اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

من یک دخترمـ...از نوع چادریشـ

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۴۷ ق.ظ

 

من یک دخترمـ...از نوع چادریشـ 💙

من خودم را و خدایم را قبول دارم و این برایم از تمام دنیا با ارزش تر استـ..

توی خیابان که راه میروم نه نگران پاک شدن خَط خَطی های صورتم هستمـ..

و نه نگران مورد قبول واقع نشدن...
تنها دغدغه ام عقب نرفتن چادرم است و بس

 

«دل نوشته و عکس از: محدثه اداوی»

نظرات  (۲)

:)

خدا حفظ کند مومنین را از بلایا

 

 

سلام 

طاعات و عبادات قبول باشه

پاسخ:
و علیکم السلام جناب آقای عباس زاده:
ان شاء الله. طاعات شما هم قبول حق باشد. التماس دعا داریم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">