اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

 

مجموعه پوسترهای

 

«ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستم»

 

افسران - ما عاشق مبارزه با صهیونیست هستیمافسران - مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستیافسران - ما  عاشق مبارزه با اسرائیل هستیم...افسران - مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستیافسران - سربازان سید علی عاشق مبارزه اندافسران - لبیک یا امام خامنه ایافسران - ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیمافسران - قابل توجه عشاق مبارزه با اسراییلافسران - بحث روز ( ما عاشق مبارزه با تفکر صهیونیسم هستیم .)افسران - ما عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها هستیمافسران - ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم (3) ...افسران - I  LOVE TO FIGHT  ZIONISMافسران - من هم عاشق مبارزه با اسرائیل هستم ...افسران - ما عاشقان مبارزه با صهیونیست ها هستیمافسران - لبیک یاخامنه ایافسران - عشق مبارزه با صهیونیستافسران - ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیمافسران - ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم....افسران - ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها ایم.افسران - ما عاشق مبارزه با صهیونیست هستیم افسران - مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستیافسران - من "عااااااااااا ااااااشق " مبارزه با صهیونیست ها هستم/ طرح جالبافسران - من عاشق مبارزه با صهیونیسم هستم.

افسران - ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم!افسران - نامه به آقا ...افسران - من عاشق مبارزه با صهیونیت هستم...افسران - ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیمافسران - ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیمافسران - مبارزه با صهیونیست یعنی...افسران - ما جهاد با صهیونیستها را واجب می‏دانیمافسران - لبیک گویان به ندای امام خامنه ای ...افسران - من عاشق مبارزه با صهیونیست هستم (1)

افسران - ✡☠ ❤we افسران - جنبش «ما عاشق مبارزه با رژیم صهیونیستی هستیم» در فضای مجازی + تصاویرافسران - عشق مبارزه با اسراییلافسران - وحید یامین‌پور: انا اعشق الکفاح ضد الصهاینه  افسران - ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم....یا علیافسران - عکس اتوموبیل/ من عاشق مبارزه با اسرائیلم !افسران - ما عاشقان مبارزه با صهیونیست ها هستیم 4افسران - جنبش بزرگ "عاشق مبارزه با اسرائیل"افسران - من "عااااااااااا ااااشق " مبارزه با صهیونیست ها هستمافسران - من عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم...........افسران - ما عاشق مبارزه با صهیونیست هستیمافسران - ما عاشـــق مـــبارزه بـــــا رژیـــم نـــامشروع هستیم....افسران - عَلَمِ مبارزه ای که دست مسئولینِ انقلابی را می بوسد . . .افسران - افسران همت کنید ، بی حال نباشید....

نظرات  (۹)

نحن عشاق المحاربه مع الصهاینه
پاسخ:
درود بر شما.
۱۴ آذر ۹۳ ، ۱۴:۱۳ یه بنده خدا
.::اللًّهُـ‗‗ـمَ صَّـ‗‗ـلِ عَـ‗‗ـلَى مُحَمَّـ‌‗‗ـدوَ آلِ مُحَمَّـ‗‗َـدوعَجِّـ‗‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗‗ـم::.

روزی هزارباردلت راشکسته ام

بیخودبه انتظاروصالت نشته ام

هرباراین تویی که آمدی ودرزدی

هرباراین منم که درخانه بسته ام

هرجمعه قول میدهم آدم شوم ولی

هم عهدخویش هم دلت راشکسته ام

.::اللًّهُـ‗‗ـمَ صَّـ‗‗ـلِ عَـ‗‗ـلَى مُحَمَّـ‌‗‗ـدوَ آلِ مُحَمَّـ‗‗َـدوعَجِّـ‗‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗‗ـم::.
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج.
۱۴ آذر ۹۳ ، ۱۶:۱۵ وبلاگ شمس
سلام
خداقوت
............

 

آقـــا اجـازه ! دلــــــزده ام از تمـــــام شـهر


بی تــــو دلـــ♥ـــم گرفته ازایـن ازدحـام شــهر


آقـا اجـازه! دست خودم نیــست خســـته ام


در درس عشــــ♥ـــق من صـفِ آخـــــرنشسته ام


در این کلاس ، عاطــــــفه معنــــــا نمیـدهد


اینـجا کـسی بـرای تـــــو برپـــــا نمیــــــدهد


آقـــــــا اجــــازه ! بغـــــض گرفتـه گلویمان


آنقـــــــدر رد شدیم که رفـــت آبرویمان


پاسخ:
و علیکم السلام: ممنون از حضورتون.
پاسخ:
سلام: خدا سردار قاسم سلیمانی را برای ما نگهدارد. ان شاء الله. ممنون از حضورتون.
۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۲:۱۳ فانوس جزیره
سلام علیکم مومن

با مطلب
تاحالا به میوه ها فکر کردید 2
بروز هستیم

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
و علیکم السلام: ما همیشه به میوه ها فکر می کنیم!!!!!
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
پاسخ:
       اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم     
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
پاسخ:
       اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم     
۱۷ آذر ۹۳ ، ۲۲:۴۶ وبلاگ شمس
سلام اجازه هست از تصاویر استفاده کنیم؟
پاسخ:
و علیکم السلام: صد البته که اجازه هست.
۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۴:۵۷ وبلاگ شمس
ممنون
پاسخ:
خواهش می کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">