اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

 

 

 

باسمه تعالی:

خدمت برادر عزیز آقای بدیعی.

سلام علیکم:

ضمن تشکر از لطف‌تان نسبت به کتاب «شاگرد پروری» استاد عابدینی؛ عرایضی را تقدیم می‌کنم:

۱. طرح این موضوع که استاد می‌فرمایند: «شاگردان انسان، امتداد و بسط حقیقی استادشان می‌باشند»، نکته بسیار ارزشمندی است. هم از آن جهت که خود استاد با چنین منظری، حضور خود را نسبت به شاگردش، حضوری گسترده می‌یابد و هم شاگرد متوجه می‌شود نسبتی وجودی با استاد خود دارد که این فراسوی رابطه مفهومی با مطالبی است که استاد در اختیار او گذارده است.

۲. نکته بسیار ارزشمندی در کتاب مطرح شده مبنی بر آن‌که هر اندازه انسان‌ها نسبت به حقیقت، بیشتر آشنا شوند علاوه بر آن‌که دیگران را از شئون خویش جدا نمی‌بینند، دوگانگیِ بین انسان‌ها به همان اندازه ضعیف و ضعیف‌تر می‌شود.

۳. در موضوع اصول شاگردپروری از منظر دینی نکات خوبی از آیات و نظرات اندیشمندان بخصوص علامه طباطبایی آورده‌اند که در جای خود با ارزش است.

۴. از همه مهم‌تر قسمت آخر کتاب است و سیره ائمه «علیهم‌السلام» نسبت به شاگردپروری آن‌ها و نوع برخوردی که با هشام بن حکم داشتند و اساساً گزارشی که در این قسمت کتاب از شاگردان امام صادق «علیه‌السلام» داده شده که جمع‌آوری ارزشمندی است.

برای ایشان آرزوی موفقیت دارم: طاهرزاده


عرض سلام و ارادت خدمت استاد ارجمندم جناب آقای طاهرزاده عزیز:

برای این حقیرِ کمترین، بالاترین افتخار این است که از طرف شما مورد خطاب «برادر عزیز» قرار بگیرم. و خداوند را از این بایت بسیار شاکر هستم. از اینکه منت گذاشتید و وقت گرانبهای خود را صرف مطالعه کتاب نموده و نظر مبارک را مرقوم فرمودید بسیار سپاسگزارم. دیدگاه شما برای آقای دکتر علی جعفری ارسال می گردد. در این ایام ماه مبارک و لیالی قدر از شما التماس دعا داریم.

شاگرد کمترین شما: آرمان بدیعی


پس از ارسال متن استاد طاهرزاده برای دکتر علی جعفری، ایشان طی تماسی، از بنده خواستند که متن تقریظ استاد بر کتاب را در یک استدیو ضبط کنیم و برایشان ارسال نماییم تا برای تهیه کلیپ معرفی نامه کتاب از آن استفاده شود. که این کار با همکاری جناب سروان حیدری و فرزاد حاج هاشمی و آقای مهرابی (مسئول استدیو) و با صدای این حقیر به عنوان نریتور انجام گرفت و کلیپ معرفی کتاب شاگردپروری استاد عابدینی به پست اضافه شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">