اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

How You Look In Hijab?

پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۹ ب.ظ

 

 

 

«کلیپی زیبا دربارة حجاب»

 

 

کاری از دانشجویان میشیگان  ( Central Michigan University)
یه عالمه روسری رنگی و خوشگل روی میزها چیدند و از دخترای دانشجو غیرمسلمان دعوت میکنند که یه بار روسری را امتحان کنند.
دیدن خودشون توی آینه با روسری خیلی جالبه.

 

تو یوتیوب بیش از 366000 تا بازدید کننده داشته.

دانلود در ادامة مطلب

 

دانلود

 

منبع: http://sarboland-313.blog.ir

نظرات  (۱۰)

ممنون
فعلا در حال دان هستیم تا بعد ببینیمش

پاسخ:
       لطفا هر وقت فرصت کردید و دیدید نظرتون رو بگید.
چه کار قشنگی
کاش یه کم ستاد امر به معروف ما یاد میگرفت وسط خیابابون به دختر پسرا نمیگفت حجابتو رعایت کن...
پاسخ:
کااااااااااااااااااااااااااش!
خیلی قشنگ بوووووووووووووود
ایول به خلاقیت این خانومه
خوشم اومد
بازم ممنووووووووووووون
پاسخ:
خواهش می کنم. ممنون که به «اوج پرواز» سر زدید.
۰۸ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۱۶ تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
سلام.
به روزیم با
برداشت آزاد!!
نظر یادتون نره....
پاسخ:
و علیکم السلام: ان شاء الله حتما.
به به ای خانم قشنگ و ملوس
که قدم می‌زنی به مثل عروس
ای که در پیش آینه با تاپ
کرده‌ای یک دو ساعتی میک آپ
روی اجزای صورتت یک یک
ریمل و سایه و رژ و پن‌کک
شده‌ای – چشم خواهری! – خوشگل
می‌بری از بزرگ و کوچک دل
می شود بند عفت از این ناز
چون کمربند سبز تهران، باز!
نگو اصلا که: «ذاتا این مدلم»
خودم این‌کاره‌ام عزیز دلم
من که این قدر خویشتن دارم
باز، دیوانه می‌شوم دارم!
که اگر موجبات ننگی تو
پس چرا این قدر قشنگی تو؟!
خواهرم توی این بریز و بپاش
تا حدودی به فکر ما هم باش
پیش خود فکر کن که مرد غریب
گر ببیند تو را به این ترتیب
از لبش آب راه می‌افتد
طفلکی در گناه می‌افتد
من خودم بی خیال دنیاشم
نه که منظور من خودم باشم
مشکل از سوی جوجه کفترهاست
غصه‌ام معضل جوانترهاست
که به یک جلوه ی زن از مریخ
خل و دیوانه می‌شوند از بیخ
رشته را می‌کنند هی پنبه
بس که نا واردند و بی جنبه
ما که داریم خانه‌ای در بست
تازه ویلای دوستان هم هست!
غالبا عصرها همان جایم
هفته‌ای یک دو روز تنهایم
الغرض، این از این، همین دیگر
روسری را جلو بکش خواهر!
پاسخ:
  جالب انگیرناک بود!
۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۱ زندگی زیبا
خیلیییییی قشنگست!!!
پاسخ:
       ممنون که به  «اوج پرواز» سر زدید.
فوق العاده بود! فوق العاده
پاسخ:
       خواهش می کنم! خواهش می کنم!
۰۹ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۸ مظهر زیبایی

سلام بزرگوار ...

خـــــــــــــــــــــــدا قــــــــــــــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــــــــــ

با دسنوشته ای دیگر بروزم ...

منتظر انتقادات و پیشنهادات شما در این باره هستم ...

التماس دعا ...

پاسخ:
       و علیکم السلام: ان شاء الله حتما.
وااااااای خعلی قشنگ بود..... :)
اجرت با سید الشهدا....!
پاسخ:
باید از خانم شمس تشکر کنید که این مطلب رو به بنده معرفی کردند.
سلام دانلودنمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
و علیکم السلام: تا به حال کسی چنین مشکلی رو گزارش تداده بود. نمیدونم اشکال از کجاست. مجددا تست می کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">