اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

 

معرفی کتاب «رزمایش پدافندی مبارزه با شبهات»

 

«نویسنده: حجت الاسلام علی روحانی قوچانی»

 

سلام به همه دنبال کنندگان مطالب «اوج پرواز»:

به لطف خدا دهم آبان ماه با کتاب «رزمایش پدافندی مبارزه با شبهات» در فضای مجازی آشنا شدم و آن را خریداری و مطالعه کردم. به نظرم با توجه به توصیه های موکد مقام معظم رهبری درباره حضور پر رنگ جوانان در فضای مجازی و تاکید ایشان بر امر تبیین و روشنگری نمودن در فضای جامعه، برای همه کسانی که طالب کار جدی در پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی و حقیقی هستند مطالعه این کتاب ارزشمند را توصیه می کنم.

این کتاب از سه فصل تشکیل شده:

۱. فصل اول «آفند» که در آن مهمترین مسائلی که نیاز است دین و اسلام ناب را برای انسان جا بیادازد از دریچه ای نو بطور جامع روشن می گرداند

۲. فصل دوم «پدافند» که به معرفی مسائلی در مورد خود شبهه، واژه ها، مستندات و دلایل می پردازد.

۳. فصل سوم «شناخت ترفندها و تکناکهای عملیات روانی» روشهای پاسخگویی و مبارزه با شبهات با آوردن نمونه های مختلفی از شبهه مرتبط با آن تکنیک می پردازد که به نوعی مهمترین فصل کتاب را تشکیل می دهد.

این کتاب فقط شامل چند شبهه و پاسخ به آنها نیست. بلکه در این کتاب منطق مواجهه با شبهات به تصویر کشیده شده است. با گردآوری بسیاری از شبهات مهم در زمینه های سیاسی و روز - که  هم اکنون شدیدا توسط ایادی بیگانه جاهلانه یا مغرضانه در فضای اجتماع منتشر می شود - و پاسخ به آنها با متدهای استدلالی، به نوعی بسترهای بعدی شبهات آینده کم رنگ می گردد. 

برای تهیه این کتاب به شماره «۰۹۱۵۵۰۰۴۲۹۶» در پیام رسان ایتا پیام بدهید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">