اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

دولت راستگویان تدبیر و امید و دولت گداپرور!

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۴۹ ق.ظ

افسران - از پشت پرده سبد کالا چه خبر؟

اواخر سال 91 که یک گدا پرور رئیس جمهور ایران بود به هر نفر ایرانی 80.000 تومان و هر کس که تحت پوشش کمیتهٔ امداد امام خمینی بود 90.000 تومان به عنوان کمک اقتصادی و عیدانه پرداخت شد .

دقت کنید که این کمک به تمام ایرانیان پرداخت شده و به ازاء هر نفر این مبلغ پرداخت می شد، یعنی خانوادهٔ 2 نفره 160.000 تومان ، خانوادهٔ سه نفره 240.000 تومان و به همین ترتیب به خانوادهٔ 7 نفره 560.000 تومان عیدانه پرداخت می شد. به عبارتی رقمی حدود 6,375,000,000,000 تومان در مجموع به مردم پرداخت شد.

 

در حال حاضر که رئیس جمهوری راستگو و با تدبیر و امیدوار داریم، قرار است در دو نوبت در مجموع فقط به 30 میلیون نفر (هر نوبت 15 میلیون نفر) سبد کالایی بدهند آن هم نه به روش احمدی نژاد، که به صورت خاطره انگیز و استفاده از روش نوستالژیک کوپن و صف، آنهم به ارزش 80 هزار تومان. البته کارگران و روستاییان و اقشاری از این دست از گرفتن این هدیهٔ که از سوی دولت تدبیر و امید به جامعه اهداء خواهد شد محروم خواهند ماند که البته کم سعادتی از خود این اقشار است. به عبارتی هزینهٔ کلی این سبد کالایی برای دولت یازدهم چیزی در حدود 2,400,000,000,000 تومان خواهد بود .

نکتهٔ قابل تأمل اینکه در تقسیم این سبد کالایی عدالت به سبک هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی اجرا شده و به خانواده های دو نفره همان قدر برنج و روغن و پنیر می دهند که به خانواده های 7 نفره!

جمع بندی اینکه:

یک: وای بر ما اگر نام این اقدام روحانی را گداپروری بنامیم!

دو: مبلغ عیدانهٔ دولت دهم 3,975,000,000,000 تومان بیشتر از دولت یازدهم بوده است .

سه: در دولت دهم 45 میلیون نفر بیشتر از دولت یازدهم از کمک اقتصادی بهره مند شده اند.

چهار: در دولت دهم مردم بدون ثبت نام و استعلام از سامانهٔ پیامکی و ایستادن در صف و اجبار در گرفتن جنسی خاص (بخوانید برنج هندی و مرغ ترکیه ای که معلوم نیست امتیاز واردات و سود سرشار آن قرار است در جیب چه کسی برود) و با رعایت کرامت انسانی شان، پول واریز شده به حساب را به صلاح دید خود مصرف کرده اند .

پنج: در دولت دهم بین کارمندان دولت و بازنشستگان و رانندگان تاکسی و لبو فروشها و روستاییان و مشاغل آزاد و امثال اینها تبعیضی وجود نداشته است.

شش: مهمترین نتیجه گیری از این مقایسه این است که احمدی نژاد گدا پرور است و روحانی با تدبیر و عاقل .

نظرات  (۲)

با سلام و سپاس
پاسخ:
و علیکم السلام. ممنون از حضورتون در «اوج پرواز»
کاش روحانی و وزراشم اینا میخوندن.
البته حقیقتو میدونن ولی.....نمیدونن!!!!
خدا به خیر بگذرونه
پاسخ:
ممنون از حضورتون در «اوج پرواز». ان شاء الله که چهار سال بعد جلیلی رئیس جمهور بشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">