اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

خشم حامیان تروریسم از پیروزی دوباره بشار اسد - ایرنا

 

«خداوند حجت را بر ما تمام کرد»

 

وقتی توی اخبار تصاویر جشن و پایکوبی مردم برای پیروزی بشار اسد در انتخابات را آن هم با آراء «نود و پنج درصدی» و درصد مشارکت «هفتاد و هشت درصدی» دیدم. خیلی حسرت خوردم.

احساس کردم خدا با این انتخابات تیر خلاص را به مردم ایران زد و حجت را بر همه تمام کرد. به ما مردمی که ادعای شیعه بودن می کنیم و خدا یکی از اولیای الهی و فرزندی از فرزندان حضرت رسول یعنی امام خامنه ای را به عنوان ولی فقیه بر آن حاکم کرده.

واقعا ما چقدر بر حول محوریت ایشان وحدت کلمه داریم؟ اینقدر حضرت آقا می فرمایند همه بیایند در انتخابات شرکت کنند ولی چقدر به حرف ایشان عمل می کنیم؟ هر سال شاخص رئیس جمهور اصلح را برای ما بیان می کنند و ما راه خود را می رویم!

بینی و بین الله یعنی واقعا «آقای رئیسی» در قد و قواره بشار اسد نیستند که همه مردم بر روی ایشان اتفاق نظر داشته باشند و با رای بالا ایشان را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند؟

چرا ما چنین درصد مشارکت بالایی را تجربه نکنیم و با انتخاب رئیس جمهورمان با درصد قاطع مشت بر دهان دشمنانمان نزنیم؟ آخه تا کی باید بینمان چند دستگی و اختلاف باشد؟

یاد سخن امیر المومنین در خطبه ۹۷نهج البلاغه افتادم که فرمودند:

اى مردم که بدن هاى شما حاضر و عقل هاى شما پنهان و افکار و آراء شما گوناگون است و زمامداران شما دچار مشکلات شمایند.

رهبر شما از خدا اطاعت مى کند، شما با او مخالفت مى کنید، امّا رهبر شامیان خداى را معصیت مى کند، از او فرمانبردارند.

به خدا سوگند دوست دارم معاویه شما را با نفرات خود مانند مبادله درهم و دینار با من سودا کند، ده نفر از شما را بگیرد و یک نفر از آنها را به من بدهد.

مردم سوریه این پیروزی بزرگ را به شما تبریک می گویم. گوارایتان باد. چون شما بهتر از ما شیعیان به سخنان امیر المومنین عمل کردید و مزد خود را هم گرفتید.

«آرمان بدیعی - ۸ خرداد ۱۴۰۰»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">