اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

 

بستة گوناگونِ «اوج پرواز»

فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ، معرفتی و دینی، کاریکاتور، حجاب و عفاف، شهید و شهادت

(شمارة صد و هفتاد و چهارم)

افسران - باز هم درفشانی کرد....

«سخن ولایت»

افسران - پای درس استادافسران - تحریم اروپا  و آمریکاافسران - تایین و تکلیف امام خامنه ای برا ی مسلمین جهانافسران - مرحبا به این اخلاق وکیاست. هم اخلاقو رعایت کردن و تسلیت گفتن. هم مخاطب رو یک انسان مرتبط وغیرمنحرف قرار دادن. این آقا سید عالیقدر مواضع شون معرکه ست.

«شهید و شهادت»

افسران -  محمود رضا بیضاییافسران - شهداء افسران - زمینی که مسیح در آنجا حس شد

«5000 زائر خارجی راهیان نور» مشاهدة بیشتر اینجا کلیک کنید.

«معرفتی و دینی»

افسران - سختی های دنیاافسران - کمتر وام بگیرید...افسران - همرنگ جماعت شدن به چه قیمتی؟افسران - کاسبی روحافسران - قابل توجه حضرات مسئولین !!!افسران -   من دو عدد پرتقال به شما می دهم، که بگویی خدا کجا نیست؟!!!افسران - تکبر...افسران - نماز اول وقتافسران - اللهی فقط به امید توافسران - نان حلال بر سر هیچ سفره ای بیات نمی شود...افسران - به حساب خدا ازدواج کنید .(آیا شما قبول می کنید ؟؟؟)افسران - واقعا!!!

«حجاب و عفاف»

افسران - خطاب به برادرانافسران - حجاب....

«فرهنگی و اجتماعی»

افسران - لعنت خدا بر کافران ملعون صفت ... افسران - ترجیح وزارت ارشاد برای برگزاری کنسرت موسیقی به جای نمایشگاه قران

ترجیح وزارت ارشاد برای برگزاری کنسرت موسیقی به جای نمایشگاه قرآن (مشاهدة بیشتر)

افسران - انتشار رمان مستهجن لولیتا در فروشگاهها/ توجیه وزارت ارشاد:«مگر چند نفر را فاسد می کند؟»

انتشار رمان مستهجن «لولیتا» در فروشگاه ها (برای مشاهدة بیشتر اینجا کلیک کنید)

«سیاسی و اقتصادی»

افسران -  شادی روح آیت الله خوشوقت صلوات .. ایشان عارف و فقیهی تیز بین بود که در دفاع از اسلام و حکومت اسلامی و حمایت از شخص رهبری با احد الناسی تعارف نداشت.افسران - تولدت مبارک...افسران - بیـ منـظـــور a_aافسران - تا نابودی اسرائیل بشمار 1 و بشمار 2افسران - برنامه های دولت تدبیر و امیدافسران - تورم  بخورید که ارزان است!افسران - ظریف: تحریم مجدد شرکت ملی نفتکش ایران خلاف توافق ژنو نیست اما خلاف عقل است!افسران - الکی مثلن...

«کاریکاتور و طنز»

افسران - تحریم اروپاافسران - روحانی: معجزه کردیمافسران - باز نشر/الکی یعنی منم دیپلماتم...افسران - اندر افاضات جدید ابتکار!افسران - بابایــــیافسران - دعای هر روز منافسران - باز هم درفشانی کرد....افسران - پیاده‌روی جان کری در ژنو این بار به تنهاییافسران - این باری جان کری تنهایی پیاده روی کردافسران - کاریکاتور / خدمات متقابل غرب و داعشافسران - کاریکاتور/ تلاش ابتکار برای حل مشکل اهوازافسران - ......

«اسیر فضای مجازی»

افسران - اسیر فضای مجازیافسران - کاریکاتور کودکان کار

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۵
آرمان بدیعی

نظرات  (۴)

very good
پاسخ:

سلام:

ممنون از حضورتان در «اوج پرواز»

از آنجا که دولت محترم سرنوشت خود را به مذاکرات هسته ای گره زده است و مصمم است به هر نحو ممکن به توافق هسته ای دست یابد لذا برای تقویت تیم مذاکراتی از هیچ اقدامی دریغ نمی ورزد.
در این راستا بعد از پیوستن آقای فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور و آقای صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی به تیم مذاکراتی هسته ای، تصمیم گرفته شد دیگر اعضای کابینه نیز به تیم مذاکراتی بپیوندند و با همتای آمریکایی خود به تبادل نظر بپردازند تا تیم هسته ای تقویت شود.
بنا بر گزارشات واصله قرار است خانم ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با حضور در تیم مذاکراتی علاوه بر تقویت این تیم، تجربیات و راهکارهای خود در مقابله با ریزگردها را در اختیار همتای آمریکایی قرار دهد تا آمریکایی ها نیز در آینده بتوانند به راحتی ،طوفان های سهمگینی همچون طوفان کاترینا را مهار کرده و در نزد ملتشان سربلند باشند.
همچنین قرار است آقای آخوندی وزیر مسکن و شهرسازی ،در دیدار با همتای آمریکایی خود ؛ ضمن برحذر داشتن او از تکرار تجربه مسکن مهر که طرح بسیار مزخرفی است  با ارائه طرح مسکن اجتماعی ، تمام بی خانمان های آمریکا را سر و سامان دهد.
قرار است آقای زنگنه وزیر نفت با استفاده از قدرت چانه زنی بالایی که دارد آمریکایی ها را به فروش بیشتر نفت ترغیب نموده و قیمت نفت را به پایین ترین حد ممکن برساند.
قرار است آقای جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با همتای آمریکایی ،به بررسی راه های ارتقاء آوازخوانی زنان بپردازد و برای کمک به سینمای ایران ،گلشیفته را نیز با خود به ایران بازگرداند.
قرار است آقای نعمت زاده وزیر صنعت و معدن با همتای آمریکایی خود دیدار کند و ...(با عرض پوزش این خبر اصلاح می شود: آقای نعمت زاده اعلام کرده اند حال و حوصله سفر کردن ندارند و اطمینان داده اند هر گاه دور مذاکرات به ایران رسید با همتای آمریکایی خود در تهران ملاقات خواهند کرد)
خبرها حاکیست از وقتی بابا پنجعلی در جریان مذاکرات هسته ای قرار گرفته به دکتر ظریف گفته است: « منم میام!»
لذا قرار است بابا پنجعلی نیز به تیم مذاکراتی بپیوندد تا به جای دکتر ظریف و تیمش که معمولا با آمریکایی ها تعارف و رودربایستی دارند جواب یاوه گویی های آمریکایی ها را بدهد.
کارشناسان می گویند هیچ چیز به اندازه حضور بابا پنجعلی روند مذاکرات را تسریع نکرده است به طوری که به احتمال زیاد تا چند روز آینده، توافق بسیار خوبی حاصل خواهد شد.
بنا بر اخباری که از مذاکرات محرمانه به بیرون درز کرده است حضور بابا پنجعلی باعث شده آمریکایی ها دست از لاف زدن بردارند و مجبور شوند برای اولین بار در طول مذاکرات ایران و آمریکا، منطقی به بحث و مذاکره بپردازند ؛چون هر گاه با بی منطقی به تهدید ایران می پردازند و از گزینه های روی میز سخن می گویند یا تهدید به ترک میز مذاکره می کنند، بابا پنجعلی در واکنش به باج خواهی و یاوه گویی آمریکایی ها می گوید: « الکی میگه!...بخوابونم دهنش! »
دکتر ظریف اذعان کرد اگر ما می دانستیم حضور بابا پنجعلی تا این حد روند مذاکرات را تسریع می کند به جای یکسال و نیم مذاکره و امتیاز دادن و لبخند زدن و قدم زدن ، از همان ابتدا از او در تیم مذاکراتی دعوت به عمل می آوردیم.
 
حاشیه مذاکرات هسته ای:

در آغاز مذاکرات ، بابا پنجعلی در حالی که به آقای فریدون زل زده بود از آقای ظریف پرسید: « عباس معصومیه؟ »
در طول مذاکرات، بارها تیم مذاکراتی ایران و آمریکا، اقدام به خرید ناهار کردند چون بابا پنجعلی گاه و بیگاه می گفت : «ناهار نخوردمه!»
در طول مذاکرات ،آقای عراقچی چندین بار مجبور شد توضیح دهد که وندی شرمن، زن جان کری نیست؛ چون بابا پنجعلی از جان کری می پرسید: «زنته؟!»
بعد از امضای توافقنامه، آقای ظریف بابا پنجعلی را بغل کرد و گفت: «فدایی داری! »
در پایان مذاکرات، تیم مذاکراتی ایران ،بسیار هیجان زده و خوشحال از توافق حاصل شده ؛شروع به کف زدن نموده و با هم خواندند:
« باریکلا اوباما کدخدا باریکلا...باریکلا مرد بی خدا باریکلا...باریکلا مرد بی خدا باریکلا ...»
پاسخ:
طنز جالبی بود. ممنون.
خیلی خوب بود
پاسخ:
ممنونم. سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»
خیلی عالی بود
پاسخ:
خب خدا را شکر. ممنونم از حضورتان در «اوج پرواز»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">