اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

خواهش می کنم به من فرصت انتخاب بده!

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵ ق.ظ


عکس-0177.jpg

 

 

 خواهش می کنم به من فرصت انتخاب بده!

 

مامان خوبم می دونم خیلی دوستم داری!

دوست داری من رو خوشگل کنی و به همه نشونم بدی!

ولی مامانی یه کوچولو فکر کن من قراره یه انسان باشم!

مامانی من عروسک نیستم که هر طوری لباس تنم کنی

آرایشم کنی،

جلو همه برقصونیم،

بغل هر کسی قرارم بدی!

من رو با خودت آرایشگاه نبر، تو به من حیا یاد بده،

پوشش داشتن رو یاد بده، دفاع از خودم رو یاد بده،

کسانی که بی عفتی یادم بدن زیادن،

تو عروسک شدن واسه دل دیگران رو یادم نده!

خواهش می کنم به من فرصت انتخاب بده!

خواهش میکنم مامانی!

http://feizbook.ir/petros

نظرات  (۲)

۱۶ تیر ۹۳ ، ۱۲:۱۷ امر به معروف و نهی از منکر

علی بن موسی الرضا از پدرانش(علیهم السلام) از رسول خدا(صلی الله علیه و آله و سلم) نقل می کند که فرمود:همانا ماه رمضان ماه بزرگی است که خداوند در آن نیکی ها را دو برابر می کند و بدی ها را از بین می برد و در آن درجات را بالا می برد،هر کس که در این ماه صدقه ای اندک بدهد خداوند او را می بخشد و هر کس که در این ماه به زیر دستان و خانواده اش خوبی کند، او را می بخشد و کسی که اخلاق خویش را نیکو کند، خداوند او را می بخشد و هر کس که خشم خود را فرو بخورد،او را می بخشد و هر کس صله رحم نماید، بخشیده می شود؛ آنگاه فرمود: این ماه شما مانند ماههای دیگر نیست،چرا که وقتی ماه رمضان بسوی شما روی می آورد، با برکت و رحمت روی می آورد و زمانی که بر شما پشت می کند(تمام می شود) با بخشودگی گناهان بر می گردد؛ در این ماه نیکی ها دوبرابرند و اعمال خیر، مورد قبول حق می باشند،هر کس که در این ماه برای خداوند دو رکعت نافله بجای آورد،مشمول بخشودگی خداوند قرار می گیرد؛ و سپس فرمود: شقی ترین شقی کسی است ک این ماه بر او تمام شود، ولی گناهان او آمرزیده نشده باشد، این چنین کسی وقتی محسنان به دریافت جوائز خداوند کریم رستگار می شوند، زیان می کند.

(منبع: امالی شیخ صدوق/مجلس13/ حدیث2)

پاسخ:
ممنون از این روایت زیبا.
۱۶ تیر ۹۳ ، ۲۰:۱۳ مظهر زیبایی
ان شآء الله مادرای اسلامی مون بصیرتی که باید رو به موقع یاد بگیرن ...
پاسخ:
ان شاء الله. ممنون از حضورتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">