اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

شیعه آب خوردنش هم سیاسی است! (حتما ببینید!)

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۴۰ ق.ظ

افسران - شیعه آب خوردنش هم سیاسی است

افسران -  بدون شک هیئات مذهبی معجزه تشیع است.

افسران - سردار بی پلاک ...
افسران - استاد رحیم پور؛ خطاب به عده‌ای جاهل

افسران - استاد رحیم پور؛ خطاب به عده‌ای جاهل(3)

افسران - استاد رحیم پور؛ خطاب به عده‌ای جاهل(9)

افسران - استاد رحیم پور؛ خطاب به عده‌ای جاهل(2)

افسران - استاد رحیم پور؛ خطاب به عده‌ای جاهل(4)

افسران - استاد رحیم پور؛ خطاب به عده‌ای جاهل(5)

افسران - استاد رحیم پور؛ خطاب به عده‌ای جاهل(8)

افسران - استاد رحیم پور؛ خطاب به عده‌ای جاهل(7)

افسران - استاد رحیم پور؛ خطاب به عده‌ای جاهل(6)

نظرات  (۴)

حضرت آیت الله خامنه ای دامت برکاته: شما افسران جوان جنگ نرم هستید و عرصه جنگ نرم بصیرتی عمار گونه و استقامتی مالک اشتر وار می‌طلبد؛ با تمام وجود خود را برای این عرصه آماده کنید.

---------------------------------------------------------

سلام همسنگر

وبگاه خوبی دارید...

اگر مایلید به سایت حقیر هم سری بزنید...

اگر خواستید تبادل لینک کنید هم مارو با نام"راه شهدا"لینک کنید بعد خبر بدید

"یاعلی"

پاسخ:
       و علیکم السلام: قبلا شما را لینک کرده بودم. مراجعه کنید به لیست. لینک شماره 152
باسلام .ممنون از روشنگری شما.کاش سایرفضاهای مجازی هم  برخوردار میشدند...راستی چندتصویر به ایمیالتان ارسال شد....بازهم تشکر

پاسخ:

و علیکم السلام: الحمد لله که مورد استفاده شما قرار گرفته. ممنونم. خب خدا رو شکر. بنده چند بار برای شما به آدرس ایمیلتان، ایمیل زدم ولی گویا ادرس اشتباه بود و ایملها برگشت داده می شد.

الان ایمیل رو چک کردم چیزی نیامده بود.

تمام راه ظهور تو با گنه بستم
دروغ گفته ام آقا که منتظر هستم

کسی به فکر شما نیست راست می گویم
دعا برای تو بازیست راست می گویم

اگرچه شهر برای شما چراغان است
برای کشتن تو نیزه هم فراوان است

من از سرودن شعر ظهور می ترسم
دوباره بیعت و بعدش عبور می ترسم

من از سیاهی شب های تار می گویم
من از خزان شدن این بهار می گویم

درون سینه ما عشق یخ زده آقا
ت تمام مزرعه هامان ملخ زده آقا

کسی که با تو بماند به جانت آقا نیست
ب برای آمدن این جمعه هم مهیّا نیست

(سیدامیرحسین میرحسینی)
....................
سلام
خداقوت
بروزم لطفا تشریف بیاورید.
یاعلی
پاسخ:
و علیکم السلام: ان شاء الله. حتما حتما حتما.

تمام راه ظهور تو با گنه بستم
دروغ گفته ام آقا که منتظر هستم

کسی به فکر شما نیست راست می گویم
دعا برای تو بازیست راست می گویم

اگرچه شهر برای شما چراغان است
برای کشتن تو نیزه هم فراوان است

من از سرودن شعر ظهور می ترسم
دوباره بیعت و بعدش عبور می ترسم

من از سیاهی شب های تار می گویم
من از خزان شدن این بهار می گویم

درون سینه ما عشق یخ زده آقا
ت تمام مزرعه هامان ملخ زده آقا

کسی که با تو بماند به جانت آقا نیست
ب برای آمدن این جمعه هم مهیّا نیست

(سیدامیرحسین میرحسینی)
....................
سلام
خداقوت
بروزم لطفا تشریف بیاورید.
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">