اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

«عاشقت هستم گلِ من عمرِ من بابای من»

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۵۵ ب.ظ

 

«عاشقت هستم گلِ من عمرِ من بابای من»

 

 

به قربان آن پیکر سوخته ات٬ چشمان من

به قربان لبهای خشکیده ات، من

 

دست من را بگیر٬ یار پروازی من

درگیر و پابند زمین و زمان٬ من

 

نزد برادرانت خوش باش٬ بیچاره من

دلتنگ تر از همه به تو٬ مادر من

 

آه از غربت خواهر و برادر من

اینها را گفتم٬ که نازت کشم من

 

چون شیر در پی راه تو، من

نمی ایستم هرگز دمی از آیین تو من

 

وفا را می شناسی عشق من

تا به کی در انتظار دیدار تو٬ من

 

دستم را بگیر بشکسته بالِ پرواز من

این شعر حقیقتی است٬ هدیه من

 

عاشقت هستم گل من عمرِ من بابای من

شادی روح بزرگت هر کار نیک ما و من

 

«شعر از: ح .ق»

«امروز 20 آبان سالروز شهادت پدر عزیزم است»

«هدیه اوج پرواز به شما فرزند شهید گرامی»

«التماس دعا»

«آرمان بدیعی»

نظرات  (۸)

۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۳:۵۹ آرمان بدیعی

سلام:

موقع آماده کردن این متن دلم بدجور گرفته بود. آهنگ معراجی ها رو گذاشته بودم و در حالی که اشک از چشمانم جاری بود این شعر زیبای ارسالی شما رو گذاشتم. برام دعا کنید.

یا علی (ع)

سلام علیکم .شرمنده شما شدم .خیلی لطف کردید .از اصلاحات فضای متن نیز ممنونم.نمیدونم این لطف شما شمارو چطور پاسخ‌بدم .امیدوارم که خود شهدا برای شما اجرتونومحفوظ نگه دارند.وبه ارزوهاتون برسید.ازشما التماس دعا .سلامتون وبه پدرم میرسونم .....
پاسخ:
و علیکم السلام: این حرف را نفرمایید. بخدا وقتی فهمیدم از خانواده پدر سه شهید تقدیم انقلاب شده از خودم خجالت کشیدم! شما باید برای ما دعا کنید. بنده که در پیشگاه خدا رو سیاه هستم.
سلام علیکم .شرمنده شما شدم .خیلی لطف کردید .از اصلاحات فضای متن نیز ممنونم.نمیدونم این لطف شما شمارو چطور پاسخ‌بدم .امیدوارم که خود شهدا برای شما اجرتونومحفوظ نگه دارند.وبه ارزوهاتون برسید.ازشما التماس دعا .سلامتون وبه پدرم میرسونم .....
پاسخ:

و علیکم السلام: میشه بفرمایید پدر و عموهاتون در کدام عملیاتها به شهادت رسیدند و چند سالشون بود.

و اینکه شما چند سالتون بود که بابا رو از دست دادید.

باسلام  .بیت المقدس .والفجر۴.والفجر۸.  ۲۰ .۳۱. ۴۵ .بنده ۴یا۳سالداشتم .بازهم تشکر میکنم 
پاسخ:

و علیکم السلام: ممنون. فقط ترتیبش رو متوجه نشدم که پدر شما کدوم عملیات و چند ساله بودند.

اگر مایل بودید بنده با کمال میل حاضر هستم زندگی نامه و خاطرات و وصیتنامه و عکس پدر و عموهاتون رو توی «اوج پرواز» منتشر کنم که هم یادشان زنده بماند و هم دیگران استفاده کنند. فقط کافی است که به ایمیل بنده ارسال کنید.

شرمنده .به این نکته توجه نکرده بودم.پدرم والفجر ۴ و۳۱سالشون بود.ان شاالله جمع اوری کنم .در اینده ای نزدیک مزاحم میشم.ممنون از حس پروازیتون .
پاسخ:
سلام: دشمنتون شرمنده. اتفاقا پارسال تابستان ارتفاعات مرزی منطقه عملیاتی والفجر 4 بودیم. چند کیلومتری شهر مرزی پنجویل عراق. از کنار مرز خانه ها و ماشینها پیدا بود. حتی کشاورزهای عراقی دقیقا زیر ارتفاعی بودند که ایستاده بودیم. هیچ وقت اون روز و روایتگری اون روز آن پیش مرگ مسلمان کرد مریوانی را فراموش نمی کنم. با استاد طاهرزاده و شاگرداشون رفته بودیم. خداوند بر درجاتشان بیفزاید. ان شاء الله.
باسلام .از ارزوهای من اینه که به اون منطقه برم .اگرخدا بخواد تصمیم دارم تابستان ۹۴برم .بازهم تشکرمیکنم 
پاسخ:
و علیکم السلام: ان شاء الله که بروید. ولی باید بپرسید کاروانی که باهاش می خواهید بروید کدام مناطق عملیاتی غرب را می روند. چون هم کردستان است هم ایلام. هر کاروانی تعداد مشخصی از یادمان ها را می برند. مثلا ما تپه های الله اکبر و مریوان و ارتفاعات والفجر 4 و شهر پاه را رفتیم.

دوست عزیز

سلام علیکم

خدا قوت!

وبلاگ شما به عنوان وبلاگ برگزیده استان در حرف ما (جامعه مجازی  وبلاگ نویسان استان اصفهان) لینک شد.

از جنابعالی تقاضامندیم جهت حمایت از حرف ما و کمک در راستای بازنشر هر چه بیشتر مطالب برتر وبلاگ نویسان استان اصفهان در فضای مجازی، حرف ما را در سایت خود لینک کرده و بنر تبلیغاتی حرف ما را در وبلاگ خود قرار داد دهید.

همچنین می توانید با عضویت در حرف ما، مطالب و تولیدات وبلاگ خود را در این سایت با دیگر کاربران و بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید.

منتظر حضور گرم شما هستیم

در پناه حق موفق باشید

یا حق

 

لینک بنر حرف ما:

http://harfema.ir/wp-content/uploads/2014/11/Banner-270.gif

پاسخ:

و علیکم السلام:

بر چه مبنایی وبلاگ «اوج پرواز» وبلاگ برگزیده استان اصفهان شده؟

متاسفانه در حال حاضر امکانات درج بنر (و کد جاوا) برای وبلاگ فعال نشده.

اما با افتخار لینک شدید.

سلام
خدا کنه لیاقت خون هایی که ریخته شده اند روداشته باشیم
شهدا زنده اند ونزد خداوند روزی میخورند.....
خداکنه روزقیامت شرمندشون نباشیم
اجرت باخدای بزرگ آرمان عزیز
پاسخ:

و علیکم السلام:

ان شاء الله. ممنونم اهورا جان.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">