اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

پیام ضعف به دشمن!

چهارشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۳۹ ق.ظ

افسران - جواب حُسن نیت به کدخدا

 

«باید هر روز از فردو بازرسی شود. باید هر روز از نطنز بازرسی شود. ما قبلا اینها را نداشتیم و در این توافقنامه به آنها دست یافتیم. اگر آنها اکنون بخواهند که توافقنامه را به دور اندازند و غنی‌سازی را بار دیگر آغاز کنند، یقینا می‌توانند این کار را انجام دهند اما حدس بزنید در این صورت چه می‌شود؟ اگر این کار را انجام دهند، گزینه‌ نظامی آمریکا آماده و مهیا است تا هر آنچه را که لازم است انجام دهد. بنابراین فکر نمی‌کنم که چنین چیزی به طول انجامد.»

گزینه های روی میز امریکا که دائم به رخ کشیده میشود. تحقیرهایی که از طرف آمریکایی دائما نثار تیم دیپلماسی ایرانی و بعضا ملت ایران می‌شود. دعوتهایی که میشود و با حقارت پس گرفته میشود.

وقتی از قبل از انتخابات آنها «کدخدا» میخوانید. وقتی به خودی اخم میکنید و به او لبخند میزنید. وقتی او را محرم و مردم خود را نامحرم میدانید. وقتی دست دادن با شیطان را روز موفق دیپلماسی قلمداد میکنید. وقتی دوستان مدافعان و مجاهدان نظام اسلامی را با نظامیان آمریکایی با یک لفظ مشترک (سرهنگ) خطاب میکنید. وقتی خواسته یا ناخواسته به دشمن گرا میدهید که از روی خزانه خالی به میز مذاکره آمدید. وقتی...

این یکی از جوابهای حسن نیت تیم دیپلماسی ایرانی به غول با شاخ و دم آمریکایی است. وقتی اینگونه به دشمن لبخند میزنید باید منتظر بدتر از اینها هم باشیم. مگر نه این است که این تیم مذاکره کننده ماموریتی دارند از سوی نظام برای مذاکره با دشمن. و اینکه نفس مذاکره با دشمن سلطه‌گر خوب یا بد است بحثی مجزا است. اما تیم دیپلماسی محترم آیا نمیشود به شیوه ای محکم و استوار در مقابل دشمن برای مذاکره بشینیم؟!

آقایان دکتر روحانی و ظریف میشود بفرمایید ارسال چراغ سبزهای بی مورد و افراطی و رساندن پیام ضعف به دشمن کجای نرمش قهرمانانه تعریف شده است؟! آیا ماموریت شما در چارچوب نرمش قهرمانانه تعریف نشده؟! آقای ظریف چرا وقتی دشمن از گزینه نظامی صحبت میکند شما حزب الله را خطاب میدهید؟! مثل این نیست که از عصبانیت به نیروهای خودی اسلحه بکشیم؟! توپخانه را برعکس نگرفتید؟!

مگر شما حقوق دان نبودید؟! پس چرا یادتان رفته است که هر حرفی در این کارزار بزنید دشمن علیه تان استفاده خواهد کرد؟! شما آنها را سرهنگ خطاب کردید ولی بدانید این سرهنگها فعلا دموکرات هستند. روزی که جمهوری خواه بشوند اوضاع چه میشود!

جناب آقای ظریف صرفا جهت اطلاع که جملات اول این پست از سوی کسی بیان شده که شما آلبوم عکسی از لبخند و دست دادن با او دارید.

والسلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">