اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

بسته گوناگون «اوج پرواز» (شماره نود و هفتم)

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ

 

بستة گوناگونِ «اوج پرواز» 

فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ، معرفتی و دینی، کاریکاتور، حجاب و عفاف، شهید و شهادت

(شمارة نود و هفتم)

غزه مهمترین اصل در جهان اسلام است!

افسران - غزه قضیه اصلی جهان اسلام

قربون آقا برم که اینقدر به فکر وقت ما بودند و ما خبر نداشتیم!!!

افسران - جالبترین عکس نماز عید فطر امسال از نظر من

افسران - بی بصیرت و غفلت و "لحظه‌نشناسی

افسران -  اوج خباثت و بی‌حیایی

لعنت خدا بر این رژیم کودک کش!

اگر در جستجوی جای امنی در «غزه» هستی، نزدیک کودکی قرار نگیر!

افسران -  تنها جای امن در نوار غزه کجاست! + تصویر

کفشهای سیندرلای فلسطینی!!!

افسران - «سیندرلای فلسطین» سروده‌ ناهیدا؛ تبعیدی فلسطینی

1375857331629163_large.jpg

http://feizbook.ir/aty74

A-collection-of-inspirational-words-to-live-photos3.jpg

b2ez7jw3zwpw2v6wr9kw.jpg

http://feizbook.ir/bineshan

8beheshtgroup_gift_of_the_day_154e_m.jpg

8beheshtgroup_gift_of_the_day_272e_m.jpg

http://feizbook.ir/ya_sahibazman

افسران - گلوله های دیروز خون می ریختند ولی گلوله های امروز...

http://www.afsaran.ir/profile/elyas1214

افسران - خدای نزدیک

http://www.afsaran.ir/profile/narges59

افسران - برنج فروش و راننده تاکسی

افسران - لب تشنه ز علقمه گذشتی ...

http://www.afsaran.ir/profile/afsar999

jadval-namaz[0].jpg

http://feizbook.ir/khaharaghtalabeh

افسران - داعش اگر حمله کند . . .

افسران - خطاب آیت الله جنتی«حفظه الله» به چه کسی بود؟

افسران - خطاب آیت الله جنتی«حفظه الله» به چه کسی بود؟

http://blog.ir/panel/ojeparvaz/post_edit/a807

نظرات  (۹)

۰۹ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۶ مظهر زیبایی
خدا قوت ...
ممنون از بسته پر محتوا و خوب شما ان شاء الله که فقط ناظر نباشیم ...
پاسخ:
ممنونم. شما همیشه نسبت به «اوج پرواز» لطف دارید.
۰۹ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۰۱ سعید اخوان
بسیلر مفید بود
پاسخ:
ممنونم. نظر لطف شماست.
۰۹ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۴ امر به معروف و نهی از منکر
سلام علیکم!
وقت بخیر!
فرصت داشتید یه سری هم به من بزنید!
یا زهرا(س).
پاسخ:
و علیکم السلام: ان شاء الله  حتما.
۰۹ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۲۱ انـــقلــا بـــی
سلام
من منظور از این عکس را نفهمیدم ...

بسته جالبی بود ... متشکرم


پاسخ:
و علیکم السلام: حضرت آقا برای اینکه زیاد وقت مستمعین خودشون رو در زیر آفتاب نگیرند با گذاشتن ساعت مقابل خودشون وقت سخنرانی خودشون رو مدیریت می کنند. ممنونم از حضورتون.
۰۹ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۲ امر به معروف و نهی از منکر
سلام علیکم!
ممنون از حضورتون!
یا زهرا(س).
پاسخ:
و علیکم السلام: انجام وظیفه کردیم. یا علی (ع).
سلام/شبتون به خیر
پست خیلی خوبی بود,ممنون
یاعلی


پاسخ:
و علیکم السلام: خواهش می کنم. شما لطف دارید. ممنون از حضورتون. یا علی

 

سلام.من و همسرم متشکریم از بسته های قشنگتون

پاسخ:
و علیکم السلام: تشکر و سپاس از لطف شما.
احمدی نژاد :
بنده اولین رئیس جمهوری هستم که در کنار مرزهای رژیم اشغالگر قدس در 400 متری صهیونیست ها حضور یافتم درحالیکه 40 پرنده دشمن در پرواز بود و در آنجا از حقوق ملت فلسطین دفاع کردم و این بشارت را به جامعه بشری دادم که صهیونیست ها رفتنی هستند.

-  وقتی به بیروت رفتم تا سخنرانی کنم دیدم شیشه ای ضد گلوله قرار داده اند اما در کمتر از یک ثانیه در ذهنم تجزیه و تحلیل کردم و گفتم زشت است با وجود این همه حضار، پشت این شیشه قرار بگیرم. در آن موقعیت با خود گفتم 2 کیلومتر آن طرف تر، رژیم صهیونیستی اگر بخواهد آنجا را با موشک هدف قرار دهد این همه مردم از بین می روند زیرا با شلیک گلوله مستقیم که نمی توانست هدف قرار دهد بلکه باید موشک می زد، به فرض که با گلوله مستقیم نیز نتواند ما را هدف قرار دهد، مردم چه؟ در آن شرایط با خود گفتم ننگ آور است که رئیس جمهور ایران پشت شیشه ضدگلوله با مردم بنت جبیل سخن بگوید، به این علت پشت تریبون رفتم و مترجم پشت شیشه ضدگلوله ایستاد.

-  این نخستین بار بود که رئیس جمهوری این چنین کنار مرزهای رژیم صهیونیستی رفت و فکر نمی کنم پس از آن هم به بنت جبیل رفته باشد و با قدردانی از مردم بگوید رژیم صهیونیستی خانه عنکبوت است.

پاسخ:
ممنونم. جسارت احمدی نژاد رو به عنوان یک رئیس جمهور کمتر کسی در دنیا داشت.
خیلی بسته غمگینی بود.مخصوصا قسمتای فلسطین! :(
خدا اسرائیل و نابود کنه
زنده باد فلسطین.......
 
free free palestine
 
پاسخ:
گاهی چاره ای نیست که کمی هم اشک بریزیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">