اوج پرواز

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

«اگر به پرواز می اندیشید، شهادت برترین آن است»

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

 

بستة گوناگونِ «اوج پرواز»

فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ، معرفتی و دینی، کاریکاتور، حجاب و عفاف، شهید و شهادت

(شمارة دویست و پنجاه و یکم)

افسران - مذاکره با آمریکا ممنوع است

«سخن ولایت»

افسران - خدا را شکر که شما سید مایی...

افسران - عکس نوشت:: کج فهمی در حادثه کربلا

افسران - باز هم شماقضاوت کنید

افسران - بصیرت یعنی*سیدعلی خامنه ای*

افسران - رهبر معظم انقلاب اسلامی ، مذاکره با آمریکا ممنوع است !

افسران - ممنوع است... >>>ممنوع<<<

افسران - مذاکره ممنوع

افسران - عدم مذاکره اهل بیت علیهم السلام با دشمن

افسران - مقام معظم رهبری

افسران - مذاکره با آمریکا ممنوع است!

افسران - عده ای سهل انگار و سهل اندیش و بی خیال...

افسران - تاریخ را اینگونه میفهمند...!!!

افسران - این روزها انحراف یاب های دولت دهم خود را به خواب زده اند چون انحرافی نمیبینند چون یه خطر بزرگی بود اونم تمام شد

افسران - #حقوق_بشر !!

افسران - هشدار رهبر انقلاب: اسهل انگاری و سهل اندیشی مسبب نفوذ

افسران - رهبرانقلاب فرمودند: مذاکره با آمریکا ممنوع است بخاطر مضرات بیشماری که دارد و منفعتی که اصلا ندارد.

افسران - فعالیت‌های موذیانه تشیع انگلیسی زیر پرچم امام حسین(ع)

افسران - مشکل کشور

افسران - گل به خودنی نزنید

افسران - بروید به نمایندگان مجلس بگویید!!!

افسران - با اقتدار

افسران - مُـستعمـره بَنفـش . . . !!!

افسران - خدا را شکر که هم نفس آقاییم؛ اما نکنه ...

افسران - منتظر واقعی

افسران - چشم منو امر ولی.....

«شهید و شهادت»

افسران - قله را فتح کردی...

افسران - و چه زیبا...

افسران - پدرم برای تمام شهر جنگید...

افسران - بمناسبت سالروز شهادت شهید نادر مهدوی

افسران - آماده ایم تا وظیفه ی قرآنی خود را انجام دهیم.........

افسران - ...........چقد سعی "کردیم..؟؟؟؟.... "

افسران - این زن دشمن را زمین گیر کرد . . .

افسران - جانباز شهید حاجی بخشی

افسران - به عشق همه ی شهدای غواص..........

افسران - شهید محمد غفاری

افسران - دست قطع شده مدافع حرم که بعد از قطع شدن همچنان قبضه سلاح رو گرفته

دست قطع شده مدافع حرم که بعد از قطع شدن همچنان قبضه سلاح رو گرفته

«معرفتی و دینی»

افسران - واقعه مباهله به روایت سید مهدی شجاعی

افسران - روز مباهله بر همه شما مبارک

افسران - روز مباهله بر همه شما مبارک

افسران - 
قبل از وارد شدن ب وادی جنون ماه محرم یادمون نمیره مباهله آل الله و هیأت نجرانی :

افسران - در اسلام پول نباید کار کند(ربای مدرن)افسران - یک منتظر ظهور هر روز در حد توانش برای تعجیل و سلامتی امام زمانش صدقه میدهد.

افسران - حرف دل...

افسران - ...........

افسران - یادمان باشد:   * لطفا مطالعه کنید*

افسران - ashura

افسران - فطرت حسینی

افسران - Ashura

افسران - ashura#

افسران - Ashura

افسران - Ashura

افسران - جهت آمادگی برای نوکری ، صلوات

افسران - 56 روز مانده تا اربعین

افسران - ashura✨نمای زیبا از حرم حضرت قمر منیر بنی هاشم ابوالفضل العباس علیه السلام✨

افسران - جهت آمادگی برای نوکری ، صلوات

افسران - Ashura, Karbala, Imam Hussain pbuh

افسران - Ashura

افسران - من به خواب کربلا هم راضی ام...

افسران - یا اباعبدالله

افسران - چله ی روشن بینی حماسه حسینی Ashura
+مداحی سیدرضا نریمانی

افسران - زنی دیدم ک در گودال میرفت
پریشان خاطرو احوال میرفت
گلی گم کرده بود اما بمیرم
ب هرگل میرسید از حال میرفت

چله ی روشن بینی حماسه حسینیashura
شهادت حضرت عباس علیه السلام
+مداحی کربلایی جواد مقدم

افسران - همسرت که حسینی "باشد...:))))خوشب حالته "

افسران - یه "تذکر(درتوضیح

افسران - قابل توجه همه افسران

افسران - الم یعلم بان الله یری؟؟؟؟؟؟؟

«حجاب و عفاف»

افسران - زنان درجامعه....

افسران - حجاب یک مبارزه است

«فرهنگی و اجتماعی»

افسران - روزخانواده

افسران - تو لایق آرامشی..

افسران - ...........

افسران - ........

افسران - تاثیر منفی کلمات بیگانه بر یادگیری

افسران - .......

افسران - ایستگاه صلواتی ممنوع

«برداشت آزاد»

افسران - جنگ نرم

«جنگ نرم»

«سیاسی و اقتصادی»

افسران - روزی این سکوت شکسته میشود . بشکن که اون روز قیافه حضرات دیدنی میشه . واقعا هم دیدن داره

افسران - کاش رییس جمهور ما بود

افسران - مرگ بر دولت اختناق

افسران - قلبهای مرده

افسران - ناگفته‌های زاکانی از آنچه در کمیسیون برجام گذشت : وزارت خارجه حتی یک سند به کمیسیون ارائه نداد/ سردار وحیدی اثبات کرد که اجرای محدودیت تسلیحاتی به موقعیت ما در منطقه ضربه میزند/ موشک های اصلی ما همان موارد تحریمی قطعنامه۲۲۳۱ است/ لاریجانی طرح دو فوریتی را دوبار خدمت آقا ارائه کرد که ایشان بی پاسخ گذ

«ناگفته های زاکانی از آنچه در کمیسیون برجام گذشت»

افسران - مذاکره ممنوع حتی شما ...

افسران - مذاکره با آمریکا ممنوع است

افسران - قیافه رو ...

افسران - قصه برجام

افسران - عاشقان مذاکره با شیطان بزرگ (کدخدا) +سند

افسران - ◄ امام خامنه‌ای: مشکل کشور این است که بعضی‌ها نمی‌فهمند!

افسران - سربازان شما منتظر فرمان هستند....

افسران - آخرین فتنه دشمنان درکشور، فتنه بزرگ هسته‌ای است

افسران - خبر خوب

افسران - "بصیرت،بصیرت، بصیرت "

افسران - شرح در تصویر

افسران - هیئت سه نفره پرونده پخش تصویر سران فتنه در دانشگاه را بررسی می‌کند ( مرگ بر فنه گر)

افسران - اگر موضوع فرودگاه جده را جدی می‌گرفتیم امروز تا این حد بی حرمتی به زائران ما نمی‌شد

افسران - ...........

افسران - پاسخ سخت

افسران - طرح : اَلْمُلْکُ یَبْقی مَعَ الکُفرْ وَ لا یَبْقی مَعَ الظُلمْ

«کاریکاتور و طنز»

افسران - نیست بر لوح دلم جز الف قامت امریکا ....

افسران - :):):)

افسران - سرویس مدسه

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۶
آرمان بدیعی

نظرات  (۷)

خدایا به حق اهل بیت عصمت و طهارت سایه ی این فرزندتون رو از سر ما کم نکنین 
خدایا از عمر ذلت بار من کم کن و به عمر شریف امام خامنه ای بیفزای 
پاسخ:
الهی آمین.
همسرت که حسینی باشد....:)
من مادرشونو از نزدیک دیدم خودشونم یه بار دیدم...پیش مادربزرگمم رفتن تو جلسه ی مادرای شهید داشتن عملیات والفجر مقدماتیو توضیح میدادن که تقریبا همه شهید شدن..بعد مادربزرگم میگفت یکی گفته خوب پس تو  کجا بودی ایشونم گفتن من شرمنده ی همه هستم:)
یه بارم خودشون اومدن مراسم گفتن من دعا میکنم شما امین بگید همه بعد دعاشون امین گفتیم که گفتن که شهید شن...بعد همه ساکت شدن...بعد گفتن من قسم دادم امین بگیدا..دوباره گفتن دیگه امین گفتن همه...
اگه شهید بشن خوبا زمین دیگه به چه دردی میخوره:)
پاسخ:

سلام:

منظورتان مادر شهید تهرانی مقدم است؟ خوش بحالتان. نسبتی با شهید تهرانی مقدم دارید؟

خواب دیدم خواب اینکه مرده ام

خواب دیدم خسته و افسرده ام

روی من خروارها از خاک بود

وای قبر من چه وحشتناک بود

تا میان گور رفتم دل گرفت

قبر کن سنگ لحد را گل گرفت

ناله می کردم ولیکن بی جواب

تشنه بودم تشنه یک جرعه آب

بالش زیر سرم از سنگ بود

غرق وحشت سوت و کور و تنگ بود

خسته بودم هیچ کس یارم نشد

زان میان یک تن خریدارم نشد

هرکه آمد پیش حرفی راند و رفت

سوره حمدی برایم خواند و رفت

نه شفیقی نه رفیقی نه کسی

ترس بود و وحشت و دلواپسی

آمدند از راه نزدم دو ملک

تیره شد در پیش چشمانم فلک

یک ملک گفتا بگو نام تو چیست

آن یکی فریاد زد رب تو کیست

ای گنهکار سیه دل بسته پر

نام اربابان خود یک یک ببر

در میان عمر خود کن جستجو

کارهای نیک و زشتت را بگو

ما که ماموران حق داوریم

نک تو را سوی جهنم می بریم

دیگر آنجا عذر خواهی دیر بود

دست و پایم بسته در زنجیر بود

نا امید از هر کجا و دلفکار

می کشیدندم به خفت سوی نار

ناگهان الطاف حق آغاز شد

از جنان درهای رحمت باز شد

مردی آمد از تبار آسمان

نور پیشانیش فوق کهکشان

چشمهایش زندگانی می سرود

درد را از قلب آدم می زدود

گیسوانش شط پر جوش و خروش

در رکابش قدسیان حلقه بگوش

صورتش خورشید بود و غرق نور

جام چشمانش پر از شرب طهور

لب که نه سرچشمه آب حیات

بین دستش کائنات و ممکنات

خاک پایش حسرت عرش برین

طره یی از گیسویش حبل المتین

بر سرش دستار سبزی بسته بود

بر دلم مهرش عجب بنشسته بود

در قدوم آن نگار مه جبین

از جلال حضرت عشق آفرین

دو ملک سر را به زیر انداختند

بال خود را فرش راهش ساختند

غرق حیرت داشتند این زمزمه

آمده اینجا حسینفاطمه

صاحب روز قیامت آمده

گویی بهر شفاعت آمده

سوی من آمد مرا شرمنده کرد

مهربانانه به رویم خنده کرد

گفت آزادش کنید این بنده را

خانه آبادش کنید این بنده را

اینکه اینجا این چنین تنها شده

کام او با تربت من وا شده

مادرش او را به عشقم زاده است

گریه کرده بعد شیرش داده است

بارها بر من محبت کرده است

سینه اش را وقف هیئت کرده است

اینکه می بینید در شور است و شین

ذکر لالائیش بوده یا حسین(ع)

دیگران غرق خوشی و هلهله

دیدم او را غرق شور و هروله

با ادب در مجلس ما می نشست

او به عشق من سر خود را شکست

سینه چاک آل زهرا بوده است

چای ریز مجلس ما بوده است

خویش را در سوز عشقم آب کرد

عکس من را بر دل خود قاب کرد

اسم من راز و نیازش بوده است

خاک من مهر نمازش بوده است

پرچم من را بدوشش می کشید

پا برهنه در عزایم می دوید

اقتدا به خواهرم زینب نمود

گاه میشد صورتش بهرم کبود

بارها لعن امیه کرده است

خویش را نذر رقیه کرده است

تا که دنیا بوده از من دم زده

او غذای روضه ام را هم زده

اینکه در پیش شما گردیده بد

جسم و جانش بوی روضه می دهد

حرمت من را به دنیا پاس داشت

ارتباطی تنگ با عباس داشت

نذر عباسم به تن کرده کفن

روز تاسوعا شده سقای من

گریه کرده چون برای اکبرم

با خود او را نزد زهرا می برم

هرچه باشد او برایم بنده است

او بسوزد صاحبش شرمنده است

در قیامت عطر و بویش میدهم

پیش مردم آبرویش میدهم

باز بالاتر به روز سرنوشت

میشود همسایه من در بهشت

آری آری هرکه پا بست من است

نامه ی اعمال او دست من است

پاسخ:
الههم الرزقنی شفاعه الحسین یوم الورود.
بسمه تعالی
 
سردار سرلشگر قاسم سلیمانی درگذشت مادر گرامیتان را به شما و دیگر بازماندگان آن مرحومه تسلیت می گویم. زحمات و خدمات ارزشمند جنابعالی به اسلام و مسلمین، بی شک ذخیره ی ارزشمندی است در دیوان عدل الهی، برای مادری که چنین فرزندی را در دامان خود تربیت کرده است. رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحومه از خداوند متعال مسالت میکنم.
 
سید علی خامنه ای
 
19/شهریور/1392
...

«بسم الله الرحمن الرحیم

محضر رهبر عزیز و گرانقدرم حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)

با عرض سلام و ادب

حقیر پیوسته شرمنده کوتاهی در توفیقاتی هستم که خداوند سبحان از برکت انقلاب و اعتماد حضرتعالی مرا از آن بهره‌مند نموده است.

اگرچه بیش از بیست سال است که همواره از لطف و محبت بزرگوارانه رهبرم برخوردارم اما پیوسته در حسرت جبران حقیقی آن در شرمندگی به سر می‌برم.

امید به آن دارم که خداوند منان با توفیق جان باختن در این راه با عظمت، فرصت جبران شرمساری‌ام را عطا فرماید.

بر همگان واضح است عنایات بزرگوارانه حضرت عالی که هیچگاه خود را لایق و شایسته آن ندانسته‌ام، از باب تذکر و تأکید بر ارزش‌ها و برجستگی مجاهدت در راه خداست. پیام محبت‌آمیز آن رهبر فرزانه، مرهمی بر مصیبت غیر قابل جبران از دست دادن مادری است که چه بسا هر حادثه مادی و معنوی را بتوان با توفیقاتی علاج نمود، اما از دست دادن پدر و مادر تنها خسارت جبران‌ناپذیر این عالم است.

خداوند را شاکرم که ما را از توفیق مادری بهره‌مند نمود که با مراقبت شصت ساله در برگزاری روضه امام حسین (ع) و مجالس اهل بیت (علیهم‌السلام) به رغم فقر دوران گذشته و محافظت هفتاد ساله بر لقمه حلال و رد زکات در داشتن و نداشتن و عشق به امام (ره) که همه آنها را در عشق به آن رهبر بزرگوار خلاصه نموده بود؛ منشأ افتخار ابدی ما گردید.

از خداوند متعال برای آن رهبر بی‌بدیل و سکان‌دار حقیقی عالم اسلام آرزوی طول عمر، توفیق، سربلندی و سلامتی روزافزون می‌نمایم.

کوچکترین سربازتان

قاسم سلیمانی»


پاسخ:
بسیار عالی بود. ممنونم آقا سجاد.
۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۳:۱۰ ... یک بسیجی ...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ:
سپاس از حضورتان در «اوج پرواز»
نه من نمیدونم یعنی از جزئیات اون جلسه مادر شهدا مطلع نیستم نمیدونم حتی کجا بوده فقط مادربزرگم که حضور داشتن تعریف کردند:)
اللهم عجل لولیک الفرج

بر روی سنگ قبرشهید رضا نادری به توصیه خودش این چنین نوشته شده است : ای برادر! به کجا می روی؟کمی درنگ کن.آیا با کمی گریه و یک فاتحه شما بر مزار من و امثال من، مسئولیتی را که بارفتن خود بر دوش تو گذاشته ایم از یاد خواهی برد یا نه؟ ما نظاره گر خواهیم بود که تو با این مسئولیت سنگین چه خواهی کرد؟

سلام علیکم،ممنون از این مطالب زیبا و آموزنده تون

نمی دونم واقعا ما که از آقا دوریم اینقدر آرزو داریم که نزدیک ایشون باشیم و به فرمایشات ایشون عمل کنیم آنوقت چرا مسئولین قدر ایشون رو نمی دونن
به هر حال ما در همه حال گوش به فرمان رهبریم

اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای

التماس دعا
یاعلی
پاسخ:

سلام علیکم:

سپاس از حضورتان در «اوج پرواز». محتاجیم به دعا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">