اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

پوسترهای زیبا از امام خامنه ای

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۳۰ ق.ظ

 

افسران - رهبر من طلایه دار لاله هایی

 

افسران - رهبرم سید علی...

 

افسران - جانم فدای رهبرم ...

افسران - خوش تیپ ترین رهبر دنیا

افسران - کسی مسئولی را مجبور به پذیرش مسئولیت نکرده

افسران - مونس جـــــــان

افسران - لبیک یا امام خامنه ای ...

افسران - خنده هایت...

افسران - رهبرا گوش به فرمانیم

افسران - پوستر 93

افسران - خداوندا از عمر من ناچیز بگیر و به عمر امامون اضافه کن.

افسران - طرح پوستر سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی

افسران - سال نو مبارک

افسران - ان شا الله امسال شاهد ظهور آقامون باشیم

افسران - سال نو مبارک

افسران - عشــق فقط سید علیــــــــ

افسران - امر ز فرماندهی کل قوا می رسد

افسران - Imam khamenei 1393

افسران - عشق یعنی لا فتی الا علی - عشق یعنی رهبرم سیدعلی

افسران - ای مقتدا سال به نام مادرت برای شما سلامتی و پربرکت باد

نظرات  (۲۳)

عشقم رهبرم..جانم فدایتان....

سلام..منو شهدا نطلبیدن...میدونم خیلی بد بودم ولی فک میکردم کرامت اونا بیش از بدی منه...ولی هرچی این در و اون در زدم..نشد که نشد..رفتم روی مزار پسرعمه های شهیدم بهشون گفتم دوستاتون  خیلی گرونن......نتونستم زیارتشونو بخرم.........سال تحویل روی مزار شهدای گمنام بودیم ولی دلم بی حال بود و بی رمق........
این شعر ناقابل حقیر هم تقدیم شما...

ما عید نداریم،بیا منتقم مادر سادات
ای یازدهم،نورِ ولا از گل سادات
تو_نه!شما.. را به چه سوگند دهیم ای گل زهرا
برگرد،که ما منتظرانیم،بیا نرگس سادات

نوروزتان فاطمی..
اندیشه تان زهرایی..
روحتان ولایی..
پاسخ:

و علیکم السلام: چه شعر زیبایی گفتید. ممنون. خوش به سعادتتون. ان شاء الله سال آینده قسمت بشه و برید.

س : چرا از همه انتقاد می کنید اما از رهبر انتقاد نمی کنید؟
ج : جواب قاطع و بسیار زیبای استاد عباسی
http://sajjad-m.blog.ir/1393/01/02/
با بیان نظرات خود ما را در هرچه بهتر شدن وبلاگ یاری نمائید.
و من اله توفیق...
پاسخ:
ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
۰۳ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۵۶ غلامرضا سلطانی

سلام دوست خوبم
انشالله سال پربرکتی داشته باشی

لطفا به منم سر بزن و اگر خواستی لینک این پستتو در سایتم ثبت کن تا بقیه از طریق وب من وارد وبت بشن و از مطالبت استفاده کنن

راستی میتونی در وب من مطالب امروز دنیای وبو ببینی...

wikilinkes.ir/page/help

پاسخ:

و علیکم السلام:

حتما. ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

سلام

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تأسف و تألم و تأثر خبردار شدیم در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها (ایام فاطمیه)  دعوت حق را لبیک گفت و به فیض رفیع شهادت نائل شد ...

ماجرا را از زبان خود شهید بخوانید ...

پاسخ:
و علیکم السلام: سپاس از حضورتون در «اوج پرواز»
۰۶ فروردين ۹۳ ، ۰۵:۲۸ آبانیان خدایی
سلام داش، کلی صفا کردیم از جمال زیبای امام خامنه ای،

یه انتقاد، به javanemajazi.blog.ir  اگه یه سر بزنی میبینی که زیاد پوستر نداره اما همونایی رو هم که گذاشته با اندازه کوچیک گذاشته تا راحت تر باشند بینن ده ها، حالا اگه بری متوجه منظورم میشی.

در ضمن داش، منتظرت هستیم

یاعلی
پاسخ:

علیکم السلام داش: مرامتو عشق است! بله سر زدم.  عکسهای زیبایی بود.

۰۶ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۰۴ مگه مهمه؟؟؟؟
رفتین التماس دعا............اساااااااااااااااااااااااااااااااااسییییییییییییییییییییییییییییییییی
پاسخ:
حتمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!
ای غصه هایت قاتلم ، از دل دعایت می کنم
ای رهبر و مولای من ، جان را فدایت می کنم

سلام
 وبلاگ زیبایی دارید . شما را لینک کردم
موفق باشید
سلام.
به لطف خداوند و حضرت زهرا با شعری در مورد حضرت زهرا به روزیم.
منتظر شما و نظر های زیباتون.
تشریف بیارید
یا علی مدد
التماس دعای فراوان
یا حضرت مادر
پاسخ:
و علیکم السلام: سپاس از حضورتون در «اوج پرواز»
جنوب رفتید یاد من باشید زیاد واسم دعا کنید

واسه خادمی تشریف می برید؟
پاسخ:
ان شاء الله قابل بودم همه «اوج پروازی» ها رو دعا می کنم. نه متاسفانه. هیچ سالی سعادت خادمی نداشتم. آخه خادمی شهدا بودن  لیاقت می خواد که بنده ندارم.

تازه از جبهه برگشته بود.

نشست پای سفره، تلوزیون سخنرانی امام رو پخش می کرد.

ناگهان قاشق رو انداخت و ایستاد!

گفتم: " چی شد؟ "

گفت: " نشنیدید. امام گفت جوون ها به جبهه برن!‏ "

گفتم: " حداقل غذاتو تموم کن! "

گفت: "  نه، نباید حرف امام زمین بمونه! "

برگشت جبهه ...


شهید محمد مهدی علیمحمدی

پاسخ:
بسیار زیبا بود. حتما ذخیره اش می کنم که بذارمش توی اوج پرواز. واقعا شهدا چی بودند!!!!
مگه میشه سر نزنم وبلاگ به این خوبی رو از دست بدم.....
اقا وبلاگت حرف نداره......
تمام....
پاسخ:
ممنون عزیز.
خدا حفظشون کنه ...
پاسخ:

ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»

من ساکن جنوبم

انشالله هروقت رفتم مناطق، به نیابت همه عاشقای شهدا میرم.

تو شرق کارونم موقع سخنرانی آقا بودم،جای همتون خالی بود
پاسخ:
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای که چقدر خوشبحالتونه!!!!!! اینقدر غبطه خوردم که گفتید موقع سخنرانی آقا اونجا بودید!!!!! حتما دعامون کنید. ممنون که به «اوج پرواز» سر زدید. باز هم سر بزنید.

سلام با افتخار بسیار لینک شدید

یاعلی

پاسخ:

و علیکم السلام: سپاس از شما.

مشایی: «ولایت فقیه دو ماموریت مهم دارد:

مأموریت اول این است که بخشی از‏ محرومیت های عدم ظهور را جبران کند زیرا وقتی امام نیست، در واقع جامعه‏ از وجود امام محروم است، دوم اینکه توانمندیهای نوع مدیریت امام، مثل‏ انبیا است و در دوره غیبت، جامعه از این توانمندی محروم است و ولایت فقیه‏ آن را جبران میکند؛ یعنی اینکه بخشی از این حضور به ظهور برسد انگار که‏ امام وجود دارد اما تمامی آن که رخ نمی دهد، چون امام، شخصیتی دیگر است. ولایت فقیه یک جایگاه و علم دیگری‏ دارد. ولایت فقیه با ایجاد شرایط و وضعیت مطلوب و آرمانی، تحقق‏ شاخص هایی که باید در ظهور اتفاق می افتاد و رخ نداده است، را ایجاد می‏ کند.

ماموریت دوم نظام ولایت فقیه در زمان غیبت نیز همین است که‏ تلاش کند تا بخشی از آن چیزی را که امکان تحقق دارد، عملی کند که از این‏ فرصت امکان ظهور خود امام را فراهم کند.

از نظر‏ رئیس جمهور، زندگی در نظام ولایت فقیه، تمرین برای زندگی در نظام مهدویت‏ است.
۲۰/۱۱/۱۳۸۸

پاسخ:
سپاس از حضورتون در «اوج پرواز». نظر رئیس دکتر احمدی نژاد درباره نظام ولایت فقیه کاملا درست و صحیح است. و در این صحبت آقای مشایی هم اشکالی نمی بینم.

سلام

جدا وبلاگ جالبی دارید

"""" فاطمیون"""""

منتظر شماست ب روزیم و .....

آماده ی تبادل لینک هستیم

Eheyat.blog.ir

پاسخ:
و علیکم السلام: شما با افتخار در «اوج پرواز» لینک شدید. ترتیب چیدمان پیوندها بر اساس کوتاهی و بلندی نام وبسایتها و وبلاگها است.
۱۷ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۱۷ فائزه سعادتمند
اللهم احفظ امامنا...
پاسخ:

سپاس از حضورتون در «اوج پرواز»

پاسخ:
سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»
سلام. احسنت. به وبلاگ من هم سر بزن. نظر یادت نره. در کنار این عکس‌های زیبای تکراری بریم دنبال سخنان رهبری.
پاسخ:

و علیکم السلام: سر زدم و نظر هم گذاشتم. دیدن عکسهای آقا هزار بار هم که تکراری باشه واسه ما دلنشینه.

ان شاء الله که خدا ما رو از پیروان سید علی قرار بده.

پسم الله الرحمان الرحیم خداقوت اولین بار بودسری به اوج پرواز زدم بسیارگریه کردم  برای من ازخداشهادت بخواهید من هم ازخدابرای شماپیروزی وموفقیت میخواهم
پاسخ:
جدی می فرمایید؟!! خب قدم رنجه فرمودید! اما اینجور نباشه که دیگه سر نزنید ها! در ضمن خیلی لوسید! چطور واسه خودتون شهدات میخواهید و واسه ما نه؟؟!!!
سلام
پاسخ:
و علیکم السلام: سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»
سایت قشنگیه.

پاسخ:
سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»
عکس ها رو لود نمیکنه، زحمت میکشید دوباره بروزرسانی کنید  به ایمیلم خبر بدید. ممنون
پاسخ:
با سلام و تشکر از حضورتان در «وبلاگ اوج پرواز» 
متاسفانه امکان بارگزاری مجدد تصاویر این پست وجود ندارد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">