اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

بسته گوناگون «اوج پرواز» (شماره هشتاد و هشتم)

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۰ ب.ظ

 

بستة گوناگونِ «اوج پرواز» 

فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ، معرفتی و دینی، کاریکاتور، حجاب و عفاف، شهید و شهادت

(شمارة هشتاد و هشتم)

 افسران - شب قدر، شب تقدیر یک سال ....

افسران - مولانا "امیرالمومنین ... "

افسران - شب قدر...

افسران - پوستر : شهادت امام علی (علیه السلام)

افسران - مولای من....

برای مشاهدة کامل دوازده توصیة مقام معظم رهبری اینجا کلیک کنید.

افسران - مراقب باشید نمیشه هرکسی رو به مجرد یک خطا گفت منافق

افسران - رسوایی غرب

x6lskblsngrxgtxgl1ib.jpg

http://feizbook.ir/tasnim

افسران - زن ها مواظب باشند این راهِ مبارک انقلاب را گم نکنند...

افسران - دم خروست پیداست نتانیاهو؛ جنایتکار صهیونیست!!!

افسران -  نتانیاهوی آدم کش

افسران - بچه هیئتی 864

10502143_1444311542500490_1586420057075567541_n.jpg

افسران - فلسطین

افسران - سکوت سازمان ملل و مدعیان حقوق بشر

افسران - حمام خون غزه

افسران - مسلمانان کجایید؟؟؟؟؟

 

نظرات  (۶)

سلام خدمت شما بزرگوار......عالی بود..منم ملتمس دعای خیرتون هستم...دعاگوتون بودم هرچند نالایقم...
پاسخ:
و علیکم السلام: ممنون از اینکه به قکر بنده بودید. در  این شبهای عزیز التماس دعا دارم.
شب قدر، بهترین گاه آرایش صحیفه دل مؤمنان به زیور ذکر خداست.

..............................................

التماس دعــــــــــــــــــــــا
پاسخ:
محتاجیم به دعا. ممنون از حضورتون.
سلام علیکم

اون 12 توصیه از توصیه های آقاست ( در سایت جهان نیوز )

سپاس از حسن انتخاب مطالب زیبا

و من الله توفیق
پاسخ:
و علیکم السلام: بله ممنون.
شبهای قدر از همه التماس دعا دارم برای همه دعا کنید   ممنون 
پاسخ:
خواهش می کنم. بنده هم التماس دعا دارم.
۲۷ تیر ۹۳ ، ۲۱:۳۷ مظهر زیبایی
سلام و خدا قوت ...
استفاده کردم ممنون ...
التماس دعای خالصانه برای فرج و تمامی مومنین ...
پاسخ:
و علیکم السلام: خدا رو شکر. محتاجیم به دعا. موفق باشید.
۱۸ مرداد ۹۳ ، ۰۳:۱۰ سرزمین ملکه ها
به امید آزادی غزه
پاسخ:
ان شاء الله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">