اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

بسته گوناگون «اوج پرواز» (شماره نود و یکم)

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۲ ق.ظ

 

بستة گوناگونِ «اوج پرواز» 

فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ، معرفتی و دینی، کاریکاتور، حجاب و عفاف، شهید و شهادت

(شمارة نود و یکم)

افسران - فلسطین آزاد خواهد شد

افسران - همه "می‌آیـــــی

افسران - اسرائیلی‌ها معنی این عکس را می‌فهمند؟

افسران - جام جنایی 2014

افسران - جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و بی تفاوتی سازمان ملل

سربازان شجاع و دلیر اسرائیلی!!!!!

افسران - سربازان دلیر اسرائیل!!!

http://khodsazi.blog.ir/

افسران - حجاب واقعیتی قبل از اسلام در ایران ... تصاویر + منابع

افسران - شنل قرمزی ها ...

افسران - نکاتی کوتاه از آیت الله بهجت (ره)

http://mazharezibayi.blogfa.com/

افسران - ما مسئولیم ...

http://khodsazi.blog.ir/

 

نظرات  (۱۲)

۰۱ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۷ بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت
باد با چراغ خاموش کاری ندارد

اگر در سختی هستی , بدان که روشنی . . .
------------------
من در برخی از امتحاناتم مردود شدم اما دوستم تمام درسهایش را با موفقیت گذراند.

اکنون او یک مهندس در شرکت مایکروسافت است

و من فقط مالک مایکروسافت هستم ... بیل گیتس



سایت تخصصی کسب درآمد از اینترنت
پاسخ:
سپاس از حضورتون در اوج پرواز.
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۴۵ مظهر زیبایی
تشکر از بسته خوبتون ...
ان شاء الله که مجری خوبی در انجام کارهامون باشیم ...
پاسخ:
ببخشید غلط املایی در کجا بود؟!
پاسخ:
سپاس از حضورتون در اوج پرواز.
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۰۴:۰۸ افشین پارسائیان
اولین بار بود که بسته گوناگون شما رو دیدم.
کار قشنگیه و هنرمندانه.
موفق باشید.
پاسخ:
خدا رو شکر. ممنون و سپاسگزارم از ابراز لطف شما بزرگوار.
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۱ خادمان شهدا
با مساله‌ی فلسطین، مهمترین مساله‌ی دنیای اسلام است.از امام خامنه ای بهروزیم ومنتظرحضورتان.یاحق التماس دعای فرج
پاسخ:
ان شاء الله حتما.
عالی بود ممنون
پاسخ:
خواهش می کنم. ممنون از حضورتون.

این روزها،
نمازهای یومیه مردم غزه پنجگانه نیست؛
ششگانه است…

صبح، ظهر، عصر، مغرب، عشاء، میت.

پاسخ:
چه جمله دردناکی بود!
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۷ رسول حق منش
واقعا زیبا بود.
کلیپ خاورمیانه جدید حضرت آقا را نیز در این پست قرار دهید.
پاسخ:
بسته های گوناگون بیشتر عکس و پوستر است. ممنون از حضورتون.
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۰۱ سیدمحسن علوی
بازم مثل همیشه...
ممنون....
پاسخ:
خواهش می کنم. نظر لطفتون است.

 

آیا نیامده وقت انکه درصدد اصلاح نفس برآییم وبرای علاج امرض آن قدمی برداریم؟سرمایه جوانی را به رایگان از دست دادیم وبا غرور نفس وشیطان،جوانی را که باید با آن سعادت های دوجهات را تهیه کنیم،از کف نهادیم.اکنون نیز درصدد اصلاح برنمی آییم تا سرمایه حیات هم از دست برود. (شرح حدیث جنود عقل وجهل)

سلام.قلم تون برا واثرگذار و توفیقات تون روزافزون

برای خیلی از وبلاگ ها نظر میذارم وبه وبلاگ دعوتشون می کنم اما به ندرت دعوتمو رو پذیرا هستن.من دوتای دیگه وبلاگ دارم که سعی کردم خوب عمل کنم:Sabkezenegito.blgfa.com وtanineandish.blogfa.com .هر وقت که تونستید به این دوتا وب سر بزنید و اگه دوست داشتید لینکشون کنید!!!!!!!ببخشید دیگه.بازم میام سر می زنم.یعنی هر روز میام چون مطالب تونو دوست دارم ومهمتر از اون معرفت و شعورتون برام قابل ستایشه.با اینکه بازدید کننده تون خیلی زیاد اما برای همه وقت می ذارید.امثال شما انگشت شمارند.زنده وپاینده باشید.آمین

پاسخ:
و علیکم السلام: بنده جواب دادن به همه کسانی که برام نظر میذارند رو وظیفه خودم میدونم. ان شاء الله سر می زنم.
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۴ گلبرگ دانلود
سلام منتظر حضور گرمتون هستیم.
یامهدی فاطمه (عج)
پاسخ:
و علیکم السلام: ان شاء الله حتما.

 

سلام.اختیار دارید جناب بدیعی،حتما تو تمام وبلاگام لینکتون می کنم.ببخشید دیگه سرعتم کمه و یکجا نمی تونم همه کار بکنم! برای داشتن این  وبلاگا دلیل دارم.اونقدر مطالب راجع به هر یک از این موضوعات زیاده که نتونستم همشو قاطی کنم.تکلیف حضرت عالی روشنه،هر کدوم رو که بیشتر خوشتون اومد وارد بشید!بعدشم هنوز مثل جنابتون حرفه ای نیستم ودراین وادی هنوز یه غضروف هم خرد نکردم چه رسد به استخوان!باز میام.زنده باد آقای بدیعی

پاسخ:
و علیکم السلام: ان شاء الله که در تموم وبلاگهاتون موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">