان 
میخواهیم صدا وسیما را "امر به معروف" گروهی کنیم انشاالله!

 آقای فردوسی پور در میان گزارش بازی شیلی 🇨🇱 و برزیل 🇧🇷 برای بالا بردن اطلاعات عمومی خوانندگان میگوید امروز مصادف است با تاریخ شروع جنگ جهانی اول 🔪 و ترور رئیس جمهور صربستان  و همسرش که 💥 جرقه شروع جنگ جهانی بود و بعد اطلاعاتی درباره این ترور میدهد و در نهایت آرزو میکند هیچ جنگی در دنیا 🌎 نباشد  ! 😐

چرا در روز ۷ تیر که مصادف است با  ترور ناجوانمردانه  و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ نفر از اعضای حزب جمهوری اسلامی 🇮🇷 که از بزرگان 💫 و نخبگان  و متدینان  انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان  بودند، به یاد سال ۱۹۱۴ بیفتد و تاریخ را اینگونه برای مخاطبان میلیونی برنامه‌ مرور کند؟ 

🇮🇷 چرا باید تاریخ معاصر کشور خودش و شهادت بیش از.💫 ۷۰ نفر از 💫نخبگان 💫 کشورش 🇮🇷 را به یاد نمیاورد اما تاریخ ۱۰۰ سال پیش و ترور فلان رئیس جمهور فلان کشور را به یاد بیاورد و با استفاده ناقص از تریبونی که به او داده‌اند به خاطر اطلاعات ترجمه شده‌اش به مخاطبان، روشنفکر جلوه کند و دعا میکند که جنگی نباشد...؟  😮

پس روحیه ی انقلابی و جنگ و جهادمان یا حداقل میهن پرستی مان کجا رفت؟ 

 بیایید صدا  و سیما  را در ایفای رسالت مهم و خطیرش یاری کنیم 

میتوانید همین متن را به برنامه ایمیل کنید : 
📧 Info@90tv.ir
 http://90.tv3.ir/contact
یا با شماره تلفن
 192 صدا و سیمای تهران
 📞 0212781 صدا و سیمای شهرستانها
 02127863000 روابط عمومی شبکه سه سیما

 یا پیامک 20002014

مرتبط شوید 

❇ لطفا پس از مخابره ی پیام به برنامه ی مذکور "یاعلی مدد" را به گروه ارسال کنید

 برای زنده شدن روحیه ی جهادی و انقلابی با تمام توان نشر دهید 
 
مرگ بر آمریکا 
مرگ بر اسرائیل
🔮🎊🎋🔮
یاعلی مدد
۰۹ تیر ۹۳ ، ۱۰:۲۸ منتظران ظهور
سلام علیکم

حجـــابــــ چشمــــ(مطلب شماره15)
منتظر شما و نظرات زیباتون
اللهم عجل لولیک الفرج
برای ظهور آقا صلوات
التماس دعا
یا علی مدد
................................
گروه فرهنگی منتظران ظهور
پاسخ:
و علیکم السلام: ان شاء الله حتما.
بسیار عالی بود
پاسخ:
ممنون از حضورتون.
همه شون انصافا قشنگ بودن بخصوص درباره مرگ و اجل و گناه و نیکوکاری

منم یه حدیث بهتون هدیه میکنم :

 امام علی - علیه السّلام - فرموند: همانا سلام کردن از خویهای نیک است.
پاسخ:
سلام: ممنون از هدیه قشنگتون.
اموزنده بودن ممنون
پاسخ:
خواهش می کنم. خدا رو شکر.
۰۹ تیر ۹۳ ، ۲۳:۴۹ مظهر زیبایی
سلام علیکم و خدا قوت ...
بعنوان یک مسلمان نکات زیادی یادآوری شد و بیشتر از اون درس های اخلاقی بجا و خیلی خوبی
بود ...
امیدوارم که استفاده کنیم ...
خیلی ممنون ...
پاسخ:
و علیکم السلام: ان شاء الله که همه بتونیم عمل کنیم. ممنون از حضورتون.
دیرگاهیست گلو بغض مکرر دارد
چند روزیست قلم حالت نشتر دارد
کوفیان داعیه ی مسجد و منبر دارند
عمر سعد زمان وسوسه ی زر دارد
یادمان هست که اجداد شما کربـــ و بــلا...
شیعه از تیـــغ شما داغ به پیکر دارد
بی سبب نیست که از شام عراق آمده اید
حضرت عمـــه ی ســادات بـــرادر دارد!
و شما کمتر از آنید حسین تیغ کشد
کمتر از آنکه علمدار علم بردارد
مـــا جوانــان بنی فاطمی اربـــابیـــم
بی حیا!عمـــه ی ما مالکــــ اشتر دارد!
ایل ما ایل عجم هاست که یک کودک ما
جگری با جــگر شیـــر برابر دارد
اینکه ما دست به شمشیر و زره استادیم
سبب این است که این طایفه رهبـــر دارد
نه عراق است و نه سوریه خیالت راحت
کشور ضــامن آهوستـــــ،بزرگتر دارد
وای اگر گرد و غباری به حرم بنشیند
تیغ ما شوق به انداختن سر دارد
باید این شهر به آرامش خود برگردد
که شب جمعه حرم روضه ی مـــــادر دارد...
پاسخ:
بسیار زیبا بود. ممنونم.
۱۰ تیر ۹۳ ، ۰۹:۳۵ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم
با پوستر / قرآن کتاب معرفت و نور
بیانات حضرت امام خامنه ای 
به روز هستیم 
منتظر تون هستیم 
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی
۱۰ تیر ۹۳ ، ۰۹:۳۶ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم
با پوستر / قرآن کتاب معرفت و نور
بیانات حضرت امام خامنه ای 
به روز هستیم 
منتظر تون هستیم 
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی
پاسخ:
چشم. ان شاء الله حتما.
سلاااام
مثل همیشه استفاده کردیم..
خییییییییییلی ممنون
یا علی
پاسخ:
و علیکم السلام: شما لطف دارید. ممنون از حضورتون.
۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۵:۲۲ حسین بدیعی
پیامبر اکرم : هر کس از جهان برود ، و از او دفتری ( و نوشته های سودمند علمی و اخلاقی و دینی )، و قلم و کاغذی بافی بماند ، جای او قطعاً در بهشت است. (هدیه من به عموجونم .)
پاسخ:

واااااااااااااااااااااااااااااااااای چه هدیه قشنگی! ممنووووووووووووووووووون!

فدای تو عمو آرمان!

۱۱ تیر ۹۳ ، ۰۳:۱۷ یه دبیــ:)ر
سلام
نماز روزتون قبول...
همه مطالب جدیدتون خوندم
عالی بود...
موفق باشید
یاعلی
پاسخ:
و علیکم السلام: ممنون از وقتی که گذاشتید. سپاسگزارم.
سلام پوستر های جالبی هستن
پاسخ:
و علیکم السلام: خواهش می کنم. ممنون از حضورتون.
سلام بسیارزیبابودندممنونم...
پاسخ:
و علیکم السلام: سپاسگزارم. ممنون از حضورتون.
۰۴ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۱ سرزمین ملکه ها
باتشکر بازنشر کردم.
پاسخ:
سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">