اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

دانلود مستند کامل «من روحانی هستم» (با کیفیت بالا)

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۵۴ ب.ظ

دانلود کامل مستند «من روحانی هستم» | روشنگری

 

دانلودِ مستند «من روحانی هستم»

 

«کامل، بدون سانسور و با کیفیت بالا»

 

 

تماشا و دانلود مستند

نظرات  (۷)

 سلام دوست عزیز
انسان پدیده ای غریب است : به فتح هیمالیا می رود
به کشف اقیانوس آرام دست میابد ، به ماه و مریخ سفر می کند
تنها یک سرزمین است که هرگز تلاش نمی کند آن را کشف کند
و آن دنیای درونی وجود خود است . . .
موفق باشید
یاعلی
پاسخ:

و علیکم السلام بر اهورای عزیز: ممنون که به «اوج پرواز» سر می زنید.

سلامت باشید. محتاجیم به دعا. یا علی (ع)

کاش با کیفیت و حجم بالاش هم میذاشتید برای دانلود
پاسخ:

حجم بالای آن 5/2 گیگ حجمش است!!!!!

۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۲:۱۴ تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
سلام..
منم خوشحال میشم لینک بشیم.
من: ظبیب
شما؟

راستی مستند کاملش چند دقیقه ست؟
من یکی دانلود کردم حجمش خیلی کمه. ولی نمیدونم کامله یا نه.
پاسخ:

و علیکم السلام: مستند کم حجمی که در «اوج پرواز» وجود داره با توجه به اینکه نسخه با کیفیت اون رو هم دیده ام کامل است. شما با افاخار لینک شدید.

ما ملت 8 سال خفتو تحمل کردیم بی انصافی که هنوز یه سال  هم به رئیس جمهور جدید فرصت ندیم پس بهتره همه کمک کنیم برتری این رئیس جمور اینه که ملت رو خر فرض نمیکنه و حداقل پاسخ میده نه مثل رئیس جمور 8 سال گذشته که همه دغدغش 8 سالش موضوع هولو کاست بود ولی خودش با کاراش برای ملت خودش     اوضاعی به مراتب بدتر از هولو کاست رو ایجاد کرد 
پاسخ:

هر چند اظهار نظر شما در مورد دولت آقای احمدی نژاد در کمال بی انصافی است ولی بنده قصد بحث با شما را ندارم و به وظیفه خود عمل می کنم هر چند ممکن است عده ای را خوش نیاید. آقایان با تدبیر و معتدل نباید از انتقاد برنجد!

سلام
:)
موفق باشید
واقعا مستند جالبیه
پاسخ:
و علیکم السلام: سلامت باشید. بله همین طور است. ممنون از حضورتون.
سلام حجم و کیفیت مستند خوب بود .ممنون
پاسخ:
سلام علیکم:
ممنون و سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»
سلام و سپاس
خداخیرتون بده ک هنوزم تو سنگر بصیرت افزایی محکم ایستاده اید
محتاج دعای خیرتون هستیم
پاسخ:
و علیکم السلام:
سپاسگزارم که ما را قابل می دانید و همچنان به «اوج پرواز» سر می زنید.
محتاج دعای شما هم هستیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">