اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

و چه دردی کشید تا من را برای شما به ارث گذاشت!!

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۰۸ ق.ظ

افسران - چـادر خـاکـی !

نام من چادر است...

نام مادرم حجاب و پدرم عفاف است…

روزگارم بد است و از همه شما دلگیرم

شما از من که میراث خانمی پهلو شکسته هستم خوب محفاظت نکردید،

هیچ وقت یادم نمیرود…

از کوچه تا بین در و دیوار همیشه همراهش بودم...

وقتی زمین خورد، خاکی شدم…

وقتی سیلی خورد ، در صورتش بودم،

وقتی بین در و دیوار محسنش سقط شد، خونی شدم…

خوب میدانم چه دردی کشید تا من را برای شما به ارث گذارد…

و شما با من چه کردید ؟؟؟…

نظرات  (۱)

سلام دوست گرامی

یکی از مسائلی که درباره عید نوروز مطرح است این است که آیا این روز مقارن با عید غدیر قمری است یا خیر؟ برای حل این مسئله، مطلب کوتاه زیر را مطالعه کنید و بعد خودتان نتیجه مقاله را به صورت آنلاین با مبدل تاریخ محاسبه نمایید.

پاسخ:

و علیکم السلام عزیز:

ممنون از مطلب زیبایی که گذاشته بودید. و سپاس از حضورتون در «اوج پرواز»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">