اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

الحق که از سلاله پاک فاطمه ای

شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۴۷ ب.ظ

 افسران - کفش های اعیانی یک رهبر

این عکس هم در جواب بعضی که بعد از دیدن تصویر دمپایی های رهبر،

اسم ریا و ... آوردند و گفتند که خمینی (ره) اینطور نبود!

افسران - دمپایی های امام

 

در عجبم از رهبری که می گویند 95 میلیارد دلار دارایی دارد، کلکسیون های رنگ و وارنگ از هر نوع دارد، 170 عصای آنتیک دسته طلا دارد، بجای نان و پنیر در صبحانه اش خاویار رشت دارد، بجای بیت چندین و چند ویلا در شمال دارد، عباهایی به قیمت 400 هزار دلار دارد، هواپیمای 330 برای جابجایی اسب هایش دارد، باغ ملک آباد به مساحت 10 هزار متر در مشهد دارد، کمیسیون 5 سنتی از یک میلیون و نهصد هزار بشکه نفت دارد، پس نمی دانم این چه کفش های پینه بسته ایست که او به پا دارد ؟؟؟؟!!!!!

هان فهمیدم او نام و نشانی از علی (ع) دارد، میلیون ها فدایی و جان ناقابل دارد، خانه اش بجای فرش، موکت و نقشی از عرش دارد، در دل هر ایرانی باغیرت جای دارد، همچون شهدا چفیه ای بر گردن دارد، همچون جانبازان دستی ز یادگار از دشمن دارد، صدها هزار خاطره از جبهه و زندان دارد، راستی یادم رفت او کفش هایی پینه بسته همچون امیرالمؤمنین علی (ع) دارد...

شهادت یادگار امام از زندگی ساده رهبری

وظیفه خود می‌دانم این مهم را به مردم مسلمان و انقلابی ایران بگویم که من از وضع منزل حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مطلع هستم. در خانه مقام معظم رهبری هرگز بیش از یک نوع غذا بر سر سفره نیست. خانواده ایشان روی موکت زندگی می‌کنند. روزی به منزل ایشان رفتم، یک فرش مندرس و پوسیده زیر پاهایم پهن بود که من از زبری و خشنی آن فرش- که ظاهراً جهیزیه همسر ایشان بود- اذیت می‌شدم از آنجا برخاستم و به موکت پناه بردم.

مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خمینی.

نظرات  (۱۳)

۱۷ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۳۳ مظهر زیبایی
ان شاء الله که خدا حافظ رهبر عزیزمون باشه ...
پاسخ:
ان شاء الله.
۱۷ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۰۱ شهدای گمنام
سلام
اره آقامون خیلی ساده زندگی میکنه!!!!!!
پاسخ:
سلام: ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
سلام دوست خوبم.
بسیار عالی.
من خیلی استفاده میکنم.
خدا خیرت بده.
ممنون از اطلاعتون.
پاسخ:

و علیکم السلام:

خواهش می کنم. انجام وظیفه می کنیم. ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

۱۷ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۵۸ سرباز ولایت
امام مهربونم اگه لایقم میدونید پای مبارکتون رو رو سرمن بذارید درسته لیاقتشو ندارم امام دوست دارم کفشت باشم تا همیشه زیر پاهات باشم
سلام ممنون از دعوتتون
پاسخ:
و علیکم السلام: وظیفه است.
۱۷ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۰۰ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی ارواحناله لک الفدا

خدا می داند آرمان عزیز با دیدن این عکس !
دلم آنقدر منقلب شد که خدا تنها خودش آگاه است وعجیب بهم ریختم!
این روزها آرمان گرامی مانند آتش زیر خاکسترم !
تا کوچکترین مطلبی را می بینم از این نوع مطالب که مظلومیتها را بیان کننده
است!
فوران می کنم !
می سوزم ...
شعله ور می شوم...
راستی حلال کن برادر خوبم
عکس را در یک فضای اجتماعی به تصویر کشیدم ...
ممنونم از این که همیشه باعث زحمت می شود و مرا دعوت می کنی
و خدا می داند خیلی خوشحال می شوم....
باز هم از تو عزیزم تشکر می کنم و آرزوی سربلندی برایت دارم و امیدوارم که
رزقت شهادت باشد...آمین یارب العالیمن
التماس دعای عهد وفرج مولایمان ان شاالله
پاسخ:

وااااااااااااااااااااای که چه دعای خوشکلی برام کردی!

آآآآآآآآآآآآآآآآآآمیییییییییییییییین!!!!

۱۷ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۳۵ شازده خانوم
سلام

فدای رهبر

حالا پشت سر اقا بد میگن خدا لعنتشون کنه
پاسخ:

و علیکم السلام:

ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

خدا در راه فضیلت
سدهایی از درد و رنج برپا کرده‌است  
اما از طرف دیگر وقتی آدمی بر این مشکلات فائق آمد
و از سدها گذشت، فضیلت به‌دست آمده کار آسانی به نظر می‌رسد.
زنده باد رهبرم
پاسخ:
ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
۱۷ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۵۶ کلاس معرفت
بابی انت و امی و نفسی مولا جان سلاله فاطمه زهرا
اللهم احفظ امامنا الخامنه ای ♥
پاسخ:
ان شاء الله. ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
۱۸ اسفند ۹۲ ، ۰۲:۰۳ مظهر زیبایی
  آپم ... یه سر بزنین ...
نظر پیشنهاد انتقاد یادتون نره واسه ثابت موندن تو مسیری که حرکت می کنیم ...
موفق باشین ....
پاسخ:

ممنون از حضورتون در «اوج پرواز». یکی باید بنده رو نگهداره که از مسیر خارج نشوم و نزنم به جاده خاکی!

۱۸ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۳۷ *یه دختر باحجاب*
رهبر ما واقعا نمونه است و به خاظر همین سادگیشه که همه ی مردم دوسش دارن
پاسخ:
ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم
در ره عشق جگر دار تر از صد مردیم 
هر زمان عشق خمینی به سر ما افتد
دور سید علی خامنه ای میگردیم
بر خامنه ای تاج سر ملت ایران صلوات
به امید روزی که لبیک یا خامنه ای با لبیک یا بقیة الله پیوند بخورد.
http://khadem-gomnam313.blogfa.com/
حاصل خادمی های ما
پاسخ:

ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

من مست شراب دل روحانی خویشم
مجنون علی رهبر عرفانی خویشم
هر چند حیا می کنم از دلبر دلها
دلبسته دلدار خراسانی خویشم

پاسخ:

ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

خدا یا رهبرمون رو حفظ کن  و سایشون بالا سر ما

پاسخ:
ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">