اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

بسته گوناگون «اوج پرواز» (شماره صد و سی و دوم)

سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۵۱ ب.ظ

بستة گوناگونِ «اوج پرواز»

فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ، معرفتی و دینی، کاریکاتور، حجاب و عفاف، شهید و شهادت

(شمارة صد و  سی و دوم)

افسران - /کوفه و ایران.../

افسران - دشمن هم ما را با عشقمان به حسین(ع) می‌شناسد…

افسران - سرباز اسلام

افسران - قهرمان ....

افسران - این کجا وآن کجا؟؟؟

افسران - میشه امام زمان و ناراحت نکنی...

افسران - به گونه هوس انگیز سخن نگویید که بیمار دلان در شما طمع کنند

افسران - ما چی؟؟؟؟

افسران - بعضی ها مخشان کار نمی کند ...

افسران - یادتون هست که به بوش لنگه کفش پرتاب کردن ؟؟؟؟

افسران - باید...

افسران - اقدام بیسابقه و زشت تیم رسانه ای دولت روحانی

افسران - بانمایندگان مجلس

نظرات  (۱۱)

سلام آرمان عزیز
مثل همیشه عالی بودی
ولی درمورد اون عکسی که حجاب واین قضایاداره
باید بگم هر چیزیم بالاخره سنی داره
درقرآن نه سال سن تکلیف خانم هاگفته شده
فکر کنم ظلم کردن درحق دختر بچه هایی که 4یا5ساله هستن چادر مقنعه میکنن......
یاعلی
پاسخ:

و علیکم السلام اهورا جان:

بله بنده هم معتقدوم اجبار کردن دختران به داشتن حجاب در سن زیر 6 سال جایز نیست. و کم کم باید بچه رو با حجاب آشنا کنه.  ولی پوشاندن گاه گاهی چادر به دختر در مواقعی خاص باعث (مثل گرفتن اون عکس خوشگل) و یا رفتن به مسجد و مراسم دینی رو جای اشکال نمیدونم. یا علی

۱۶ مهر ۹۳ ، ۰۰:۲۴ امیـــــد ...

جز گمراهان چه کسی از رحمت پروردگارش نومید می شود؟
حجر:56
چند روزی نبودم اما حالا هستم منظر حضور گرمتون هستم ...
ممنون که سر زدید ...
پاسخ:

و علیکم السلام:

چشم. ان شاء الله حتما.

۱۶ مهر ۹۳ ، ۲۲:۲۹ السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین
با روضه ی حسین نفس تازه می کنیم
وقتی که هوای شهر نفس گیر می شود...
↙ السلام علیک یا اباعبدالله الحسین ↘
پاسخ:
سپاس از حضورتون.
سومی فوق الآده بود......
آخی! تازه آزادشون کردن؟(عکس 8 از پایین)
اینجاست که مثل همیشه جا داره بگیم:
مرگــــ بر آمریکا
پاسخ:
ممنونم از حضورتون. مرگ بر شیطان بزرگ آمریکا.
فرا رسیدن میلاد باسعادت امام دهم شیعیان، حضرت امام علی النّقی الهادی علیه السلام ، بر عاشقان طریقت اهل بیت علیهم السلام خجسته باد.
پاسخ:
بنده هم این میلاد فرخنده رو به شما تبریک عرض می کنم.
اینی که سوار تاکسی شده و می گه من کرایه ندارم بدم

لزوما گدا نیست،شاید کیفشو گم کرده.
وقتی پولت گم می شه اونی که میاد خونه تونو تمیز می کنه
لزوما دزده نیست،شاید یه جا گذاشتی که یادت رفته.

اینی که داری زخم رو صورت و بازوشو قضاوت می کنی،

لزوما لات نیست و شاید توی تصادف این طوری شده.

اینی که داری زیرلب بد و بیراه یا فریادشو قضاوت می کنی،

لزوما بی فرهنگ نیست،شاید روز سختی داشته…

بیاین از امروز زود قضاوت نکنیم، خود ما هم روزای

سخت داشتیم مگــــــــــه نــــه ؟

پاسخ:
مطلب زیبایی بود. ممنون.
دارد زمان آمدنت دیر می شود ...
دارد جوان سینه زنت پیر می شود

وقتی به نامه عملم خیره می شوی
اشک از دو دیده تو سرازیر می شود

کی این دل رمیده ی من هم زهیر وار
در دام چشم های تو تسخیر می شود؟

این کشتی شکسته طوفان معصیت
با ذوق دست توست که تعمیر می شود

حس می کنم که پای دلم لحظه گناه
با حلقه های زلف تو درگیر می شود

در قطره های اشک قنوت شب شما
عکس ضریح گمشده تکثیر می شود

تقصیر گریه های غریبانه شماست
دنیا غروب جمعه چه دلگیر می شود ..


{ وحید قاسمی }
پاسخ:
سپاس از حضورتون.

با سلام-----بسیار عالی بود استفاده کردیم

شعر عالی بود حتما در صفحه ی خودم استفاده می کنم

موفق باشید

پاسخ:
و علیکم السلام: سپاسگزارم از حضورتون. خواهش می کنم. نظر لطف شماست. پاینده باشید.
۱۸ مهر ۹۳ ، ۱۶:۳۲ امیرمحمداسکندری
سلام علیکم برادر ازسایتت بازدیدکردم عالی عالی وعالی بودخوشحال میشم به من نیزسربزنی واگرتمایل به تبادل لینک داری دربخش نظراتم بگو...امیرمحمداسکندری
پاسخ:
و علیکم السلام: ممنونم از لطف شما. ان شاء الله حتما.
سلام.اقای بدیعی چرا سایت چند روزه اپدیت نمیشه؟ من منتظر بسته های خوب واموزندتون هستم.ممنون
پاسخ:
و علیکم السلام: ببخشید بنده رو. شدیدا درگیر اجرای نمایش غدیر هستم. دارم خطبه رو حفظ می کنم. البته سعی می کنم یه بسته دیگه امروز بذارم روی سایت.
ان شاالله موفق باشید.ممنون از توجهتون.
پاسخ:
سلامت باشید. خواهش می کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">