اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

 

بستة گوناگونِ «اوج پرواز»

فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ، معرفتی و دینی، کاریکاتور، حجاب و عفاف، شهید و شهادت

(شمارة صد و  بیست و  نهم)

افسران - قضاوت "امیرالمومنین " (بخش اول)

افسران - غدیر نزدیک است

افسران - عواقب خشم و غضب

افسران - دهه‌ی ذی‌الحجه را مغتنم بشمار. . .

سردار قاسم سلیمانی در کنار پیکر مطهر برادر شهیدشان احمد سلیمانی

افسران - "خـــداحــافـ ـظ " داداشـــــ .....

افسران - بعد از شهدا ما چه کرده ایم ...

افسران - یادگار پدر...

افسران - تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل ...

افسران - فقیر کیست؟

افسران - این جماعت هزار رنگ دارد...

افسران - امید...

افسران - یکی از وزرا ، کرسنت را هم به گردن دولت قبل انداخت !

آفرین به معمار این ساختمان! به این میگن معماری اسلامی

خرید بهشت با اعتراف نزد کشیشان در آیین مسیحیت!!!!!

افسران - آزادی واقعی....

افسران - عکس نوشته های آسیب های ماهواره

افسران - صحبتهای بی مورد با نامحرم!

افسران - لذت واقعی ...

افسران - احترام به حجاب

افسران - قابل توجه خانوم های ساپورت پوش...

نگید وقتش گذشته! همیشه باید یزیدیان زمان رو شناخت! محرم نزدیک است!

 

نظرات  (۷)

۰۹ مهر ۹۳ ، ۱۸:۵۹ الهـــــــــی
کسی که بود شکافنده‌ی تمام علوم
هزار حیف که از زهر کینه شد مسموم
سر تو باد سلامت یا رسول ‌الله
وصّی پنجم تو کشته شد، ولی مظلوم
>*<*>>*<*>>*<*>>*<*>>*<*>>*<*>
شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) شکافنده علوم الهی
 بر شما تسلیت و تعزیت باد.

با دو پست در خدمتم.

پاسخ:
ممنون از حضورتون. انش شاء الله حتما.
احسنت
پاسخ:
سپاس از حضورتون.
۱۰ مهر ۹۳ ، ۱۱:۰۱ منورالفکر
خداقوت...
--------------
من فدای هربغض هریتیم کوچولو که روی این زمین نفس میکشه
دیوانه درد صاحب این انگشتان سخت گره خورده درهم..مرد تاریخ من
همین که کودک و جوان و میانسال وپیر..زن ومرد...هنوز ایمان دارند به خدا.به نیاز واسطه.به توبه.به شفاعت..خدا میداند همین ها اولین کسانند که صدای پرنوازش دعوت مولانامهدی(علیهم السلام) را لبیک میگویند دم آمدن
پاسخ:
سپاس از حضورتون.
سلام آرما عزیز
مثل همیشه عالی وآموزنده
خسته نباشی برادر
یاعلی:)
پاسخ:

و علیکم السلام:

ارادت داریم.

خدایم را دوست دارم....

همان خدایی که:

دغدغه ای برای از دست دادنش را ندارم

همان خدایی که مرا در آغوش گرفته

و از مسیر گل و لای عبور می دهد

خدایم را عاشقانه دوست دارم و می پرستم

نه ترسی دارم برای نابودی اش و نه غمگینم در نبود حضورش

او همیشه به من لبخند میزند و مرا عاشقانه دوست دارد

و همیشه میگویم:

که من تنها خدا برایم کافیست....

پاسخ:
بسیار زیبا بود. ممنون.
خیلی قشنگ بود! خیلی !
عکس آخر خیلی خیلی غمگینم کرد!
ممنون...
یاعلی
پاسخ:
خواهش می کنم. گوارای وجودتان. و شرمنده از اینکه عکس آخر ناراحتتون کرد.
۱۵ مهر ۹۳ ، ۱۸:۰۲ سربازولایت
همشون خوب بودن دستتون درد نکنه
پاسخ:
خواهش می کنم. ممنون از حضورتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">